Re: Moze tak w koncu oprzytomniejecie?

From: m...@u...idn.org.pl (Michal 'Orr' Daszkowski)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Moze tak w koncu oprzytomniejecie?
Date: 24 Jan 2000 08:51:48 GMT

A więc stało się! ;-) Dnia Sun, 23 Jan 2000 17:55:59 +0100, osoba podpisująca
się: Apik <a...@c...pl>, w artykule:
<3...@c...pl> napisała:

[snip]

> Dlaczego podkłada się świnię komuś kto daje coś swojego w zamian nie
> żądając nic licząc na odrobinę lojalności i kuktury.
> Moze nie wszyscy wiedzą ale ZA KONTA NA CLANIE MY JAKO ON NIE PLACIMY
> NIC zgadza się?

Hej, Apik -- czy nie dociera do Ciebie, że najprawdopodobniej to
nikt z osób korzystających z uprzejmości firmy CLAN nie zrobił
tego włamania? Swoje zarzuty kierujesz pod niewłaściwym adresem!

[snip]

> Zrozumcie wreszcie że taki numer mógł poważnie zaszkodzic firmie, no tak
> zapomniałem że firma nie wasza ale co was to obchodzi? Clan też nie jes
> mój a mnie obchodzi, nie jest tez A.A. a też go obchodzi..

[snip]

> nie. Sama istota włamania jest nie ważna ważne zrobiło sie czy A.A. miał
> prawo czy nie...zgroza mnie ogarnia.

Przepraszam, ale czego oczekujesz? Mamy *jeszcze* *raz* potępić
włamywacza? Przypomnij sobie moje posty, w których wypowiadałem się
na ten temat. To nie było wcale tak dawno!

*Każde*, powtarzam *każde* włamanie do komputera [za wyjątkiem
oczywiście testów, o których wie właściciel] jest przestępstwem
i formą *bandytyzmu* sieciowego! Bez względu na to przeciwko komu
jest ono skierowane. *Zawsze* deklarowałem takie zdanie, zresztą
o ile pamiętam, kiedyś zostałem uznany chyba nawet za nieco zbyt
zasadniczego w tej kwestii. :->

Apik, przecież chyba nie będziemy dyskutować o sprawach
oczywistych! Nikt tu nie bronił włamywacza! Natomiast stanąłem
w obronie najprawdopodobniej niewinnie oskarżonego człowieka!
Uważam, że jest to naturalny, ludzki odruch. Ty byś tak nie
zrobił?

A co do polemiki [ostrej] z Andrzejem Abraszewskim... No cóż.
Uważam, że postąpił niesłusznie oskarżając i piętnując
publicznie MrFX bez uprzedniego zbadania sprawy. Jeżeli nawet
źle zinterpretował list administratora, to dotychczasowe
działania MrFX powinny być podstawą do *wątpliwości* czy to
możliwe, żeby ten człowiek coś takiego zrobił. Ja bym się na
jego miejscu najpierw upewnił czy rzeczywiście ślady wskazują
na to, że to faktycznie MrFX jest sprawcą włamania, oraz
skontaktowałbym się przede wszystkim z nim. AA nie przejawił
w swoich działaniach nawet śladu tego typu wątpliwości. :-(
Bardzo łatwo skreślił człowieka. Czy uważasz, że to było
dobre? Zdrowe? Naturalne?

Gdyby zachował się w tej sprawie spokojniej, mniej
dramatycznie, nie byłoby całej afery! Uwaga -- to nie znaczy,
że mniej stanowczo, mniej zdecydowanie i mniej skutecznie!

Podtrzymuję swoje zdanie -- gdyby ta sprawa nie była
załatwiana w formie publicznego oskarżenia na newsach,tylko
bardziej spokojnie, dyskretnie i profesjonalnie, przyniosłaby
znacznie więcej korzyści wszystkim zainteresowanym i mogłaby
grupę scalić i być może wzmocnić, zamiast podzielić!

[snip]

> Zaczynam sie wstydzic ze jestem ON jak nigdy tego sie nie wstydziłem to
> teraz zaczyna, a jest to zasługą paru osób na grupie.

Przesadzasz... :-( I to w sposób dość niesmaczny.

[snip]

> Nie przepraszam za ostry ton, jeżeli ktoś poczoł się urażony to jego
> problem
> Włamujący się nie zastanawiał się czy mnie urazi czy też nie.

Jeszcze raz: włamywacza, czyli faktycznego winnego,
najprawdopodobniej w ogóle nie ma na tej grupie! Do kogo więc
kierujesz te słowa? Dlaczego piszesz to w ten sposób, jakbyś ludzi
tu obecnych oskarżał o co najmniej współudział?

Pozdrawiam lekko zdziwiony
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |