Mózg mężczyzny.

11. Data: 2009-11-24 17:02:44

Temat: Re: Mózg mężczyzny.
Od: Milusia ślicznotka <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 17:44, Iza <k...@p...onet.pl> wrote:

> Zgadzamentnie sie zgadzam Moja Najdroższa Koleżanko Sympatyczna
> Witam mile :)*****
> ___
> Iza

Witam! Witam! Jak miło Ciebie widzieć Koleżanko równie Sympatyczna,
jak i ja ;)

12. Data: 2009-11-24 17:22:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Milusia ślicznotka wrote:

> Mózgiem Kochasiu, mózgiem.... ;P

Mózgiem przybiegła? Niebywałe.;)

13. Data: 2009-11-24 17:29:19

Od: Milusia ślicznotka <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 19:11, Yazoo <"yan yen"@uninet.org> wrote:

> Sfienta prawda i jak od dawien dawna twierdzi sie kobieta zostala
> stworzona tylko po to zeby penis mial zapewniona wymiane krwi.

Hihihi, chcesz nam wmówić, że kobieta i stacja krwiodawstwa to to
samo? ;D
Nieźle Koleś... nieźle... dajesz czadu :D

14. Data: 2009-11-24 17:30:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> globie bo bede zazdrosna ani mi sie wasz do Mdzi ;)))
> ___
> Iza

Ten mechanizm, to projekcja podnieconej kobiety na mężczyznę. A że
kobiety są mniej otwarte seksualnie niż mężczyźni, dbanie o dobre
imię, projektują sobie te ukryte rzeczy na facetów, widząc go jako
penis.

15. Data: 2009-11-24 17:34:52

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 18:30, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> kobiety są mniej otwarte seksualnie niż mężczyźni, dbanie o dobre
> imię, projektują sobie te ukryte rzeczy na facetów, widząc go jako

Ty mi tu nie filozuj...tylko nie waż misie podrywać Milusi :D
___
Iza

16. Data: 2009-11-24 17:34:57

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Otóż moi Drodzy - od dawien dawna twierdzi się, że organem, który
> przejął funkcję mózgu u mężczyzny, jest jego penis. Że penis steruje

A CZYM Cie zranil Stranger?
Penisem?

17. Data: 2009-11-24 17:42:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Ty mi tu nie filozuj...tylko nie waż misie podrywać Milusi :D
> ___
> Iza

To jest znane i jest to zwykła psychologia, mechanizm projekcji
własnego podniecenia, bo w rzeczywistości kobieta ma być ta grzeczna,
więc tłumi popęd dla swojego dobrego imienia i jednocześnie projektuje
GO na faceta, czyli = facet ty dzikusie, ty myślisz tylko o jednym.

18. Data: 2009-11-24 17:42:52

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 18:34, Hanka <c...@g...com> wrote:

> A CZYM Cie zranil Stranger?
> Penisem?

No niestety, ale penise widentnie wchodzi w "skład" zranienia- nie
sądzisz?
__
Iza

19. Data: 2009-11-24 17:50:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2009 08:39:52 -0800 (PST), Milusia ślicznotka napisał(a):

> [...]
> Otóż moi Drodzy - od dawien dawna twierdzi się, że organem, który
> przejął funkcję mózgu u mężczyzny, jest jego penis. Że penis steruje

A TY?
--

Ikselka.

20. Data: 2009-11-24 17:50:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2009 17:45:24 +0100, Prawusek napisał(a):

> A nie Migdalinska, choć idiotka?

Howgh :-D
--

Ikselka.

Ktoś zdefiniował błędnie człowieka, INNI podporządkowali się tej definicji i zatracili postrzeganie tego co się dzieje w rzeczywistości.
KATECHIZM PARCHA
PARCHOLEC
PORADA
Arthur Deikman "Bimodalna świadomość i doświadczenie mistyczne"