Murzynek Bambo w gume ladowany

101. Data: 2009-03-22 20:01:33

Temat: Re: Murzynek Bambo w gume ladowany
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> mnie.

A jaką krzywdę Ci wyrządza XL?

Ewa

102. Data: 2009-03-22 20:11:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> O qrczę! Jedna trącona struna, a Ty aż 4 posty wysmarowałaś w
> odpowiedzi. I to jakie ostre! Coś w tym musi być. :)

Aaa.. to tak działa. Po moich kilku ostatnio same trójce nastąpiły :D

--
Pozdrawiam - Aicha

103. Data: 2009-03-22 20:15:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> A jak� krzywd� Ci wyrz�dza XL?
>
> Ewa

Wiesz,ja miałem potworne kłopoty z tym ,że ludzie mi nie wierzyli,a
iks wskoczyła z fantazjowaniem,ale to nie szkodzi bo z tego co
zobaczyłem,to ludzie bardzo zakłamani,wierzą tylko w kłamstwa,prawda
jest dla nich podejrzana,niewiarygodna.A z tym,że iks atakuje
słabości,bo ktoś coś przeżył,świadczy to,że jej środowisko jest poza
kulturą,bo osoba kultury,nigdy nie zaatakuje słabości,to u buraków
trzeba pozorować na siłę,bo jak pokażesz słabość,to jak psy się
rzucą.Taka jest różnica,widzisz pokazywanie słabości,też czegoś uczy.

104. Data: 2009-03-22 20:31:01

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> widzisz. A już ta Twoja reakcja z "po co ten teatr" bardzo jest
> znamienna...

Nie czułam się adresatem "wybacz mi", więc jakiej reakcji się spodziewałaś?

Ewa

105. Data: 2009-03-22 20:32:44

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Aaa.. to tak działa. Po moich kilku ostatnio same trójce nastąpiły :D

No, niektóre działają na XL jak zapalnik, tylko nigdy do końca nie
wiadomo które.
A może to po prostu nieudana wizyta niedzielnych gości? ;)

Ewa

106. Data: 2009-03-22 21:30:18

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 21:15, glob <r...@g...com> wrote:
> (...)ludzie bardzo zakłamani,wierzą tylko w kłamstwa,prawda
> jest dla nich podejrzana,niewiarygodna.

Przestań mnie cytować :->

> A z tym,że iks atakuje
> słabości,bo ktoś coś przeżył,świadczy to,że jej środowisko jest poza
> kulturą,bo osoba kultury,nigdy nie zaatakuje słabości,

Nie widac po tobie słabości, lecz pospolite chamstwo.

> to u buraków

Rzucanie burakami to nie słabość. Trzeba się nieźle narzucać :->

> trzeba pozorować na siłę,bo jak pokażesz słabość,to jak psy się
> rzucą.Taka jest różnica,widzisz pokazywanie słabości,też czegoś uczy.

Dobra, dawaj ten nr akt na priv - przeczytam o sprawie i napiszę tu
ewentualne odwołanie mojego zarzutu o fantazjowanie.
Skoroś taki słaby.

107. Data: 2009-03-22 21:31:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Dobra, dawaj ten nr akt na priv

Nie dawaj! Będzie miała wszystkie Twoje dane.
:>

--
Pozdrawiam - Aicha

108. Data: 2009-03-22 21:55:39

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 22:31, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Nie dawaj! Będzie miała wszystkie Twoje dane.
> :>
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Tia, i pójde go od razu zamordować :->
A Policja jest głupia i nie zajrzy wtedy w jego profil w necie, aby
dojść, kto jest w kręgu podejrzanych spośród jego netowych rozmówców :-

Mówiłam Ci, żeś głupia cipa i powtarzam.
A teraz spadaj i ciesz się, że ci cokolwiek wyjaśniam, bobyś pół nocy
nie spała: "odezwie się czy nie? - no, już, masz, odezwałam się.

109. Data: 2009-03-22 21:57:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 20:34, michał <6...@g...pl> wrote:

> Tak, tego co masz do powiedzenia wystarczy.

A Ty tu co? - do Ciebie też ten opisik pasuje, więc siedź cicho i nie
poszczekuj z cicha.

110. Data: 2009-03-23 00:18:02

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości:

> A Ty tu co? - do Ciebie też ten opisik pasuje, więc siedź cicho i nie
> poszczekuj z cicha.

A co się będę darł. :)

michał

XL nie masz dystansu do siebie.