Murzynek Bambo w gume ladowany

121. Data: 2009-03-23 08:43:51

Temat: Re: Murzynek Bambo w gume ladowany
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Tak to wygląda z zewnątrz.
> Ja tam nie wiem, co to za sekrety życia Ci powierzyła, ale wygląda,
> jakby jednak wbrew swoim "zasadom" tego żałowała co i rusz :>

Uważasz, że jeśli nawet XL "zabiegała" o moją sympatie, to tylko dlatego
żeby ratować swoje tajemnice? To by nawet pasowało, chociaż nie wiem,
czy "tajemnice" warte tego zachodu. ;-P

Ewa

122. Data: 2009-03-23 08:44:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <m...@o...eu> tak oto plecie:

> O qrczę! Jedna trącona struna, a Ty aż 4 posty wysmarowałaś w odpowiedzi.
> I to jakie ostre! Coś w tym musi być. :)

Wielka a nieodwzajemniona miłość.

Qra

123. Data: 2009-03-23 08:45:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Trudno, wszyscy się wynoście!
> :D

No co Ty?! Z nudów zdechniesz ;-)

Qra

124. Data: 2009-03-23 09:06:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):

> Przestań mnie cytować :->

> Nie widac po tobie słabości, lecz pospolite chamstwo.

> Rzucanie burakami to nie słabość. Trzeba się nieźle narzucać :->

> Dobra, dawaj ten nr akt na priv - przeczytam o sprawie i napiszę tu
> ewentualne odwołanie mojego zarzutu o fantazjowanie.
> Skoroś taki słaby.

http://2.bp.blogspot.com/_AH9zmUsgjh8/ScdCfX8zUdI/AA
AAAAAAAIo/AovxiM6tYbM/s1600/IMAG0003-753862.jpg#218,
163

http://4.bp.blogspot.com/_AH9zmUsgjh8/ScdDIa6tP9I/AA
AAAAAAAIw/Hr2DPt9lkJk/s1600/IMAG0011-717382.jpg#0,0

http://2.bp.blogspot.com/_AH9zmUsgjh8/ScdE2BOoCdI/AA
AAAAAAAI4/fupyfObd1Qs/s1600/IMAG0020-756564.jpg#0,0

http://3.bp.blogspot.com/_AH9zmUsgjh8/ScdFWH51zmI/AA
AAAAAAAJA/EPvPAAmCiKQ/s1600/IMAG0016-784250.jpg#0,0

Wcale mi nie zależy ,żebyś mi wierzyła,ale jak jesteś taka ciekawska.

125. Data: 2009-03-23 09:07:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

znamienna...
> No co Ty?! Z nudów zdechniesz ;-)

Już zdycham. Na 15 grupach nie ma co czytać ;P
A to był "cytat" z wierszyka o XL.

--
Pozdrawiam - Aicha

126. Data: 2009-03-23 09:09:48

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 01:33, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Biedna XLka, znów jej się czytniczek zepsuł. Chyba tęskni za
> Bluzgaczem :DDD
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Odinstalowałam, idiotko - nie potrzebuję już.

127. Data: 2009-03-23 09:10:08

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"michał" <6...@g...pl> wrote in message

> Jedyna odskocznia, żeby nie zwariować, to cichaczem, złośliwie
> uskuteczniać wnuczkorozpieszczanie - póki jeszcze się da.
> Może nie zdążą ich naprostować! ;PPP

Zawsze podejrzewalem ze to wnuczkorozpieszczanie (cukierkami!)
sluzy temu, zeby rywalizowac z rodzicami w sprawie wychowania.
Nie lepiej wspolpracowac zamiast rywalizowac? Moze sie nie da?
Duch

128. Data: 2009-03-23 09:19:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 10:06, glob <r...@g...com> wrote:

> Wcale mi nie zależy ,żebyś mi wierzyła,ale jak jesteś taka ciekawska.

To są niewielkie, wybrane fragmenty spisanych zeznań, głównie zeznań,
no i akt. Całość sprawy może wyglądać zupełnie inaczej - coś tam było
o psychiatrach itd.
Niemniej jednak staje się bardziej prawdopodobne to, co piszesz. Nadal
zachowuję rezerwę - to tylko jakieś wycinki.

129. Data: 2009-03-23 09:22:46

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 09:45, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> No co Ty?! Z nudów zdechniesz ;-)

Da sobie radę - wymyśli parę historyjek, a potem sie nimi podnieci -
samoobsługa w każdym aspekcie :->

130. Data: 2009-03-23 09:24:45

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 10:10, "Duch" <n...@n...com> wrote:

> Nie lepiej wspolpracowac zamiast rywalizowac? Moze sie nie da?

Jak się nie ma wspólnego frontu z własnymi dziećmi, bo one chcą czegoś
innego i więcej, no to cóż - trzeba zaskarbić sobie chociaż wnuki
własnymi, prostszymi metodami - na inne nie stać :->

XL nie masz dystansu do siebie.
SOWA
1936
Cienka postrzępiona linka