Re: Mole jedzą moje ciało...

From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Mole jedzą moje ciało...
Date: Mon, 25 Oct 2010 14:01:17 +0200

"Suri" f...@g...goo
glegroups.com

> 18+25=43

: "Skoro Eneuel ćwierć wieku obcina już sobie zarost, a mógł zacząć to
: robić najwcześniej przyjmując, około 18 roku życia to teraz ma
: mniej więcej ok pięćdziesięciu lat."

: Eneuelu!!! Jak byś potrafił czytać ze zrozumieniem a dodatkowo miał
: odrobinę więcej pomyślunku abstrakcyjnego, to zauważyłbyś, ze
: pisałam w przybliżeniu a nie dosłownie w ilości twoich lat.
: Lat to Ty masz około 59 - mam racje? (:

Odpowiedź jest uzależniona od średnicy koła.

: Tak wiec elektrycznie zacząłeś się szkrobać około 34lat Twojego życia. (:

W pewnym sensie masz rację. Jedni liczą długość życia poczynając
od poczęcia, inni od urodzenia, a inni jeszcze inaczej. Dalajlama
liczy sobie więcej niż można sobie wyobrazić.

-=-

Pozostaje pytanie:

W jaki sposób mole zalęgły się w tej (zamkniętej) szklance?

--
^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
438
| 740 06 08 . .17 . 739 F|l 430 .
. .09 . . 428
| 730 październik 07 09 1112 16 18 . 729 E|i 420 02 05
0708 10 1213 .1617 19 . 24 424
P|l 720 02 1314 VVDD24 715 V|t 410 01 04
06 11 1415 18 22 408
E|/ 710 01 03 05 15 VVVV . 709 |r 400 03