Może to pomyłka freudowska?

1. Data: 2010-06-13 11:23:38

Temat: Może to pomyłka freudowska?
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=QPUexHdwrWw

2. Data: 2010-06-13 19:27:47

Temat: Re: Może to pomyłka freudowska?
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 13-czerwiec-10, kiedy Nowy lepszy tren R otworzył usta i
usenet napełnił się słów muzyką:

> http://www.youtube.com/watch?v=QPUexHdwrWw

uzupełniając - bo oczywiście zamiast NATO miało być Afganistan, przyjrzyjmy
się, co Komorowski podpisał 2 dni po katastrofie Smoleńskiej:

http://www.legeo.pl/prawo/monitor-polski-2010/21/200
/

Niezłe? To już chyba nawet schizofrenia.

3. Data: 2010-06-13 20:18:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każdy by to zrobił na jego miejscu, a już zwłaszcza JK.

I dla przypomnienia: zaangażowanie militarne PL w Afganistanie
(i Iraku) to sprawka rządów lewicy, a zwiększenie kontyngentu
to robota PiS [notabene włażącemu USA w tyłek bez mydła].

PO zawdzięczamy natomiast m.in. rezygnację rządu USA z planów
uwikłania PL w tarczę antyrakietową.
Gdyby premierem nadal był JK tarczę mielibyśmy już dawno,
a polski kontyngent afgański byłby raczej już dotąd pewnie 2-krotnie
liczniejszy.

No ale "sensacja" oczywiście jak najbardziej jest i jak najbardziej
jest się czym podniecać.

Na marginesie: kiedy bojówki pisiorskie organizują kontr-manifestacje
przy różnych "odpowiednich" okazjach, to wtedy jest "cool", ale jak
błazen z PO zrobi to samo, to wtedy jest "chamstwo i agresja", do
której należało nie dopuścić.
Pisiorska "normalność" i pisiorskie pojęcie o "demokracji", w której
"idioci" nie mają prawa mieć swoich "5-ciu minut".

I znamienne: komentarz Cymańskiego w odpowiedzi na uderzenie
butelką w głowę uczestnika "chamskiej" kontr-manifestacji w Lublinie
przez jakiegoś "prawdziwego patriotę i prawdziwego Polaka"
uczestniczącego w spotkaniu "jedynie słusznego kandydata na
prezydenta z jedynie słusznej partii": "Co się dziwicie? Ludzie was
nie lubią...".
Notabene: odkąd to "nieprawdziwi patrioci i nieprawdziwi Polacy"
już przestali być dla pisiorów nawet ludźmi? ;)

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1i3rudoy9bg4y.dlg@trenerowa.karma...

4. Data: 2010-06-13 23:07:39

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 13-czerwiec-10, kiedy cbnet otworzył usta i usenet napełnił
się słów muzyką:

> Każdy by to zrobił na jego miejscu, a już zwłaszcza JK.

JK na pewno. Chodzi tylko o rozdźwięk między deklaracją a tym cos ie
podpisało dwa tygodnie nazad. I oczywiście - o wykorzystanie śmierci
żołnierza w swojej kampanii.

> [...]
> to robota PiS [notabene włażącemu USA w tyłek bez mydła].
>
> PO zawdzięczamy natomiast m.in. rezygnację rządu USA z planów

Ale przez zaniechanie :)
Więc - "zawdzięczamy" brak tarczy raczej Obamie niż PO.

> Gdyby premierem nadal był JK tarczę mielibyśmy już dawno,
> a polski kontyngent afgański byłby raczej już dotąd pewnie 2-krotnie
> liczniejszy.

Najprawdopodobniej tak właśnie by było. Z tarczą, bo z kontyngentem trudno
powiedzieć.

> [...]
> przy różnych "odpowiednich" okazjach, to wtedy jest "cool", ale jak
> błazen z PO zrobi to samo, to wtedy jest "chamstwo i agresja", do

Jeśli ja takie słowa słyszałem, to raczej w kontekście sfabrykowania
powodów na uzyskanie pozwolenia dla palikotowego happeningu.
Poza tym jak na mój gust piszesz za bardzo ogólnie - trudno mi przypomnieć
sobie ppo pierwsze - bojówki pisiorskie (kogo masz na myśli?), po drugie -
kontrmanifestacje, no i po trzecie - kto mówi wtedy, że jest to cool.

> Pisiorska "normalność" i pisiorskie pojęcie o "demokracji", w której
> "idioci" nie mają prawa mieć swoich "5-ciu minut".

Imho, to nie jest pisiorska mentalność. To zwykła mentalność. Ludzka.

> [...]
> uczestniczącego w spotkaniu "jedynie słusznego kandydata na
> prezydenta z jedynie słusznej partii": "Co się dziwicie? Ludzie was

Oczywiście, jeśli to jedyne co miał na ten temat do powiedzenia, to słabo.
BTW - spekuluje się, że ów rzucający to kolega Palikota. Dawałem tu link
niedawno.

