Re: Moze tak w koncu oprzytomniejecie?

From: Robert Szymczak <r...@c...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Moze tak w koncu oprzytomniejecie?
Date: Mon, 24 Jan 2000 11:09:20 +0100

Witam,

Jak zwykle najciężej myślący (to o mnie :-)) odzywa się na końcu. Cóż,
wyrabiałem sobie zdanie w tym co by nie mówić bardzo kontrowersyjnym
wątku. Istotnym dla wszystkich, którzy posiadają konta i strony na
Clanie, bo jutro może "paść" na jednego z nas.

Apik napisał(a):
> No teraz to poniektórzy będą sie dopatrywać jaki to biznes robi A.A. i
> Apik że tak mordy piłują?

Hmm, właśnie, i jeszcze paru innych. Np. dzięki wspaniałej postawie P.
Marażewskiego, jak i wsparciu ze strony A.A., wisi sobie na sieci
serwis telepracy...

Tak sobie myślałem jak ja bym zareagował w podobnej sytuacji?
Prawdopodobnie wysmażyłbym na grupę jakieś oficjalne wyjaśnienie, a na
priva posłał Andrzejowi swoje żale i pretensje, może nawet jaką ostrą
wiąchę (bo A.A. się nie boję :-) ). Sam by potem wycofał się z
oskarżenia, bo co jak co, ale to facet sprawiedliwy. No tak, ale mądry
Polak po szkodzie. Ja naukę z tego wyciągam.

Wogóle to warto się zastanowić jakie zastosować metody ochrony przed
następnymi atakami? Czy korzystanie tylko z ssh, zmiana hasła
przynajmniej raz na tydzień (miesiąc?) będzie skutecznym
zabezpieczeniem? Ale identyfikacja podczas łączenia się z serwerem
pocztowym jest i tak nieszyfrowana. Więc co robić w tej sytuacji?

To tyle rozterek laika. 3mka,

--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --
Telepraca Polska / Telework Poland