Re: Moze tak w koncu oprzytomniejecie?

From: Apik <a...@c...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Moze tak w koncu oprzytomniejecie?
Date: Thu, 27 Jan 2000 01:59:17 +0100

Michal 'Orr' Daszkowski napisał(a):

> A więc stało się! ;-) Dnia Mon, 24 Jan 2000 20:02:48 +0100, osoba podpisująca
> się: Apik <a...@c...pl>, w artykule:

> [snip]

ciach

> Na ten temat napisałem w odpowiedzi na post Roberta Szymczaka.

czytałem...

> [snip]

ciach

> A jak byś się czuł, gdyby to Ciebie w ten sposób oskarżono? Gdyby
> włamanie było z Twojego konta, a Ty byś się nie poczuwał do żadnego
> zaniedbania?

A ty?
Dlatego napisałem że JEŻELI jest NIEWINNY to jego sytuacja jest ciężka i
nie do pozazdroszczenia
A JEŻELI jest WINNY to ma to gdzieś co tu sie pisze
Zwróć uwagę na to że nie wydaję żadnego sądu w tej sprawie i to co piszę
jest gdybaniem i jeżeli...
ponieważ jak narazie nie było jednoznacznej wypowiedzi poszkodowanego co
do sprawcy.

> Nie rozumiem związku powyższej wypowiedzi ze sprawą.

Właśnie i tak jest dość często gdy pojawiają się pewne niuanse, ale nie
czas i miejsce się rozdrabniać i tłumaczyć rzeczy oczywiste:)

> Heh... bo od samego początku nie była merytoryczna! Gdyby od razu,
> zamiast ataku na MrFX zaczęto pisać o tym jak się na przyszłość
> zabezpieczać przed takimi sytuacjami, wszystko wygladałoby inaczej.

Nie wiem jak było na początku bo nie miałem sprzętu.
Sprawa była mocno już do przodu gdy dopadłem sieć.
A po mimo wałkowania tematu jakoś nie wiele osób wykazało
zainteresowanie jak poprawić bezpieczeństwo kont.

ciach

> Hm... nie, nie za szybko. Nie rozumiem po prostu czego się
> wstydzisz? Tego, że dokonano włamania z konta grupowicza?

To są te niuanse o których pisałem wyżej

>A jaka
> w tym wina Twoja lub moja?

ciach

Nie zauważyłeś że społeczeństwo lubi generalizować?

ciach

> Pewności nie mam. Ale prawdopodobieństwo tego, że włamywaczem
> jest ktoś z grupy, uważam za znikome.

Obyś się nie mylił.

ps.
Nie traktuj mnie jak bym chciał za wszelką cenę zamordować MRfX nie mam
i nie miałem takiego zamiaru,
nie do mnie należy karani czy wynagradzanie.
MRFX podiął inicjtywę poprawy zabezpieczeń kont,czy chcąc go zniszczyć
udzielił bym mu poparcia?
(czyt. oświadczenie MRfX)
Orr wydaje mi się że trochę demonizujesz..
3mka

--
Pozdrowka
Apik