Mus czekoladowy Przemyslawa

1. Data: 2000-01-10 08:32:41

Temat: Mus czekoladowy Przemyslawa
Od: "Agnieszka" <n...@i...wat.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest pyszny, choc faktycznie hm.... ciezkawy :) Wczoraj nawet najwiekszy
lasuch w mojej rodzinie prawie wymiekl (tj zjadl caly pucharek, ale z krotka
przerwa na popuszczenie pasa).

Dziekuje,
Agnieszka

1. Data: 2000-01-10 18:23:08

Temat: Re: Mus czekoladowy Przemyslawa
Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <n...@i...wat.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...ias.wat.waw.pl...
> jest pyszny, choc faktycznie hm.... ciezkawy :) Wczoraj nawet najwiekszy
> lasuch w mojej rodzinie prawie wymiekl (tj zjadl caly pucharek, ale z
> [...]

Znam takich, ktorzy moga 2-3 pucharki na raz (ja sie do nich nie zaliczam).
Ciesze sie, ze smakowalo :)

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-12 17:25:46

Od: "Rafał Borkowski" <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <n...@i...wat.waw.pl> wrote in message
> jest pyszny, choc faktycznie hm.... ciezkawy :) Wczoraj nawet najwiekszy
> lasuch w mojej rodzinie prawie wymiekl (tj zjadl caly pucharek, ale z
krotka
> przerwa na popuszczenie pasa).

Czy moge poprosic o podanie przepisu na Mus Czekoladowy ?
Od grudnia sledze listy na grupie i albo przegapilem przepis, albo pojawil
sie wczesniej.
Kilka razy zdarzylo mi sie jesc owe cudo: Smaczne, slodkie w sam raz, i w
ustach rozplywajace sie....W ogole nie czuje sie pochlanianych ilosci i
kalorii....Dopiero pozniej wybucha bomba kaloryczna.
Dodam, ze jestem poczatkujacy w temacie Kuchnia (swiezo odstawiony od
garnuszka mamusi ;) ).
Panie Przemyslawie, prosze jeszcze raz.....

Rafal Borkowski

1. Data: 2000-01-13 07:28:29

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moge poprosic o podanie przepisu na Mus Czekoladowy ?
> Od grudnia sledze listy na grupie i albo przegapilem przepis, albo pojawil
> sie wczesniej.
> Panie Przemyslawie, prosze jeszcze raz.....

Przegapiles byl 3 stycznia ponizej cytuje Przemka:
6 jajek
150 g masla
100 g mlecznej czekolady
100g gorzkiej czekolady

w kapieli wodnej roztapiamy czekolady i maslo, lekko ochladzamy i
dodajemy
zoltka, mieszamy dokladnie
bialka ubijamy na sztywno i 1/3 dodajemy do masy czekoladowej, miksujemy
mikserem na najwyzszych obrotach, dodajemy pozostale bialka i mieszamy
delikatnie trzepaczka, przelewamy do pucharkow i wstawiamy na kilka
godzin
do lodowki, mozna dekorowac bita smietana i skorka pomaranczowa
kandyzowana

ta gorzka czekolada powinna byc jak najbardziej gorzka, wtedy krem jest
sztywniejszy i ma pelniejszy smak

Przemyslaw Koziarski
Koniec cytatu. Pozdrawiam Ulka

1. Data: 2000-01-13 12:28:03

Temat: Odp: Mus czekoladowy Przemyslawa
Od: "Jakub Jewula" <q...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przegapiles byl 3 stycznia ponizej cytuje Przemka:
> 6 jajek
> 150 g masla
> 100 g mlecznej czekolady
> 100g gorzkiej czekolady

Panie Przemyslawie:)

A moze zrobic wylacznie z gorzkiej, dodajac odrobine
slodzika, lub fruktozy?
Czy ta mleczna jest tylko dla smaku, czy z innych powodow?

Probuje wlasnie zaczac diete Montagniac (bez cukru), jajka,
tluszcze, mleko mozna jesc (musze jeszcze sprawdzic maslo).

Moze by zrobic tak:
> 6 jajek
> 150 g masla
> 200g gorzkiej czekolady
xxxg (?) slodkiej smietany
ew. dodatek fruktozy, lub slodzika?

Co o tym myslicie?

--
Jakub Jewula studio QbA
www.studio-qba.com.pl

1. Data: 2000-01-13 12:47:22

Od: P...@e...pw.edu.pl (Basia Lewandowska / Wilczyca) szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Koziarski wrote:

> Mleczna czekolada daje smak i puszystosc deseru, ale sadze, ze mozna zrobic
> z samej gorzkiej. Mus bedzie wtedy bardziej wytrawny. Masla i jajek raczej
> nie da sie niczym zastapic :))))

Ahoj, wlasnie sie zapisalam na liste i narobiliscie mi ogromnego smaczku tym musem
czekoladowym. I w zwiazki z tym mam drobniutka, drobniutenka
prosbe... Czy ktos moglby powtorzyc przepis?

:)

Z gory dziekuje,
Basia

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-13 14:05:55

Od: "Agnieszka" <n...@i...wat.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Koziarski napisał(a) w wiadomości: <
>Mleczna czekolada daje smak i puszystosc deseru, ale sadze, ze mozna zrobic
>z samej gorzkiej. Mus bedzie wtedy bardziej wytrawny. Masla i jajek raczej
>nie da sie niczym zastapic :))))

A ja mialam jeszcze taki pomysl, zeby dodac tez zelatyne. Czy dobrze
rozumuje, ze wyjdzie wtedy cos w rodzaju czekoladowego ptasiego mleczka? A
moze maslo i zelatyna nie sa ze soba .... hm .... kompatybilne?

Aha, jakis czas temu podawalam przepis na smietanowca. Takie ptasie mleczko
moznaby polaczyc ze smietanowcem. Co wy na to?

A pomysl z wylacznie gorzka czekolada tez jest ciekawy...

Pozdrawiam,
Agnieszka

Dieta Optymalna - grupa dyskusyjna - przepisy, porady, polemiki
miksologia - dwa pytania
garnki GMC
Gratin Dauphinois
Body Mass Index