Re: Mulczowanie Viking czy Stiga ?

From: Piotr Kieracinski <p...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Mulczowanie Viking czy Stiga ?
Date: Thu, 13 Apr 2006 09:53:07 +0200

Jan napisał(a):
> Noszę się z zamiarem kupna kosiarki spalinowej mialem ochotę na Stiga ale w
> sklepie zdecydowanie polecaja mi Vikinga.
Stiga to firma z tradycja w branzy; Viking to zdaje sie foririma, ktora
zamawia u innych tanich propducentow, nie tylko kosiarki, ale takze
rowery i inne pierdoly. Zatem zdecydowanie Stiga.
> Czy obudowa z tworzywa to rzeczywiście duża zaleta?
Raczje wada. Obudowa z dobrego metalu i dobrze lakierowana to zaleta.
Chyba ze masz mikro ogrodek i mikro trawnik...Jesli tworzywo to tylko
najlepszej firmy (np. Husquarna).
> Myślę o kosiarce z funkcją mulczowania - czy macie jakieś własne uwagi w tym
> temacie
Mulczowanie tylko wtedy gdy kosisz co drugi dzien, w przeciwnym razie
(np. przy koszeniu raz na tydzien) bedziesz mial wielki mokre zielone
kupy na trawniku, ktore bedziesz musial zbierac lopata. Filc jest
potrzeby bo chroni glebe przed wysychaniem, daje miekkosc tarwnikowi,
nawozi, rozkladajac sie.
pik