Re: jaki prezent dla 7 latka na dzień chłopca?

From: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: jaki prezent dla 7 latka na dzień chłopca?
Date: Sun, 14 Sep 2008 13:09:23 +0200

Adam Moczulski wrote:
> W wakacje kupiłem w Auchanie miecze z pianki. Świetna zabawa, można się
> nimi tłuc do woli, czyli jest to coś co chłopcy lubią.

Masz na myśli coś takiego
http://www.allegro.pl/item437296110_bezpieczne_miecz
e_miecz_go_now_krotki.html

Naprawdę nie da się tym nic sobie zrobić? :) Kupiłbym moim diabełkom bo
ostatnio się naparzali kijami do golfa - na szczęscie plastikowymi ;)

Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994
http://the.fork.pl