Mundurki - jak to jest?

11. Data: 2008-09-15 11:00:38

Temat: Re: Mundurki - jak to jest?
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> [...]
> placów zabaw zrobi się od pstryknięcia palcami?
> Część dyrektorów czeka - jeśli ustawa wejdzie, oberwą za niegotowość.
> Część dyrektorów już umawia firmy - jeśli zmiany nie wejdą, przejada się
> po nich za niegospodarne szafowanie finansami.
> O nieprzygotowanej podstawie programowej, braku podręczników aż szkoda
> gadać. W tym całym chaosie i radosnej tfurczości rodzice, szkoła,
> nauczyciele i same dzieci kręcą się w kółko nie wiedząc, co ich jeszcze
> czeka.
> Nie tak powinno wyglądać zarządzanie oświatą.

Nie tylko oświatą. Minister to po łacinie sługa, szkoda że mało kto o
tym pamięta.

Adam

12. Data: 2008-09-15 11:10:28

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Kurcze! Ale macie fajnie (tzn. o ile nie jesteś zwolenniczką
> umundurowania ;-)

My mamy połowicznie fajniej. W czerwcu kazdy rodzic dostał karteczkę
podana przez dziecko z pytaniem, "jesteś, za, czy przeciw". Karteczki
wróciły, od września mundurki poszły na dno szaf.
Ale w gimnazjum dyrektor bez gadania mundurki utrzymał, ku ogólnemu
niezadowoleniu uczniów. Po podpowiedzi jednej z nauczycielek,
pragnacych zachowac anonimowość, gimnazjalisci napisali petycje do dyra
o zniesienia mundurków, zebrali podpisy, podobno dyro ma sie teraz
ustosunkować. Co będzie, zobaczymy.

Justyna
GG 6756000

13. Data: 2008-09-15 12:37:04

Od: "Nixe" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Harun al Rashid" napisał:

> Dorzuć do tego informacje prasowe o szykowanych pozwach sądowych ze strony
> firm odzieżowych o te umowy i masz prawdopodobne i niekorupcyjne
> wyjaśnienie.

To też wzięłam pod uwagę, dlatego mnie tak bardzo zachowanie dyrki nie
dziwi.
Podejrzewam, że ministerstwo nie refunduje kosztów zerwanych umów z firmami
odzieżowymi, więc wolała mieć na pieńku z rodzicami, niż z owymi firmami ;-)

> Nie tak powinno wyglądać zarządzanie oświatą.

Naprawdę trudno się nie zgodzić. Hallową najchętniej bym powiesiła. Pół roku
kisili się nad tymi zmianami.

Pozdrawiam
Nixe

14. Data: 2008-09-15 14:26:00

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe"
> Podejrzewam, że ministerstwo nie refunduje kosztów zerwanych umów z
> firmami odzieżowymi, więc wolała mieć na pieńku z rodzicami, niż z owymi
> firmami ;-)

<wielkie oczy> A kto kazał Państwu zawierać umowy na kolejny rok?? No
przecież nie ministerstwo. To się teraz proszę tłumaczyc swojemi OP z
niegospodarności.

> Naprawdę trudno się nie zgodzić. Hallową najchętniej bym powiesiła. Pół
> roku kisili się nad tymi zmianami.

Mogli od ręki przywrócić stare zapisy i nie byłoby problemu. Ale pretensje
długoletnie mam do wszystkich - ministrów, komisji oświaty, ... aż do
podpisującego ustawę prezydenta. Żaden nie pomyśli, że trzeba dać trochę
czasu szkole na przygotowanie się do zmian.

EwASzy

16. Data: 2008-09-15 18:13:11

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja tak spiskowo-dziejowo zaczynam się zastanawiać, czemu szkołom tak
> bardzo zależy na mundurkach, dystrybucją których zajmuje się sama szkoła.
> Bo o ile rozumiem ustalony strój, który każdy załatwia po swojemu, o tyle
> "polarowe" bluzy po 70 zł sztuka płatne do sekretariatu już mnie trochę
> ruszają.

u nas są koszulki, po 35 zł. Od tych z marketu, po 5 zł różnią się naszytym
"logo" szkoły. masakra.
dyrektorka szkoły nastraszyła dzieci, że jak nie będą nosić "mundurków",
będą mieli obniżone zachowanie. dziś młodego przyłapała na korytarzu,
chłopak prawie się poryczał.
A.

