Re: Religia, po raz n-ty

1. Data: 2008-09-15 12:31:32

Temat: Re: Religia, po raz n-ty
Od: "Nixe" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisała

> Nie wiem, mnie nie pytaj. Ja po prostu nie moge uwierzyć, że moga być 2
> godziny religii, a 1 godz wychowawcza, 1 godzina wf, 1 godz informatyki.
> Szok, po prostu. Zyjemy ewidentnie w chorym kraju

Zawsze można zwolnić dziecko z religii i wtedy bilans się wyrówna :)
Mnie z kolei męczy fakt, że moje dzieciaki mają po dwa bezsensowne okienka w
tygodniu, zamiast możliwości późniejszego wstania czy też wcześniejszego
pójścia do domu. Uważam, że jeśli religia to przedmiot nieobowiązkowy, to
zajęcia powinny odbywać się po lekcjach, jak kółka zainteresowań. Nie
rozumiem, w jakim celu albo z jakiego powodu wplątuje się je w obowiązujący
plan lekcji.

Pozdrawiam
Nixe

2. Data: 2008-09-15 12:33:52

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> w tygodniu, zamiast możliwości późniejszego wstania czy też wcześniejszego

Moje dziecko ma jedno dwugodzinne bezsensowne okienko, bo nie wiedzieć czemu
obie religie muszą być pod rząd w środku dnia.

Agnieszka

3. Data: 2008-09-15 12:39:19

Od: "Nixe" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Moje dziecko ma jedno dwugodzinne bezsensowne okienko, bo nie wiedzieć
> czemu obie religie muszą być pod rząd w środku dnia.

Też chore.
A niech zgadnę. Potem jest już tylko jedna godzina i to pewnie muzyka albo
inny "michałek"? ;-)

Pozdrawiam
Nixe

4. Data: 2008-09-15 12:42:41

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też chore.
> A niech zgadnę. Potem jest już tylko jedna godzina i to pewnie muzyka albo
> inny "michałek"? ;-)

Nie, potem dla odmiany są języki. Jakby była muzyka to bym mu chyba
permanentne zwolnienie do końca roku napisała...

Agnieszka

5. Data: 2008-09-15 12:49:04

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> Zawsze można zwolnić dziecko z religii i wtedy bilans się wyrówna :)

Właściwie nie bardzo, bo w tym czasie świetlica zamknieta. Religia w
środku lekcji, a dziecko nie może samo sie platać po korytarzu;D Ot mamy
możliwość wyboru;->
--

Gosia

6. Data: 2008-09-15 13:55:21

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Sep 2008 14:49:04 +0200, Gosia Plitmik napisał(a)
w:<news:gallk5$dlc$1@news.onet.pl>:

> Religia w środku lekcji, a dziecko nie może samo sie platać po korytarzu

To niech sobie idzie na spacer albo do sklepu.

--
Quid leges sine moribus?

7. Data: 2008-09-15 13:57:53

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> To niech sobie idzie na spacer albo do sklepu.

Dziecku nie wolno opuszczać szkoły w trakcie zajęć lekcyjnych. A pałętając
się samotnie podczas śródlekcyjnej religii jest " w czasie zajęć
lekcyjnych". Ot, ciekawostka - nie może wyjść ze szkoły, nie moze się sam
plątać po szkole, a w szkole nikt się nim zająć nie chce.

Agnieszka

8. Data: 2008-09-15 14:18:25

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ależ chce: nauczyciel religii.
JaC

-----

9. Data: 2008-09-15 14:20:13

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" ...

> Właściwie nie bardzo, bo w tym czasie świetlica zamknieta. Religia w
> środku lekcji, a dziecko nie może samo sie platać po korytarzu;D Ot mamy
> możliwość wyboru;->

Nie Twój problem. Szkoła ma zapewnić dziecku opiekę.

EwaSzy

10. Data: 2008-09-15 14:22:34

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka"
>Ot, ciekawostka - nie może wyjść ze szkoły, nie moze się sam plątać po
>szkole, a w szkole nikt się nim zająć nie chce.

Ile ma dzieko?

EwaSzy

Mundurki - jak to jest?
jaki prezent dla 7 latka na dzień chłopca?
szkola jezykowa -empik-wrazenia
Projektowany harmonogram obniżenia wieku szkolnego [długie]
Czasopisma dla 13 latka. Jakie?