Montaż drzwi - tajemnicza firma....

1. Data: 2010-05-22 10:02:13

Temat: Montaż drzwi - tajemnicza firma....
Od: Zbyszek <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkal się może z firmą montującą
drzwi która ma w nazwie Instal?

Teściowa zamontowała sobie coś takiego.

Fakt że zrobili to szbko i sprawnie za około 1400 zł.
Ale....

1. Pracownicy mówią, że firma jest z Jasła, a nikt o niej nie słyszał -
w necie ani śladu... Zapytany prze teściową p[racownik stwierdził, że
oni są z Dębicy... A samochód z ...Legnicy...
2. Nie ma nazwy, pieczątki, adresu, stałego telefonu....

Na wszelki wypadek kazałem teściowej wymienić natychmiast wszystkie
(obydwa) wkłady zamków.

Czy ktoś miał do czynienia z czymś podobnym?

Będę wdzięczny za wszelkie informacje....

Zbyszek

P.S. Odpowiedź Może być na emalię - z...@p...fm

2. Data: 2010-05-22 20:27:09

Temat: Re: Montaż drzwi - tajemnicza firma....
Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 12:02, Zbyszek <z...@g...com> wrote:
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkal się może z firmą montującą
> drzwi która ma w nazwie Instal?

wiesz ile w kraju jest firm "montujacych" z "Instal" w nazwie? Setki
jesli nie tysiace.

3. Data: 2010-05-22 20:33:27

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

BK pisze:

> wiesz ile w kraju jest firm "montujacych" z "Instal" w nazwie? Setki
> jesli nie tysiace.

tu 7: http://www.pf.pl/serwis/instal-d%C4%99bica-P1V1_YP.h
tml?nav=4S4U6N
tu 5: http://www.pf.pl/serwis/instal-legnica-P1V1_YP.html?
nav=U6N3RH
tu 1: http://www.pf.pl/serwis/instal-jas%C5%82o-P1V1_YP.ht
ml?nav=3RHGZL
tu 1889: http://www.pf.pl/serwis/instal--P1V1_YP.html?nav=Z7B
3AI

4. Data: 2010-05-23 13:38:46

Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek" <z...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> 2. Nie ma nazwy, pieczątki, adresu, stałego telefonu....
>
> Na wszelki wypadek kazałem teściowej wymienić natychmiast wszystkie

za 1400 z montażem? co to za drzwi? jeśli chińszczyzna to lepiej wymienic
całe drzwi a nie tylko zamki:
http://patrz.pl/filmy/chinskie-drzwi-antywlamaniowe

tanie drzwi "antywłamaniowe" w hipermarkecie kosztują ok 400 zł więc pewnie
wzięli 1000 za montaż.
dodatkowo te tanie drzwi bardzo sobie chwalą ludzie zajmujący się awaryjnym
otwieraniem. Sporo zlecen mają...

MaW

5. Data: 2010-05-26 10:57:54

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MaW" <n...@a...bbb> napisał w wiadomości
> [...]
> pewnie wzięli 1000 za montaż.
> dodatkowo te tanie drzwi bardzo sobie chwalą ludzie zajmujący się
> awaryjnym otwieraniem. Sporo zlecen mają...

A Ty je masz, że tak mówisz?? Ja mam. W sumie to kupiłem je za 700 plnów ale
to było jakieś 3 lata temu i tyle wtedy kosztowały. Wszyscy mówili, że po
roku je wymienie, bo zwyczajnie przestaną istnieć z powodu rdzy. Niestety
nic takiego się nie stało. Całe są podrapane, bo pies mój lubi na nie skakać
ale jedyne co lekko zaszło rdzawym nalotem to szyld klamki. Drzwi nie dość,
że podrapane to jeszcze wstawione jako wejściowe do domu, bez żadnego
zadaszenia nad nimi i przy każdym deszcze zamoczone. Co do jakości wykonania
to jest adekwatna do ceny i jedynym ich mankamentem jest słaba izolacja
termiczna. Po 3 latach do wymiany kwalifikują się tylko uszczelki. Zamki
działają bez zarzutu.

Przepraszam za OT ale musiałem.

