Mordercze ziemniaki ?

11. Data: 2003-07-07 11:48:45

Temat: Re: Mordercze ziemniaki ?
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nutado" <g...@y...pl> napisał w wiadomości
news:be28n0$m2u$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Hmm, alez teorie ...

Nie moje,odpowiedzialam na pytanie.

> A czy ktos slyszal cos o wplywie laczenia pokarmow na indeks
> glikemiczny?

Poczytaj ksiazeczke-"Nie musisz liczyc kalorii,wystarczy,ze pozansz index
glikemiczny" lub na stronie Misiczki.Nie bede na nowo przepisywac ksiazki.Bo
tu na grupie juz o tym bylo kilka razy.

> Oczywiste ze jedzenie SAMYCH ziemniakow raczej powoduje ich b. szybkie
> strawienie ze wzgl. na ich wysoki indeks glikemiczny, ale ziemniakow nie
> je sie samych!

A dlaczego nie????Ja osobiscie lubie je jesc wlasnie same.

> Najwazniejsza zasada kazdej diety to urozmaicenie!
> Lepiej nie ryzykowac stosowania jakis wymyslnych diet zalecajacych jedne
> pokarmy a zabraniajacych innych ( z wyjatkami - sa pokarmy niewskazane).

My nie mowimy o wymyslnych dietach.Montignac czy dieta optymalna to normalne
diety,urozmaicone a je sie takie pokarmy , o ktorych kiedys mi sie nie
snilo.

> Odchudzanie poza tym polega na STALYM stosowaniu diety, oraz na STALYM
> zmianie trybu zycia.

Cos takiego,ale rewelacja....

> To takie moje zdanie.
> Zawsze mialem negatywny stosunek do wymyslnych diet ktore mowia:
> 1. jedz to, a tego ci nie wolno
> 2. w 1 fazie tyle, w drugiej tyle a w....
> 3. tylko 1000 (lub inna cyferka)kcal
> tych zasad jest wiecej i sa moim zdanem bzdurne...

gdybys troche pomyslal,nie byloby dla ciebie to taka bzdura,brak jakis zasad
to po prostu wszystkozernosc i otylosc.
> czlowiek potem ma wyzuty sumienia ze nie podola takiej diecie...

dlatego trzeba pracowac nad soba....

Pozdraiwam -hafsa pracujaca nad soba juz 3 rok.

12. Data: 2003-07-24 18:40:10

Od: "rua ." <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to mozliwe? po waszych wypowiedziach to ja nie wiem, czy ja schudlam? 10
kg w 10 tygodni, czyli zdrowo - srednio 1 kg tygodniowo. nie mialam zadnej
specjalnej diety - opychalam sie warzywami, owocami, jogurtem naturalnym i
sokiem pomidorowym. moglam zjesc nawet kg ziemniakow pieczonych bez tluszczu
z sola - i dalej chudlam. a moj obiad to bardzo czesto byly ziemniaki
gotowane wymieszane z gotowanymi mrozonkami i polane jogurtem - i naprawde
schudlam!!
kiedys czytama takie sprostowanie naukowcow, ze to byla bujda, ze od
ziemniakow sie tyje ani nie rozpychaja one zoladka. jesli nie sa one w
postaci frytek lub polane tlustymi sosami, to nie tyje sie od nich, bo to
warzywa. u mnie sie sprawdzilo...

czekolada (MM)
Zuzycie kalorii?
MM- jaka ksiazka?