Moze zrobie watrobke na obiad?:-)

1. Data: 2001-06-12 19:35:04

Temat: Moze zrobie watrobke na obiad?:-)
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie ;-)

Mam w lodowce pyszne watrobki drobiowe i wielka chec na przyrzadzenie ich.
Szukalam jakiegos ciekawego przepisu w archiwum i nic nie znalazlam (bylo
kilka przepisow, glownie na watrobke na zimno, a nie o to mi chodzi, hmmm
moze uzywam zlej wyszukiwarki??). Najczesciej przyrzadzam watrobke z
cebulka, czasami z jablkiem i teraz mam ochote na cos innego;-))) I jeszcze
jedno pytanie, jakie sa Wasze ulubione surówki czy salatki do watrobki?

Z pozdrowieniami,

Kaliope

Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl
ICQ 73558372

1. Data: 2001-06-13 07:10:15

Temat: Re: Moze zrobie watrobke na obiad?:-)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

...i odrobina cynamonu

Druga Krycha
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-13 07:13:25

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaliope napisala:
(...)

> Najczesciej przyrzadzam watrobke z
> cebulka, czasami z jablkiem i teraz mam ochote na cos innego;-)))

(...)
Może z rodzynkami i płatkami migdałowymi?

Krycha

1. Data: 2001-06-13 17:49:49

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w

> ...i odrobina cynamonu

Witajcie:)))

Pewnie, ze moze byc, tylko jak sie to robi???

Pozdrawiam,

Kaliope

1. Data: 2001-06-13 21:12:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

usmazyc. Dodac. Moja Mama takie cos robila. wychodzi dosc suche
(tzn bez sosu), ale nie ZA suche. Cynamon ledwo co sie przebija.

Krysia

>Witajcie:)))
>
>Pewnie, ze moze byc, tylko jak sie to robi???
>
>Pozdrawiam,
>
>Kaliope

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-18 08:46:16

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisala:

> usmazyc. Dodac. Moja Mama takie cos robila. wychodzi dosc suche
> (tzn bez sosu), ale nie ZA suche. Cynamon ledwo co sie przebija.

Można dodać odrobinę wody i poddusić (już z bakaliami i cynamonem),
wtedy nie będzie suche. Można jeszcze oddzielnie usmażyć cebulkę
i dodać - jest jeszcze lepsze, chociaż pomysł cebuli z rodzynkami
może byc z gatunku "wstrząsajaących" :-)
Krycha

1. Data: 2001-06-18 10:21:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Mo?na doda? odrobin? wody i poddusi? (ju? z bakaliami i cynamonem),
>wtedy nie b?dzie suche. Mo?na jeszcze oddzielnie usma?y? cebulk?
>i doda? - jest jeszcze lepsze, chocia? pomys? cebuli z rodzynkami
>mo?e byc z gatunku "wstrz?saja?cych" :-)
>Krycha

e tam, zadne wstrzasajace - raczej bardzo ciekawe, smaczne itp.
Dla mnie wstrzasajacy bylby sledz w czekoladzie

Tez Krycha
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-18 12:22:52

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:mflrits1nkt9s86do8k8i36d40q9j7q1nr@4ax.com...
> Dla mnie wstrzasajacy bylby sledz w czekoladzie

Heh, to w nawiazaniu do watku literaturowego, przypomina mi bawelne w
czekoladzie autorstwa niejakiego Milo z Paragrafu 22 :)

Jader

1. Data: 2001-06-18 12:46:03

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisala:

> e tam, zadne wstrzasajace - raczej bardzo ciekawe, smaczne itp.
> Dla mnie wstrzasajacy bylby sledz w czekoladzie

Czekolada sama w sobie jest dla mnie wstrzasajaca (alergia), ale np.
zezarcie sledzia na deser i popicie kawa uwazam za zupelnie normalne,
chociaz wyraznie przeszkadzalo kelnerce;-)

Krycha

1. Data: 2001-06-18 14:10:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czekolada sama w sobie jest dla mnie wstrzasajaca (alergia), ale np.
>zezarcie sledzia na deser i popicie kawa uwazam za zupelnie normalne,
>chociaz wyraznie przeszkadzalo kelnerce;-)
>
>Krycha

Brawo! BARDZO bym chciala z Toba polatac po knajpach i
powstrzasac kelnerkami!!
wprawdzie sledzie omijam, ale lubie meczyc obsluge
restauracyjna... (Alex - to GDZIE dokladnie jest Twoja
Speluna???)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Przepis na pyszna sałatkę
szukam przepisu na fajne kanapki
Ciasto czekoladowe bez masla i maki
Kurczak z sosie curry - czy ktos zna przepis
Kapusta po czesku