Re: Mrówki

Subject: Re: Mrówki
Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Trybun <M...@j...ru>
Date: Mon, 5 Aug 2019 15:01:19 +0200

W dniu 03.08.2019 o 17:37, Jacek pisze:

> Cierpliwość.
> Musisz poszukać, którędy chodzą. U mnie okazało się po kilku dniach
> tropienia, że pod parapetem jest szczelina, przez którą mrówki dostają
> się do środka. Zalepienie silikonem załatwiło temat.
> Nie sądzę, aby mrówki w mieszkaniu przeżyły bez drogi wyjścia na
> zewnątrz.
> Jacek

Chyba wiem skąd wyłażą, przy przewodzie grzejnika w kuchni jest taka
niewielka dziura i stamtąd wyłażą . Ktoś mi poradził posmarować ich
trasę wędrówek octem, tak i też zrobiłem. Niestety, jedyny skutek to
taki że porzuciły szlak grzejnik-kosz na śmieci i zaczęły się rozłazić
po całej kuchni. Używałem już muchozolu, dedykowanej trucizny, wszystko
na nic. Spróbuję z tym silikonem, albo pianką poliuretanową, dzięki.