Murzynek - czarna masa... :((

1. Data: 2004-05-24 10:07:56

Temat: Murzynek - czarna masa... :((
Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomozcie, plz
Jestem w stanie zrobic zakalec z kazdego murzynka.
probowalam juz kilku przepisow i... nic!

Boje sie ze jest to kwestia pieczenia.
Czy ktos podjalby sie napisania za pomoca ktorych funkcji, w jakiej
temperaturze i ile czasu piec.
Przepisy pewnie sa OK - a ciach mimo to nie wychodzi.

Plz, plz, plz!!!
Pomozcie

Pzdr
Fiona

1. Data: 2004-05-24 10:13:53

Temat: Re: Murzynek - czarna masa... :((
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem w stanie zrobic zakalec z kazdego murzynka.
> probowalam juz kilku przepisow i... nic!

podaje przepis który zawsze wychodzi i nawet ja (laik pieczenia ciast) :))

3 szklanki mąki
2 łyżki kakao
łyżeczka sody
1,5 szklanki cukru
1,5 kubeczka smietany (kwąsnej lepiej)
3 jajka
4 łyżki oliwy
5 łyżek powideł
orzechy
wszytsko do michy wiymieszac i do piekarnika 180 stopni na 30-40 minut (mam
piekarnik ekektryczny ,moja mama na gazowy i piecze to samo ciacho ok. 50
min) ,najlepiej sprawdzic patyczkiem.
powodzenia i jesli zrobisz to daj znac :))
pzdr.
p.

1. Data: 2004-05-24 10:13:58

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Fiona" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> temperaturze i ile czasu piec.
> Przepisy pewnie sa OK - a ciach mimo to nie wychodzi.

A jaki masz piekarnik, na gaz, termoobieg?W przepisach podawana jest temp. w
zaleznosci od rodzaju piekarnika.
Ilona

1. Data: 2004-05-24 10:14:58

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 May 2004 12:07:56 +0200 I had a dream that Fiona
<k...@p...onet.pl> wrote:
> Pomozcie, plz
> Jestem w stanie zrobic zakalec z kazdego murzynka.
> probowalam juz kilku przepisow i... nic!

Skarb, a nie kobieta. Zakalec z murzynka jest najlepszą rzeczą na
świecie, duuużo lepszą niż "prawidłowy" murzynek.
I to nie tylko ja taki jestem, w mojej rodzinie większość przepada za
"mokrym ciastem", a takiego wyrośniętego to nikt nie chce jeść :)

1. Data: 2004-05-24 10:26:46

Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki masz piekarnik, na gaz, termoobieg?W przepisach podawana jest temp. w
> zaleznosci od rodzaju  piekarnika.

Elektryczny: piecze:
gore, dol, gore i dol razem
ma tez termoobieg.
To tym termoobiegiem potraktowalam swoje ciacho...
40 min, potem jeszcze 10, gdy sie okazalo, ze jezt mokry w srodku.
temp 180st. C
niestety nie wyrosl w ogole...

Dzieki za chec niesienia pomocy - dzis znowu poeksperymentuje
F.

1. Data: 2004-05-24 12:49:15

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Boje sie ze jest to kwestia pieczenia.
> Czy ktos podjalby sie napisania za pomoca ktorych funkcji, w jakiej

Fioneczko złota (Twój chleb to cudo, nb. przy 3 szklankach wody mniejsza
szansa na zakalec ;-). Spróbuj murzyna inwalidę czyli murzyna bez jaj. Jeśli
nie masz przepisu, wrzucę go wieczorem.
Piekę w piekarniku bez termometru (bo zepsuty) , a zawsze wyrośnie.
D.

1. Data: 2004-05-24 12:49:32

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

24 May 2004 12:07:56 +0200, na pl.rec.kuchnia, Fiona napisał(a):

> Boje sie ze jest to kwestia pieczenia.

A może spróbuj w prodiżu ?

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-05-24 14:50:46

Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fioneczko złota (Twój chleb to cudo, nb. przy 3 szklankach wody mniejsza
> szansa na zakalec ;-).

Dziekuje! Mile mnie dowartosciowalas... mam cukierniczy kompleks od wczoraj :((

> Spróbuj murzyna inwalidę czyli murzyna bez jaj.
Sek w tym, ze przepis na inwalide jest mojego autorstwa, i to ON!!!! nie
wyszedl :((

Dzisiaj sprobuje wedlug przepisu Pamany.
No nie moge dac ciala drugi raz!!!

Pzdr
Fiona

1. Data: 2004-05-24 15:08:57

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temp 180st. C
> niestety nie wyrosl w ogole...
>
> Dzieki za chec niesienia pomocy - dzis znowu poeksperymentuje
Wlasciwie tez pieke w termoobiegu, temp.180°C, ale dluzej , bo 50 min w
kawalku, moze to wczesniejsze wyjecie z piekarnika zaszkodzilo, tez kiedys
nie dopieklam innego ciasta i dodatkowe pieczenie niewiele pomoglo.
A moze dlugosc pieczenia zalezy tez ile tego murzynka w foremce, bo napewno
wieksza(wyzsze ciasto) ilosc musisz dluzej piec.Moj murzynek to taki troche
kombinowany.Najpierw wlewam do foremki 2/3 murzyna, potem warstwe
sernika(taki lekki z homogenizowanego) i na gore reszte murzyna i to cale
wlanie potrzrbuje 50 min-
Ilona

1. Data: 2004-05-24 17:21:24

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> I to nie tylko ja taki jestem, w mojej rodzinie większość przepada za
> "mokrym ciastem", a takiego wyrośniętego to nikt nie chce jeść :)

Jesli tak, to proponuje moj przepis na Brownies, z ktorego wychodzi mokre,
czekoladowe, mazace sie
ciasto. Przepis jest w archiwum, ale daj znac, jesli nie mozesz znalezc.
Magdalena Bassett

łosoś i co z nim dalej
Placki z młodych ziemniaków
Re: Chipsy