jaki prezent dla 7 latka na dzień chłopca?

1. Data: 2008-09-13 20:47:13

Temat: jaki prezent dla 7 latka na dzień chłopca?
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam, Wkrótce w szkole ma sie odbyć dzień chłopca i pani chce
zorganizować dla nich różne konkursy, a na koniec dziewczynki mają dać
im jakieś drobne upominki - resorówki albo coś w tym stylu. A może
macie jakieś pomysły na prezenty zamiast tych resorówek?
Pani prosiła o pomysły, ale ja nie mam syna więc nie wiem..
Pozdrawiam
M.

2. Data: 2008-09-13 20:56:02

Temat: Re: jaki prezent dla 7 latka na dzień chłopca?
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl pisze:
> [...]
> macie jakieś pomysły na prezenty zamiast tych resorówek?
> Pani prosiła o pomysły, ale ja nie mam syna więc nie wiem..

Jakie finanse ?
Adam

3. Data: 2008-09-14 07:58:39

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 13 Wrz, 22:56, Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>
wrote:

>         Jakie finanse ?
> --
>                 Pozdrawiam
>                         Adam

no...myślę 15, 20 złotych - w tych granicach.
Pozdrawiam
M.

4. Data: 2008-09-14 08:39:26

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...
wrote:

no...myślę 15, 20 złotych - w tych granicach.

Za 11-15 zł (zależnei od sklepu supermarket-> smyk) sa fajniutkie malutkie
zestawiki LEGO.

:-) Monika

5. Data: 2008-09-14 08:51:05

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Sep 2008 00:58:39 -0700 (PDT), m...@o...pl napisał(a):

> no...myślę 15, 20 złotych - w tych granicach.

Ooo, dużo. U nas takie drobiazgi zazwyczaj zamykają się w granicach 5 zł.
No przy tej kwocie to możecie sobie przebierać w prezentach.
U nas to zazwyczaj bywały drobiazgi i często związane ze szkołą (biedni
chłopcy), bo np. gumki do gumowania w kształcie właśnie samochodów.
Ewentualnie jakieś breloczki itp.
--
waruga

6. Data: 2008-09-14 08:53:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> no...myślę 15, 20 złotych - w tych granicach.
>

> Za 11-15 zł (zależnei od sklepu supermarket-> smyk) sa fajniutkie malutkie

Za te pieniądze to jakieś 3-5 klocków. To już wolałabym porządnego resoraka :-)

Qra

7. Data: 2008-09-14 09:14:53

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.09.2008, o godzinie 10.39.26, na pl.soc.dzieci.starsze, eMonika
napisał(a):

> Za 11-15 zł (zależnei od sklepu supermarket-> smyk) sa fajniutkie malutkie
> zestawiki LEGO.

To już lepiej wydać 2x więcej i dać trochę tych klocków, a nie trzy na
krzyż.

*Habeck*
- Schutzbach

8. Data: 2008-09-14 09:34:54

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl pisze:

> no...myślę 15, 20 złotych - w tych granicach.

W wakacje kupiłem w Auchanie miecze z pianki. Świetna zabawa, można się
nimi tłuc do woli, czyli jest to coś co chłopcy lubią. Jak kupowałem
były po 10, na alledrogo widzę podobne po dwadzieściakilka złotych, więc
w hurtowni też pewnie są po dychę. Jak zostanie nadmiar pieniędzy to
można dorzucić coś praktycznego np budzik.

Adam

9. Data: 2008-09-14 11:09:23

Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:
> W wakacje kupiłem w Auchanie miecze z pianki. Świetna zabawa, można się
> nimi tłuc do woli, czyli jest to coś co chłopcy lubią.

Masz na myśli coś takiego
http://www.allegro.pl/item437296110_bezpieczne_miecz
e_miecz_go_now_krotki.html

Naprawdę nie da się tym nic sobie zrobić? :) Kupiłbym moim diabełkom bo
ostatnio się naparzali kijami do golfa - na szczęscie plastikowymi ;)

Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994
http://the.fork.pl

10. Data: 2008-09-14 11:12:31

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

no...myślę 15, 20 złotych - w tych granicach.
Pozdrawiam
M.

latawiec, w decathlon od około 17zł

Pozdrawiam

Monika

szkola jezykowa -empik-wrazenia
Projektowany harmonogram obniżenia wieku szkolnego [długie]
Czasopisma dla 13 latka. Jakie?
oplaty w przedszkolu
(press) Już was posegregowali?