Morderca w kazdym z nas

11. Data: 2007-08-27 19:19:26

Temat: Re: Morderca w kazdym z nas
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@g...com> wrote in message
news:1188241358.549931.184140@19g2000hsx.googlegroup
s.com...

Nie jest to prawda - kobiety non stop torturuja mezczyzn, wszystkie, bez
wyjatku.
Tylko powody sie zmieniaja.

12. Data: 2007-08-27 19:31:23

Od: EL - burz <m...@j...new> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Aug 2007 21:17:44 +0200, Panslavista napisał(a):

> "EL - burz" <m...@j...new> wrote in message

> ze

> To nie jest wa?ne - wielokrotne powtarzanie wyrabia nawyk. Psy biegaj?ce od
> bramy do rogu posiad?o?ci nie przekrocz? otwartej bramy...

Głodne psy ?
A głodne tygrysy też nie przekroczą otwartej bramy ?
Dziwne...
No ale zanim je treser tak fajnie wytrsuje, to chyba
ich jednak karmi trochę przed trningiem, tak ? :o/

--
hej.brat ! (Jahwe)
ELburz - `@'-

13. Data: 2007-08-27 19:51:31

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sie, 20:19, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> Nie jest to prawda - kobiety non stop torturuja mezczyzn, wszystkie, bez
> wyjatku.
> Tylko powody sie zmieniaja.

Jak torturują? I to non stop? Zupełnie nie dostrzegam - przedstaw swój
punkt widzenia zatem. No i te powody.

14. Data: 2007-08-27 20:00:13

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Aug 2007 12:20:55 -0500, Himera napisze

> W Polityce (chyba ostatni numer) byl taki dosc ciekawy artykol o tym
> ze tak naprawde morderca jest w kazdym z nas i tak naprawde niewiele
> trzeba aby mordercze sklonnosci wyszly na swiatlo dzienne.

prawda objawiona? niech się zastanowię... wszystko chyba zależy
od sytuacji, prawdopodobne nie byłbym skłonny się do tego śpieszyć,
ale gdybym jednak zabił w jakiejś niedwuznacznej sytuacji, to
raczej nie miałbym moralnej czkawki, ani być może satysfakcji,
ale niesmak chyba tak, no i zapewne nerwy...

> Dosc wysoki procent ludzi fantazjuje o tym ze kogos zabija badz
> torturuje.
>
> jak to jest z wami? fantazjujecie? :) Co was powstrzymyje przed
> wprowadzeniem tych fantazij w zycie?:)

dawniej fantazjowałem nt. co by było gdyby, ale raczej bez
ostatecznych rozwiązań, a na pewno bez tortur

15. Data: 2007-08-28 08:22:52

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lenistwo droga Himero,

tylko lenistwo powstrzymuje mnie przed zdemolowaniem życia sobie i innym
:-))))).

M.

16. Data: 2007-08-28 09:03:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> Lenistwo droga Himero,
>
> tylko lenistwo powstrzymuje mnie przed zdemolowaniem życia sobie i innym
> :-))))).
>
> M.

A jesteś warta grzechu? - Możemy spróbowac wzajemnej demolki...

17. Data: 2007-08-28 09:07:29

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sie, 10:03, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> A jesteś warta grzechu? - Możemy spróbowac wzajemnej demolki...

Ja nie demoluję nikomu życia, jeśli o to chodzi :-)
Ale jeśli tak to nazywasz...

Jak chcesz możesz spróbować zdemolować moje życie :-)
zapraszam Ciebie serdecznie, ale sukcesów w tym 'demolowaniu' Ci
nie wróżę :-)

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

A czy jestem warta grzechu, to nie mnie oceniać :-)

18. Data: 2007-08-28 09:26:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@g...com> wrote in message
.com...
> [...]

nie wróżę :-)

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

A czy jestem warta grzechu, to nie mnie oceniać :-)

Wystarczy Twoja WŁASNA fotka. Ale nie wiedziałem, że jesteś także Vilar...
Znak, że jesteś jakby bliżej...

19. Data: 2007-08-28 09:30:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@g...com> wrote in message
> [...]

Jak chcesz możesz spróbować zdemolować moje życie :-)
zapraszam Ciebie serdecznie, ale sukcesów w tym 'demolowaniu' Ci

No tak, u mnie już nie ma co demolować...

20. Data: 2007-08-28 09:41:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tiiii, podrywaczu sieciowy :-) Człowieku demolko. Jeszcze Ci mało? :-) M.

Bo_giń, czyli zagłada Bogiń.
niewyalienowany wyalienowanego nie zrozumie
O przyjaźni...
Do malkontentów
Znalazłem wciągający temat :)