Mononit - co w zamian?

1. Data: 2001-06-22 17:04:20

Temat: Mononit - co w zamian?
Od: "Asiek" <j...@n...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Moja mama miała operację tarczycy - ywcieto jej właściwie większość. W jakiś
czas po operacji pojawiły sie duszności, nie bolesne, ale dosyć utrudniające
funkcjonowanie. Lekarz (endokrynolog) przepisała lek o nazwie Mononit.
Niestety mamę po tym leku potwornie boli głowa. Czy są inne leki na
dusznicę, które nie mają takeigo skutku ubocznego? Czy warto wybrać się do
kardiologa, czy lepiej trzymać się leczenia zaleconego przez jednego
lekarza?
Z góry dziękuję za odpowiedzi

Asiek

2. Data: 2001-07-01 17:57:06

Temat: Re: Mononit - co w zamian?
Od: "SARK" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiek" <j...@n...top.pl> napisał w
wiadomości news:chomik.9h04th.3vvjrln.1@feynman-news.h9d4ed2b5.
invalid...
> [...]
> Niestety mamę po tym leku potwornie boli głowa. Czy są inne leki na
> dusznicę, które nie mają takeigo skutku ubocznego?

A czy mama zgłaszała ten problem endokrynologowi, jeżeli nie to proponuję to
zrobić, może zastosuje co zastępczego a równie skutecznego, niestety każdy
reaguje trochę inaczej i należy popróbować pod kontrolą lekarza. Mojej mamie
(tylko sprawa sercowa - m.in. mononit) lekarze dobierali odpowiednie
lekarstwa przez pewien czas (była w szpitalu)

> Czy warto wybrać się do
> kardiologa, czy lepiej trzymać się leczenia zaleconego przez jednego
> lekarza?

Wg mnie nie zaszkodzi odwiedzić i jego, przedstawic sprawę szczegółowo a
potem do endokrynologa.
Sark

Jaki poziom hemoglobiny!!!!!!!
Jeszcze raz pytanie do : co to jest?
Bóle w węzłach chłonnych
halidosis
wykup lekow po nowych cenach - co ze starymi receptami