Monsieur Cuisine - opinie

11. Data: 2017-08-26 21:01:53

Temat: Re: Monsieur Cuisine - opinie
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Znajomi posiadacze termomiksów bardzo sobie chwalą.

Znajomi posiadacze odkurzacza Roboclean tez bardzo sobie chwalili, dlatego kupiłam i
ja - parę lat temu.
Grzmot jakich mało - ciężki sam, a z tą wodą w środku to już w ogóle jak armata -
odkurzanie schodów odpada, bo trzeba toto nieść ze stopnia na stopień i jeszcze
pilnować, żeby się nie wywrócił (woda+prąd=śmierć). Przechowywać trza rozłożony
(MIEJSCE!!!) bo inaczej od wilgoci zasyfieje na amen.

Tych znajomych, co mi go zachwalali, jakoś już nie mam ochoty spotykać. Bo im po
prostu głupio było się przyznać szczerze, że dali się zrobić w balona, więc żeby
sobie podbudować nadwerężone poczucie wartości, woleli wpędzić w nietrafiony wydatek
następne osoby.

Więc wiesz, z tymi "zadowolonymi znajomymi" to najczęściej bywa właśnie tak.

Tak, tak, wiem - Ty, jako LEPSZA, masz oczywiście innych, LEPSZYCH znajomych, a ja,
paskuda, ponieważ na takich nie zasługuję, to mam paskudy 3333-)

12. Data: 2017-08-27 08:32:14

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> Czy ktoś z Was jest w posiadaniu tego sprzętu z Lidla i mógłby się
> podzielić opinią? W necie to głównie chyba sponsorowane, a zdaje się, że
> kiedyś ktoś o to tutaj pytał. Mają znowu rzucić, więc noszę się z
> zamiarem zakupu. Jeśli w ogóle uda mi się upolować, bo podobno walki o
> to straszne i dantejskie sceny. Jest się o co bić? Warto?

Jak mniemam, mowisz o tej podróbce termomixa?
Mam z 10 znajomych ktorzy maja oryginalnego termomixa i wszyscy bardzo
sobie chwala.
Sprzet praktycznie niezawodny ale oryginał kosztuje ponad 4.000.
My swój mamy jakies 7-8 lat, katowany regularnie - jedyne co trzeba było
wymienic to uszczelka za kilkanascie złotych pod dekiel.

Jak z jakoscią tego z lidla to niestety nie wiem.

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

13. Data: 2017-08-27 09:19:33

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik FEniks x...@p...fm ...
- pokaż cytowany tekst -
[...]

W necie mnóstwo złych opinii, także na temat serwisu.

PS. No tak, dobre też są. W końcu sprzedawcy też mają internet 3-))

14. Data: 2017-08-27 09:34:51

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Przykładowa:
"Uzytkowałam termomix prawie trzy lata, po czym dokładnie dziś dowiedziałam się, ile
to 10 lat temu (kiedy rodzinny został kupiony) kosztowało. Powiem tyle - SZOK. Jak na
urządzenie za wiele tysięcy, jestem srogo zawiedziona. Naprawdę dziwię się, że
Teściowa to kupiła - podobnie jak z odkurzaczem 'tęcza'. Oba produkty to ciężka
ściema marketingowa, podobnie jak cud-ściereczki czy inne odkurzacze magiczne. Nasz
termomix jest prawie wyłącznie używany do robienia własnych konfitur/dżemów, właśnie
dzięki podgrzewaniu. Włącza się go więc raczej sporadycznie i wywalanie tylu tysięcy
jest dla mnie nienormalne.
Wady:
- GŁOŚNY: buczy, charczy i tłucze się na blacie. Zapomnijcie, by używać go w otwartej
kuchni, nic nie słychać, tv, rozmowy - po prostu przekrzykiwanie.
- CZYSZCZENIE: jak się robi ciasto lub coś lepkiego, bardzo ciężko umyć. Ten gar jest
ciężki i jeśli się ma mały zlew, to można się z tym od razu pożegnać.
- UMIEJSCOWIENIE: nawet nie myślcie, że będziecie go wyciągać z szafki w razie
potrzeby. On musi stać na blacie, bo jest okropnie nieporęczny i ciężki.
- CENA: już znacie moją opinię. Jest to absurd i kpina, 2 średnie krajowe wydać na
coś takiego...

A po miesiącu użytkowania, rainbow wyleciał na strych. Kupiłam zelmera za 140
złotych. Spróbujcie latać po piętrach domu z a) plastikowymi kółkami, które ODPADAJĄ,
b) nie zwijającym się kablem, c) nie teleskopową rurą, czyli jedną długą, d) samym
ścierwem, które waży aż 15 (sic!!!!!) kg. I uważajcie, żeby wam dno z wodą nie
odpadło przy noszeniu, bo cały kurz/syf z wodą wam upiększy dom...
rainbow dostaliśmy w spadku, jakby co."

