Strona główna Grupy pl.rec.ogrody "Monografia rodziny dereniowatych" - kupowac czy nie kupowac? Re: "Monografia rodziny dereniowatych" - kupowac czy nie kupowac?

Re: "Monografia rodziny dereniowatych" - kupowac czy nie kupowac?

From: michalina <m...@n...vp.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: "Monografia rodziny dereniowatych" - kupowac czy nie kupowac?
Date: Fri, 07 Mar 2008 16:21:28 +0100

Tomasz Łukowski pisze:

> Mam prosta prosbe. Podpowiedzcie prosze jakiego derenia mam posadzic.
> Interesuje mnie nalewka wiec wolalbym zeby byl to deren jadalny,
> niezbyt bujnie rosnacy. Oczywiscie ladne liscie, kwiaty, zapach takze
> ma jakies znaczenie. Nie moge sobie pozwolic na wiecej niz 2
> egzemplarze i poniewaz nie jestem zbyt zaawansowanym ogrodnikiem
> potrzebuje sadzonek jakos mozliwych do zdobycia w kraju.

Mój Jolico po raz pierwszy kwitnie, ale jak!!!

http://fotogalerie.pl/galeria/g_michalina

Jeszcze raz olbrzymie podziękowania Kresowcowi, bo pomógł zdobyć oraz
Dirko, bo pomógł uratować.

Posiadam jeszcze dwa derenie. Pierwszy posadzony trzy lata temu marki
(jak mnie już obśmiali) cherry dogwood nie zakwitł ni razu.
Drugi był Jolico i jak widać jest piękny. Trzeci najmłodszy Kaukasus też
jeszcze nie zakwitł.
Śmiejcie się dalej ale odpowiedzcie, czy jeśli posadzę owoc Jolico, to
wyrośnie z niego też Jolico?
Pozdrawiam michalina