Mrugające żarówki w mieszkaniu

1. Data: 2008-11-19 17:30:20

Temat: Mrugające żarówki w mieszkaniu
Od: "Moe" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problem poniewaz mrugajami zarowki w mieszkaniu
we wszystkich pomieszczeniach sa to krotkie czeste mrugniecia zarowek

1. wymienilem zarowki
2. sa rozne od energooszczednych po zwykle -wszytskie mrugaja
3. sa wszystkie podokrecane sprawdzalem

wczesniej nie bylo tego problemu
jak to naprawic co sie moglo zepsuc? albo co sie psuje co by trzeba
sprawdzic?

mieszkanie znajduje sie w bloku 4 pietrowym bez windy

dziekuje z gory za odpowiedz Pozdrawiam

2. Data: 2008-11-19 17:43:58

Temat: Re: Mrugające żarówki w mieszkaniu
Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moe" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sprawdzic?
>
> mieszkanie znajduje sie w bloku 4 pietrowym bez windy

Czy mrugają wszystkie równocześnie ?
Czy mrugają regularnie czy od czasu do czasu a potem długa przerwa ?
Czu mrugają głeboko w nocy i w południe ?
Jak długo trwa "mrugnięcie" ?
Czy mruganie nie wiąże się z załączaniem lub rozłączaniem jakiegoś
urządzenia w domu ?
Czy jeśli równocześnie jest włączony TV to wyłacza się na chwilę ? Co się z
nim dzieje ?

Piotrek

3. Data: 2008-11-19 17:52:17

Od: "Moe" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mrugają wszystkie równocześnie ?

nie mrugaja rownoczesnie

> Czy mrugają regularnie czy od czasu do czasu a potem długa przerwa ?

mrugaja caly czas : pyk 2 sekundy pyk pyk pyk 3 sekundy pyk 2 sekundy pyk
pyk 15 minut spokoju w calym mieszkaniu i potem to samo

> Czu mrugają głeboko w nocy i w południe ?

mmrugaja niezaleznie o ktorej godzinie sie zapali swiatlo

> Jak długo trwa "mrugnięcie" ?

ok 1 sekundy

> Czy mruganie nie wiąże się z załączaniem lub rozłączaniem jakiegoś
> urządzenia w domu ?

nie, tv chodzi komp chodzi mruga tv wylaczone z gniazdka komp wylaczony z
gniazdka dalej mrugaja

> Czy jeśli równocześnie jest włączony TV to wyłacza się na chwilę ? Co się
> z nim dzieje ?

nic sie z tv nie dzieje chodzi sobie prawidlowo

Moe

4. Data: 2008-11-19 18:08:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moe" <m...@o...pl> wrote in message news:gg1ifv$sjb$1@news.onet.pl...

Sprawdź sobie bezpieczniki i ich gniazda, czy nie są "opalone" - ewentualnie
wszystkie wkręty. Sprawdź u sąsiadów bo może uszkodzenie na pionie, a nawet
na transformatorze i odłącznikach.

5. Data: 2008-11-19 18:32:03

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
t.pl
użytkownik *Moe* napisał(a):

> mrugaja caly czas : pyk 2 sekundy pyk pyk pyk 3 sekundy pyk 2 sekundy pyk
> pyk 15 minut spokoju w calym mieszkaniu i potem to samo

Spawa ktoś na tej samej fazie?

--
Big Jack
//////

6. Data: 2008-11-19 18:38:44

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
>W wiadomości:
t.pl

> Spawa ktoś na tej samej fazie?

Dzień i noc ?
Poza tym odpowiedź była "nie mrugają równocześnie"

Piotrek

7. Data: 2008-11-19 19:09:41

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
t.pl
użytkownik *Piotrek* napisał(a):

> Poza tym odpowiedź była "nie mrugają równocześnie"

Fakt, ale z racji tego, że Moe "oszczędnie" szafuje znakami interpunkcyjnymi
nie było dla mnie do końca jasne, czy to miało być "nie mrugaja
rownoczesnie", czy też "nie, mrugaja rownoczesnie".

--
Big Jack
//////

8. Data: 2008-11-19 19:24:38

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message

> Fakt, ale z racji tego, że Moe "oszczędnie" szafuje znakami
> interpunkcyjnymi nie było dla mnie do końca jasne, czy to miało być "nie
> mrugaja rownoczesnie", czy też "nie, mrugaja rownoczesnie".

Tylko, że w momencie, kiedy one robią taką dyskotekę, jak Moe pisze i
przyczym robią to każda w swoim rytmie, to... to nie wiem. Byłbym skłonny
się zastanawiać nad krasnoludkami i UFO nadającym w ten sposób wiadomości,
bo realne wyjaśnienia w postaci rozpatrywania osobno występujących
nieciągłości połączeń w każdym jednym obwodzie oświetleniowym po prostu mi
się w głowie nie mieści.

Czy faktycznie są to wszystkie pomieszczenia? Czy może mruga w 2-3
najczęściej wykorzystywanych i stąd wrażenie, że mruga wszędzie? Czy mrugają
tylko żyrandole/kinkiety czy również np. lampki nocne włączane do gniazdka?
Jeli tylko żyrandole/kinkiety, to aby nie mają one jakiejś części wspólnej?
Wyłączników kupionych "okazyjnie na bazarze"? Albo po prostu starych, które
dajmy na to przeżyły jeszcze jakiś remont połączony z robieniem gładzi
gipsowej? Stukanie w wyłączniki nie powoduje tego migania? Albo poruszanie
żarówką czy całym żyrandolem?

J.

9. Data: 2008-11-19 19:44:46

Od: "es_q" <e...@g...wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ewentualnie
> wszystkie wkręty. Sprawdź u sąsiadów bo może uszkodzenie na pionie, a

Jeśli nie to co podał panslawista to może w pobliżu ktoś włącza spawarkę.
czasem w piwnicach ludziska coś spawają,czasem w garazu....

10. Data: 2008-11-19 19:53:03

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mniej pij tego świństwa.
JaC

-----

> nic sie z tv nie dzieje chodzi sobie

Jaki przenośny grzejnik do dogrzania pokoju?
zakup dwoch gratow do kuchni, prosze o poradę
otwory w gresie
malowanie sosnowego mebla
Mata / materac masujący - który?