Tomasz

6. Data: 2010-05-26 12:08:19

Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "MaW" <n...@a...bbb> napisał w wiadomości

> A Ty je masz, że tak mówisz?? Ja mam. W sumie to kupiłem je za 700 plnów
> ale

Nie, nie mam, za to znam pare osob od awaryjnego otwierania.

> [...]
> wykonania to jest adekwatna do ceny i jedynym ich mankamentem jest słaba
> izolacja termiczna. Po 3 latach do wymiany kwalifikują się tylko

To że twoje nie zepsuły się nie znaczy że chińskie sa dobre. A masz
mieszkanie ubezpieczone? czy w umowie podałeś że masz drzwi antywłamaniowe?
bo jak ci je ktos otworzy pickiem - o co nietrudno - to zakład
ubezpieczeniowy może sie wypiąć.

MaW

7. Data: 2010-05-27 06:36:33

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie mam, za to znam pare osob od awaryjnego otwierania.

Ja też znam parę osób i się tym nie chwalę za to drzwi uzytkuje osobiście i
wiem, że owa potoczne opinia jest lekko przesadzona. Nie są to może jakieś
super hiper extra fajne drzwi ale da się z nimi żyć. Znam za to (i tu się
pochwalę) osobę, która do swojego domu wstawiła piękne drewniane drzwi za
jakieś chyba 6k plnów i reklamowała je już chyba z 5 razy.

> To że twoje nie zepsuły się nie znaczy że chińskie sa dobre.

Trudno też powiedzieć z pełną odpowiedzialnością, że te chińskie to
wszystkie są złe. Ja mam i może nie popadam w jakiś zachwyt na ich widok ale
twierdzę, że da się je użytkować bez problemów. Na takie mnie było stać i
takie wstawiłem. Wiele się naczytałem jakie to one są kiepskie i byłem
przerażony, że kasę wywaliłem w błoto. Dzisiaj po 3 latach mogę powiedzieć
tylko tyle, że te opinie były sporo przesadzone.
Podbne podejście mam do wielu innych rzeczy i zakupów. Wiem, że biedny nie
powinien oszczędzać, bo może stracić dwa razy ale do wywiercenia kilku
otworów pod obrazki i półki nie kupuje wiertarki za 1k pln tylko z marketu
za 50 pln.

> A masz mieszkanie ubezpieczone? czy w umowie podałeś że masz drzwi
> antywłamaniowe? bo jak ci je ktos otworzy pickiem - o co nietrudno - to
> zakład ubezpieczeniowy może sie wypiąć.

Wiem, że nie są to drzwi antywłamaniowe (bo nie mają stosownych atestów).
Złodzieja, który będzie chciał do mnie wejść przez te pseudoantywłamaniowe
drzwi uznam za idiotę, bo na tym samym poziomie ma dostęp do 3 okien i drzwi
tarasowych. Poza tym zbaczamy z tematu, bo mowa była o ich jakości a nie o
ubezpieczeniach.

Tomasz

8. Data: 2010-05-27 08:25:01

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MaW" <n...@a...bbb> napisał w wiadomości

> dodatkowo te tanie drzwi bardzo sobie chwalą ludzie zajmujący się
> awaryjnym otwieraniem. Sporo zlecen mają...

Urban legend. Gościu w m moim mieście świadczący tego typu usługi nie
potwierdza tego.
A sporo tych drzwi zamontowane jest

Tak się składa ze kiedys rozebralem takie drzwi(konkretnie zamek i pokrewne
mechanizmy.
Konstrukcja tego jest tak prosta że tam po prostu nie ma sie co popsuc.
A co do ich odporności na włamania: złodziej musiałby byc niezłym idiota aby
próbowac wyważać drzwi skoro dookoła ma conajmniej kilka okien i oszklone
drzwi tarasowe.
No chyba że mieszkanie w bloku na pietrze ale to też tak łatwo jak na tym
filmiku nie pójdzie

Krzysiek

DURNOTA...
Pralka ładwana od góry z prostą obsługą dla osoby niepełnosprawnej.
wanna - obudowa
Bankron.pl - finanse dla domu
szafa do zabudowy - wawa - dobra ekipa