15. Data: 2008-09-15 18:13:11

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Sep 2008 11:40:05 +0200, Nixe napisał(a):

> Na razie dokładnie sprawdzimy, jaka jest faktyczna wersja wydarzeń, ponieważ
> dyrekcja twierdzi, że RR sama wnioskowała o pozostawienie mundurków, a
> członkowie RR (fakt, rozmawiałam zaledwie z 3 osobami na 18) twierdzą, że
> absolutnie tak nie było. Jutro jest pierwsze powakacyjne zebranie RR, więc
> się wczytam w protokoły i zobaczymy, kto kręci, a kto mówi prawdę ;-)

Ale członkowie RR to jak piszesz 18 osób. Czy wcześniej na zebraniach ktoś
pytał rodziców o zdanie (sama się złapałam na tym, że u nas nie kazano
pytać i faktycznie nie wpadłam żeby zapytać) dopiero wczoraj mnie
oświeciło, że jeżeli na zebranie RR idzie przedstawiciel klasy to powinien
wypowiadać zdanie klasy, a nie swoje, a on właściwie nie wie jakie to
zdanie klasy jest, bo nie było o tym mowy na zebraniu (jeszcze raz się
przyznaję, że nie przyszło mi to do głowy).
--
waruga

17. Data: 2008-09-15 18:15:22

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Sep 2008 11:47:21 +0200, gdaMa napisał(a):

> Ty wiesz ile się ciuchów młodego zmarnowało przez nieużywanie? A takie fajne
> bluzy zanabyłam...:(

U nas się marnuje wszystko co z długim rękawem z powodu temperatury w
szkole, wystarcza krótki rękaw.
--
waruga

18. Data: 2008-09-15 18:17:18

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Sep 2008 11:51:17 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

> [...]
> szkoła. Bo o ile rozumiem ustalony strój, który każdy załatwia po
> swojemu, o tyle "polarowe" bluzy po 70 zł sztuka płatne do sekretariatu

Zadne do sekretariatu, przynajmniej u nas. Przyszła pani, osobiście
wymierzyła pierwszaki, za jakiś czas przyniosła mundurki, faktury i zabrała
pieniądze zebrane przez rodzica lub nauczyciela.
--
waruga

19. Data: 2008-09-15 18:20:14

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Sep 2008 12:01:50 +0200, Nixe napisał(a):

> Ty mnie kobieto nie podpuszczaj, bo niedawno sama chłopa swego

Maja, u nas w szkole wisi karta, że w przypadku awarii windy (mamy nową
zamontowaną dla niepełnosprawnych) dzwonić do p. Krzysztofa K. (ale to
chyba zbieg okoliczności, co??)
--
waruga

20. Data: 2008-09-15 18:27:19

Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

asmira wrote:
> u nas są koszulki, po 35 zł. Od tych z marketu, po 5 zł różnią się
> naszytym "logo" szkoły. masakra.
troszke zawyżona cena, koszuka niezłej jakości to ze 6zł w hurcie, naszywka
z projektem to pewnie z 10/szt. przy zamówieniach kilkaunastu sztuk, czyli
mniej niż 20 na czysto to producent nie zarabia (minus prezencik dla
dyrekcji ;) )

A tak w temacie:
http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,5697782,W_wielu
_szkolach_mundurki_sa_popularne.html

Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994
http://the.fork.pl

jaki prezent dla 7 latka na dzień chłopca?
szkola jezykowa -empik-wrazenia
Projektowany harmonogram obniżenia wieku szkolnego [długie]
Czasopisma dla 13 latka. Jakie?
oplaty w przedszkolu