Monogamia to Ściema

21. Data: 2004-02-09 12:24:48

Temat: Re: Monogamia to Ściema
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Nie wiedziec czemu mam wrazenie, ze to wlasnie Ty swoja wiedze o USA
> opierasz na soap operach... a jesli nie, to coz, wspolczuje, ze
> poznalas tylko takich Amerykanow...

Błędne masz wrażenie -- znam trochę Amerykanów i wszyscy zachowują się jak
żywcem wyjęci z Beverly Hills 90210. W porównaniu z innymi obcokrajowcami,
jakich poznałam Amerykanie wypadają bardzo cienko i zupełnie nie rozumiem
dlaczego tyle osób patrzy w USA jak w obrazek.

PS. Napisałam "gro" a nie "wszyscy co do nogi" :>

Pozdrawiam,
Karola

22. Data: 2004-02-09 12:31:51

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Koniu" <k...@i...pl> skrev i meddelandet

> Potem nagle uczucie zaczyna wygasać

NAGLE??????

A.

23. Data: 2004-02-09 12:37:25

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:

> Błędne masz wrażenie -- znam trochę Amerykanów i wszyscy zachowują się jak
> żywcem wyjęci z Beverly Hills 90210.

Toz napisalam, ze wspolczuje...

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

24. Data: 2004-02-09 12:57:45

Od: "Koniu" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Koniu" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> A co mają do tego jej rodzice? To chyba partnerka decyduje o tym, na jaki
> związek się zgadza.
>
> Małgośka

Nie wtedy kiedy to oni fundują wam pierwsze mieszkanie :-) Partnerka co
prawda sama podejmuje decyzję, ale często sugeruje się zdaniem rodziców, nie
chcąc wchodzić z nimi w konflikt, a nawet jeśli postanowi olać ich opinię
zazwyczaj źle się czuje z powodu wynikłego z tego konfliktu.
Pozdrawiam
Koniu

25. Data: 2004-02-09 12:59:26

Od: "Koniu" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w
> wiadomości news:c06e86$4sj$1@news.onet.pl...

> wiadomości

> wejść w poważny
> Spróbuj powiedzieć
> ale chciałbyś

> o tym, na jaki
>
> to przerobię:

> chciałbyś
> ;-)))
>
> Pozdrawiam
> Qwax

Zależy od wybranki. Są takie, którym to nie przeszkadza, bo same chętnie
utrzymywałyby kontakty również z innymi partnerami.
Pozdrawiam
Koniu

26. Data: 2004-02-09 13:14:04

Od: "Koniu" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> [...]
> brały śluby i rozwody masowo, bo to "trendi" i "kul". W Polsce _jest_
mniej
> rozwodów, bo instytucja małżeństwa generalnie cieszy się u nas większym
> szacunkiem niż w USA. Nie wiem dlaczego za punkt odniesienia obrałeś kraj,
> gdzie gro obywateli układa sobie życie aby było jak w soap operas i gdzie
> dwoje ludzi, zamiast się ze sobą dogadać, woli się rozstać i znaleźć
nowego
> partnera, z którym też się pewnie rozwiodą. Bo wszystko musi być kolorowe
> łatwe, "kip smajling" -- weź prozac, a jak to nie pomoże, to weź rozwód.

Za punkty odniesienia wybrałem kraj, w którym liczba rozwodów jest skrajnie
duża czyli USA ( głownie z powodów, które wymieniłaś) oraz kraj gdzie liczba
rozwodów jest stosunkowo mała(Polska). Jeżeli popatrzy się na statyski
krajów Unii Europejskiej to plasują się one mniej więcej w tym
przedziale(45%-75%).To dużo, zważywszy, że biorę pod uwagę tylko formalne
rozwody.
Pozdrawiam
Koniu

27. Data: 2004-02-09 13:22:54

Temat: Re: Monogamia to Ściema - bzdura Koniu !!!
Od: "Koniu" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <i...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> że pomimo przebywania ze sobą 24 godziny na dobę (obydwoje już nie pracują
> zawodowo), wcale im się ze sobą nie nudzi, nie uciekają od siebie, a wręcz
> przeciwnie uwielbiają przebywać ze sobą. Kiedy mama była 3 tygodnie w
> szpitalu, mój tata siedział tam całymi dniami. Nie było dnia, aby nie
> przyszedł do niej z kwiatkiem lub słodyczami.
> Więc o czym Ty człowieku mówisz?
> To, że Tobie i jakimś innym parom się nie udało, wcale nie oznacza, że
> monogamia unieszczęśliwia ludzi.
> Zacznij może patrzeć na świat bardziej optymistycznie, to wówczas też

Uff.....z grubej rury.Może lekko przesadziłem mówiąc "zawsze" , powinienem
był wziąć pod uwagę nieliczne wyjątki i powiedzieć "prawie
zawsze".Serdecznie gratuluję twoim rodzicom tak udanego związku, ale jak
sądzisz, jaki odsetek monogamicznych par kończy w ten sposób? Z tego co wiem
,bardzo niewielki.Chodziło mi o ukazanie dominującego trendu w ludzkim
społeczeństwie.
Pozdrawiam
Koniu

28. Data: 2004-02-09 13:37:17

Od: "Koniu" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-mailetka." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
nie
> jest tak ze po ślubie zamykają się wszystkie klapki i już tylko widzimy
> swojego partnera/partnerkę.
> Np. mój mąż kiedy spotyka piękną kobietę to chętnie by z nią poobcował
:)))
> jednak na obcowaniu chciał by zakończyć :) natomiast żyć i wychowywać
dzieci
> chciałby tylko ze mną - ponieważ rozumiemy się i jesteśmy przyjaciółmi i
> generalnie łatwiej nam razem znosić trudy życia.
> Nie wiem czy jesteś usatysfakcjonowany/a taką odpowiedzią :)

Powinszować udanego małżeństwa. Niestety z biegiem czasu chęć obcowania:-) z
innymi partnerkami się nasila i pojawia się dojmująca potrzeba odmiany.
Człowiek przyzwyczaja się do tego co ma i przestaje to doceniać. Oczywiście
są wyjątki, pary które potrafią przetrwać ten kryzys ale wymaga to od nich
naprawdę głębokiej przyjaźni i zrozumienia. Z mojego doświadczenia wynika,
że udaję się to bardzo niewielu.
Pozdrawiam
Koniu

29. Data: 2004-02-09 13:54:15

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w
wiadomości news:40274614.2010206@nielubiespamu.o2.pl...

ale

> No i ? Nie znasz takich zwiazkow ?

Związki znam ale ....
czy wielu by się odważyło to powiedzieć 'swej wybrance'?

Qwax

30. Data: 2004-02-09 14:00:20

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> Związki znam ale ....
> czy wielu by się odważyło to powiedzieć 'swej wybrance'?

Ja znam pare zwiazkow, gdzie partnerzy za obopolna zgoda maja rowniez
inne kontakty seksualne... a wiec chyba musieli sie kiedys dogadac...
Trudno jednak stwierdzic, na jakim etapie zwiazku to sie odbylo.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

ALKOHOL W DOMU
MAM 15 LAT I JESTEM W CIĄŻY! POMÓŻCIE!!!
Byczek i Wodnik
CFV1: pl.soc.dzieci.starsze (glosowanie)
Związek wg puchatego - bylo seks