"Słaba obsługa serwisowa. Nabyłem TM w listopadzie 2014 r. za 4,7 TPLN. Już w grudniu
(w Wigilię) przestały działać noże podczas próby krojenia zamrożonych truskawek. Po
natychmiastowym zgłoszeniu usterki nie było jeszcze najmniejszej reakcji ze strony
serwisu. Jak na tak drogi sprzęt to oczekiwałbym dużo lepszej obsługi. Gdybym kupił
taki garnek w jakimkolwiek sklepie AGD to pewnie miałbym już naprawiony."

"Nie polecam nowego Thermomixa, mam juz go drugi raz w naprawie, czekam juz 3
tygodnie. Kolega który kupił na tej samej prezentacji ma podobny problem. Za takie
pieniadze powinno byc niezawodne a nie jest!!!"

Itd.

15. Data: 2017-08-27 10:04:39

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-27 o 08:32, Budzik pisze:
> Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> Jak z jakoscią tego z lidla to niestety nie wiem.

Tak wygląda przenoszenie zwyczajów z rozmaitych forów. Nic na temat, ale
punktów za bezsensowne wpisy należy zarobić trochę. :D
Tutaj żadnych punktów się przecież nie dostaje, nie ma przymusu pisania.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

16. Data: 2017-08-27 13:51:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.08.2017 o 08:32, Budzik pisze:

> Jak mniemam, mowisz o tej podróbce termomixa?
> Mam z 10 znajomych ktorzy maja oryginalnego termomixa i wszyscy bardzo
> sobie chwala.
> Sprzet praktycznie niezawodny ale oryginał kosztuje ponad 4.000.

Najnowsza wersja kosztuje chyba coś koło 7 tys. Musiałby jeszcze zakupy
robić, żebym rozważyła taką inwestycję. ;)

Ewa

17. Data: 2017-08-27 15:41:06

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Gosposię Ukrainkę lepiej zatrudnić zamiast tej machiny - przynajmniej nosić jej nie
trzeba.

18. Data: 2017-08-27 15:48:56

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-27 o 09:34, i...@g...pl pisze:
> [...]
ścierwem, które waży aż 15 (sic!!!!!) kg. I uważajcie, żeby wam dno z wodą nie
odpadło przy noszeniu, bo cały kurz/syf z wodą wam upiększy dom...

Urządzenie "Tęcza" (jak go nazwałaś) posiadam prawie 20 lat. Kupiliśmy,
gdyż widziałem go w codziennym używaniu podczas pobytu za Wielką Wodą.
Co kilka lat jest serwisowany - wymiana drobiazgów , pasków itd. Po
schodach nie latam - mieszkanie jednopoziomowe. Szczęśliwie przeżył
kilka remontów ścian (skrobanie, szlifowanie itp. nie do za...
zarżnięcia. W tej chwili obsługuje trzy mieszkania - cóż dziecka
dorosły, poszły na swoje ale "rainboła" każde chce mieć. W jednym
używany na okrągło - kot się leni. Drugie mieszkanie - dwa razy w
miesiącu gruntowne trzepanie (dzieciaki mają skłonności alergiczne). Do
mnie trafia raz na kwartał - trzepanie materaców, poduszek, tapicerki
połączone z dezynfekcją i aromatyzowaniem.
Sprzęt prosty ale wymaga nieco bardziej inteligentnego użytkownika -
zgodnie z instrukcją NIE PRZENOSI się maszyny z zapiętym zbiornikiem na
wodę...
pozdr
Stefan

19. Data: 2017-08-27 18:59:52

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-27 o 15:41, i...@g...pl pisze:
> Gosposię Ukrainkę lepiej zatrudnić zamiast tej machiny - przynajmniej nosić jej nie
trzeba.

Ukrainka jak zdezynfekuje i zaromatyzuje pościel, to miałbym dwa
wyjścia: wezwać ekipę żeby to zabrała do spalarni albo spalić chałupę
samemu. Po kalkulacji Rainbow taniej wychodzi...
pozdr
Stefan
PS. Jeżdziłem dawniej w Czernohorę, Gorgany i wiem jak śmierdziały
ukraińskie wsie...

20. Data: 2017-08-27 20:42:03

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Sprzęt prosty ale wymaga nieco bardziej -> inteligentnego użytkownika - zgodnie z
instrukcją NIE PRZENOSI się maszyny z zapiętym zbiornikiem na wodę

Gdyby mi to powiedziano na pokazie, w życiu bym swojego RC nie kupiła. No i w jego
instrukcji niczego takiego nie ma. A schody w domu są...

Dobija mnie reklama
Świnka Grażynka
nie jedzcie mięsa
żywność a charakter