> Notabene: odkąd to "nieprawdziwi patrioci i nieprawdziwi Polacy"
> już przestali być dla pisiorów nawet ludźmi? ;)

To już Twoja interpretacja i generalizacja :)

5. Data: 2010-06-14 06:58:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:95iioyi52xw8.dlg@trenerowa.karma...

> [...] Chodzi tylko o rozdźwięk między deklaracją a tym cos ie
> podpisało dwa tygodnie nazad.

Nie widzę w tym żadnego rozdźwięku.
Ale doceniam, że ty go widzisz i się tym dzielisz, nawet jeśli powtarzasz
bezmyślnie brednie, którymi politycy PiS komunikują się ze swoimi
wyborcami.

> Ale przez zaniechanie :)
> Więc - "zawdzięczamy" brak tarczy raczej Obamie niż PO.

Zawdzięczamy to _wyłącznie_ zasadniczej zmianie polityki negocjacyjnej
w sprawie tarczy rakietowej jaką zaprezentował Tusk i PO po wyborach
w 2007 roku.
Notabene: tak w rzeczywistości to PiS nie miał właściwie żadnej polityki
negocjacyjnej w sprawie tarczy.

> Najprawdopodobniej tak właśnie by było. Z tarczą, bo z kontyngentem trudno
> powiedzieć.

Obawiam się, że nietrudno, biorąc pod uwagę naturalną, ale i irracjonalną
proamerykańskość Kaczyńskich, oraz PiSu.

Widziałbym to np tak:
- Jarek Kaczyński is speaking. Welcome dear Mr President.
- Obama is speaking. Jarek, we need more polish soldiers in Afghanistan...
- Off course, Mr President. How many people? 1000? 2000?
- 2500 would be good.
- No problem Mr President. Polish soldiers will go to Afghanistan. 2500
off course. What else can I do for you?
- It's all for now. Thank You dear Jerk... ups... Jarek.
- It's my pleasure, Mr President. Thank you very much. Helloooo!"

:))

> Oczywiście, jeśli to jedyne co miał na ten temat do powiedzenia, to słabo.

To pierwsze i jedyne co miał do powiedzenia.
Po zwróceniu mu uwagi zreflektował się i stwierdził, że był to oczywiście
skandal i takie tam.

> To już Twoja interpretacja i generalizacja :)

Słucham m.in. co [z wypiekami na twarzach] opowiadają PiSiory i wyciągam
z tego własne wnioski, niekoniecznie identyczne jak te prezentowane przez
media, polityków i róznych oszłomów. ;)
Nic nowego.

I nie ukrywam, że cieszy mnie, iż PiS daje ciała jak zwykle chętnie i
namiętnie. ;)

--
CB

6. Data: 2010-06-14 10:11:59

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

PO ma prosty sposob na rzadzenie.
Masie mowic jedno - obiecywac, udawac liberalow, straszyc Kaczynskim,

a w tym czasie robic swoje - czyli krecic lody, zadluzac,
kontrolowac internet, usuwac niewygodnych dziennikarzy.

I jak na razie ten przepis sprawdza sie znakomicie!

A ze B "error" Komorowski jest smieszny to inna sprawa.

Pozdr,
Druch

7. Data: 2010-06-14 10:14:11

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Odmieniony Druch" <e...@n...com> wrote in message

> A ze B "error" Komorowski jest smieszny to inna sprawa.

Aha, jeszcze:
BK przejal zlosc i frustracje ludu ktora
wczesniej skierowana byla na Kaczynskich.

Kaczynscy odeszli z linii ostrzalu
i gdzies ci ludzie musza ta frustracje kumulowac.
Pod reka znalazl sie niezaradny Komorowski i ... jechane....
Druch

8. Data: 2010-06-14 11:54:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Odmieniony Druch napisał(a):
> [...]
> i gdzies ci ludzie musza ta frustracje kumulowac.
> Pod reka znalazl sie niezaradny Komorowski i ... jechane....

Precz z komuchem Druchem.......wiecznie kurwisko buraczane swoją
obrzydliwość stadną projektuje. To jest objaw masy zakuty buraku, że
ty nie widzisz co robisz i kim jesteś. Powinno się wprowadzić prawo
500 bejzbolów w łeb dla buraka, w końcu syczące gówno z chlewa
patologiczne i nienormalne oduczyło by się syczenia z
nienawiści.........kurwa jebany komuch.

9. Data: 2010-06-14 11:55:29

Temat: Re: Mo?e to pomy3ka freudowska?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co tym razem ćpałeś?

--
CB

10. Data: 2010-06-14 12:02:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Odmieniony Druch, ale zawsze srający nienawiścią napisał(a):
> [...]
>
> I jak na razie ten przepis sprawdza sie znakomicie!
>
> A ze B "error" Komorowski jest smieszny to inna sprawa.

Dobra, to jak już zajmujemy się "Ponurą Trójcą", to teraz Ikselcia, czyli narcyzm.
Ha!!!
:(
Na dobranoc
Obraz psychopaty