Mózg mężczyzny.

201. Data: 2009-11-26 17:23:03

Temat: Re: Mózg mężczyzny.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 11:18:44 +0100, Prawusek napisał(a):
> (...)

Można wiedzieć, dlaczego u Ciebie jest już 27-y?
Będziesz mi tak wyprzedzał w czytniku wszystkie inne posty do jutra???

--

Ikselka.

202. Data: 2009-11-26 17:51:13

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Można wiedzieć, dlaczego u Ciebie jest już 27-y?
> Będziesz mi tak wyprzedzał w czytniku wszystkie inne posty do jutra???

Po kolejnym ataku na mojego kompa.

203. Data: 2009-11-26 17:56:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 18:51:13 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Po kolejnym ataku na mojego kompa.

E tam, poprzestawiało Ci się, jak mnie w głupim czytniku kodowanie często.
--

Ikselka.

204. Data: 2009-11-26 18:17:06

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> E tam, poprzestawiało Ci się, jak mnie w głupim czytniku kodowanie często.
> --
>
> Ikselka.

Nie będę mówił jak wyglada atak i jak sie bronię.

205. Data: 2009-11-26 18:54:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Można wiedzieć, dlaczego u Ciebie jest już 27-y?
> Będziesz mi tak wyprzedzał w czytniku wszystkie inne posty do jutra???

Slavi ma dar. Pisze z przyszłości

Qra

206. Data: 2009-11-26 19:24:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 19:54:07 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Slavi ma dar. Pisze z przyszłości
>
> Qra

Jak to Miszcz - on wyprzedza wszystkich :-)
--

Ikselka.

207. Data: 2009-11-26 19:52:14

Temat: Re: no to piździec :-(
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> No i co na to Sender?

Pewnie to co zwykle: "Spierdalaj" :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

208. Data: 2009-11-26 19:55:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> Hm, to teraz wiem, dlaczego się rozwiodłaś.

Nie, nie wiesz :) Sama już nie wiem, kto z nas miał bardziej odjechane
pomysły :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

209. Data: 2009-11-26 20:23:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" napisał:

> 'bezmózgie emo-plumkanie na grupie z członem "sci" w nazwie' ?
> Dobre, bardzo dobre!
> Aż szkoda, że nie rozumiesz znaczenia tego stwierdzenia, bo z
> pewnością by cię to podekscytowało.

Hehe. Wybacz, ale psychologia jako nauka żadnym sposobem nie chce mi się
zmieścić w kategorii "sci" :) I przy tym jako _ści_słowiec pozostanę.

> A swoją droga, powinnaś być chyba raczej jej wdzięczna za przerwanie
> waszego kontaktu i splonkowanie, bo być może uchroniło cię to przed
> odrazą, którą teraz sama do niej chyba odczuwasz.

Plonk nie oznacza zerwania kontaktów - vide nasza grupowa idolka Ikselka.
Tak więc widzisz, że musisz się jeszcze wiele nauczyć jeśli chodzi o
tutejszy sawuarwiwr.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

210. Data: 2009-11-26 22:12:04

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:

> Nie będę mówił jak wyglada atak i jak sie bronię.

Dodatkowo kartkę z napisem "KOMORNIK-ZAJĘTE" naklej na monitor.

michał

Ktoś zdefiniował błędnie człowieka, INNI podporządkowali się tej definicji i zatracili postrzeganie tego co się dzieje w rzeczywistości.
KATECHIZM PARCHA
PARCHOLEC
PORADA
Arthur Deikman "Bimodalna świadomość i doświadczenie mistyczne"