Mrówki Faraonki

1. Data: 2001-12-23 09:18:08

Temat: Mrówki Faraonki
Od: "ASTUR" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa wszedzie: w chlebie, cukrze, wannie itd.
Jak sie pozbyc tych malych potworów ?...
Pomocy plizzzzz.....

1. Data: 2001-12-23 16:57:09

Temat: Re: Mrówki Faraonki
Od: "BERNI" <b...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Środki które polecam zakupiła parę tygodni temu między innymi p. Asia z
Warszawy - jej adres J...@f...edu.pl i u niej możesz zaczerpnąć
informacje o skuteczności środków. INSEKT STOP GEL dostarczam po uprzednim
zamówieniu, przez co czas jest nieco dłuższy. Drugi środek jest w ciągłej
dostawie Poniżej krótkie informacje o środkach . Jeśli chodzi o
szkodliwość to na pewno nie trzeba na czas
stosowania środków wyprowadzać się z domu, tylko przy pryskaniu schować
pokarmy, a dzieci by po dotknięciu rączką nie wkładały jej do buzi. Okres
trwałości działania także poniżej. Do cen w razie przesyłki musiałbyś
doliczyć koszty przesyłki . Aktualnie jest to 8zł przy przy dwóch
opakowaniach INSEKTENKILLER małego lub dwóch INSEKT STOP GEL, lub 1 sztuce
dużego INSEKTENKILLERA lub 9zł przy dwóch (trzech) dużych lub trzech
innych. Preparaty działają po pewnym czasie przez co robactwo trutkę zanosi
do gniazd. Środkami tymi musiałbyś spryskać (pomalować) okolice
występowania. Dobrze jest dać preparat np na parapetach, oraz w miejscach
gdzie je jeszcze zauważyłas . Niestety możliwy jest powrót mrówek po pewnym
czasie, ze względu ,że u sąsiadów nie zostaną wytrute. Najlepszy efekt
osiąga się , gdy stosuje go cały pion bloku.W razie pytań lub zamówienia
możesz także dzwonić 032-4226435 Rybnik lub 0600883263
Z pozdrowieniami
Zientek Bernard

INSEKTENKILLER
Gotowy do użycia kompaktowy preparat owadobójczy na bazie wyciągów
roślinnych przeznaczony do zwalczania owadów latających jak muchy i komary
oraz biegających jak prusaki, mrówki, karaluchy, czy rybiki cukrowe.
Preparat działa na układ nerwowy zwierząt zimnokrwistych. Jest nieszkodliwy
dla ludzi i
zwierząt domowych (oprócz ryb). Okres aktywnego działania wynosi 4 tygodnie.
Posiada atest nr HB 316/91
Cena :
200ml z atomizerem - 12 zł.
400ml z pompką - 22 zł

INSEKT STOP GEL
Nowy środek do zwalczania insektów jest nieszkodliwy dla ludzi i zwierząt
domowych, nie powoduje zanieczyszczenia środowiska naturalnego. Preparat
działa poprzez bezpośredni kontakt z insektami. Można go stosować używając
pędzla lub pistoletu ciśnieniowego. Utworzona po opryskaniu powłoka ochronna
jest odporna na działanie wody. Po zetknięciu ze środkiem zwalczane insekty
giną w czasie 30-360 minut. Okres aktywnego działania wynosi 12 miesięcy.
Posiada atest nr HB 327/94
Cena :
200ml - 22zł.

Użytkownik ASTUR <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a047fs$6n5$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-12-26 12:51:39

Od: "PDCh" <f...@h...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz znac prawde?
1. Ty sie wyprowadzisz z domu
2. Polubisz mrowki
3. Po pewnym czasie mrowki same sobie odejda.
Skad moja madrosc?
Przezylem to na wlasnej skorze w domu. Zadne ze srodkow zalecanych na mrowki
nie dzialaly. Po ok. 1 roku poszly sobie i nie wracaja. Podobno moga wrocic,
u sasiada z innego budynku wrocily.
Nie wierz w zadne cudowne "leki" na faraonki.
RF

1. Data: 2001-12-26 22:52:11

Od: "Agnieszka" <a...@b...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ASTUR" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Sa wszedzie: w chlebie, cukrze, wannie itd.
> Jak sie pozbyc tych malych potworów ?...
> Pomocy plizzzzz.....

Polecam plytki firmy Globol (opakowane w zielone tekturowe plaskie pudeleczko
formatu szkolnego zeszytu).
Jedna starcza na ok.6 miesiecy i 16 m mieszkania (aczkolwiek na moje 38 metrow
wystarczaja 2 plytki).
Do kupienia na bazarach( w sklepach ich nie widzialam).
Koszt ok.15 zlotych.

Agnieszka

1. Data: 2001-12-27 06:04:35

Temat: Odp: Mrówki Faraonki
Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

potwierdzam.
też mieliśmy mrówki, po użyciu płytek globol mrówki się wyniosły...

--
pzdr

K S X
k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
GG: 490364

1. Data: 2001-12-28 08:48:44

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <a...@b...skrzynka.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a0dkeg$jto$...@n...tpi.pl...

[...]

a u mnie te plytki pomagaly tylko doraznie. po wurzuceniu plytek, mrowki
znowu wracaly. Byly wszedzie. Jako ze szukalismy gniazd (oczywiscie bez
skutku), probowalismy jakichs spryskiwaczy - nic nied alo efektu, uzywalismy
tylko tych plytek.... No i na jakis czas byl spokoj, ale zaczely sie znowu
pojawiac i znowu.... az pewnego razu robilismy w domu remont i przy
wynoszeniu z jednego pokoju wszystkich gratow, na podloge upadly mi plyty
winylowe. Jak wkladalm je z powrotem, znalazlam gniazgo mrowek (tysiace
mrowek i krolowa z nimi) w jednej okladce plyty winylowej! Zabilam
talatajstwo, minelo lat i do dzis nie ma ani jednej mrowki!!!
Moja ciotka w ten sam sposob w swoim 11 pietrowym bloku, gdzie
prawdopodobienstwo zlapania mrowek od sasiada jest wielkie - znalazla
gniazdo w szafie, gdzie trzymala posciel (miedzy przescieradlami), zabila i
do dzis nie ma. Czyli trzeba znalezc gniazdo, ale na to najczesciej pozwala
przypadek.

powodzenia! (ja mialam szczescie!)
satia

1. Data: 2002-01-07 13:24:13

Od: "Notabena Pracownia Reklamy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś przez kilka lat mieszkałam z mrówkami w bloku. Wytępienie ich
wydawało się niemożłiwe. Były w kazdym mieszkaniu.
Zastosowałam się do punktu 2 i polubiłam je.
Przyszedł stan wojenny, a wraz z nim oddziały ZOMO, które namiętnie używały
gazów łzawiących w mojej okolicy. Mrówki wyniosły się w ciągu miesiąca na
inne spokojniejsze osiedla.

Wniosek:
Istnieje jakaś substancja chemiczna, której nie znoszą i się wyniosą.

Pozdrawiam
Natalia

1. Data: 2002-01-08 10:49:32

Od: Mariusz Wołek <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Notabena Pracownia Reklamy" <n...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:a1c792$ht8$1@news.tpi.pl...
> [...]
> inne spokojniejsze osiedla.
>
> Wniosek:
> Istnieje jakaś substancja chemiczna, której nie znoszą i się wyniosą.

Hmm, a moze sa to bakterie powodujace sinice czyli "pałeczki ZOMO"?

Zaslav

Koce elektryczne ?
Mam problem z pająkami w domu
Konkurs w sieci! Nagrody czekają!