Muszę kupić telewizor - ale jaki???

1. Data: 2003-06-10 12:48:49

Temat: Muszę kupić telewizor - ale jaki???
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkrótce mnie to czeka, ale nie mam pojęcia, co wybrać - celuję tak w 28-29
cali, 100Hz, do 3000zł. Możecie coś doradzić, odradzić? Z góry dzięki.
T.

1. Data: 2003-06-10 12:58:40

Temat: Re: Muszę kupić telewizor - ale jaki???
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> Wkrótce mnie to czeka, ale nie mam pojęcia, co wybrać - celuję tak w 28-29
> cali, 100Hz, do 3000zł. Możecie coś doradzić, odradzić? Z góry dzięki.

My kupilismy dwa tygodnie temu Panasonica TX-29AS10P i jestesmy bardzo
zadowoleni :)
Zbieralismy sie z zakupem dlugo, moje kochanie czytalo rozne gazety, forum i
grupy dyskusyjne i zdecydowalismy, ze ten TV jest oki - zaplacilismy 2700 w
MM.

Valentine
http://valentine.wezyr.net.pl/

1. Data: 2003-06-10 20:08:56

Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przegladnij sobie grupy:
pl.rec.kino-domowe
pl.rec.telewizja
czesto sie na nich pojawiaja tego typu pytania wiec tam chyba szybciej
znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie.

Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2003-06-11 07:34:32

Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> Wkrótce mnie to czeka, ale nie mam pojęcia, co wybrać - celuję tak w 28-29
> cali, 100Hz, do 3000zł. Możecie coś doradzić, odradzić?

Uzytkuję Sony KV-29LS60
Zalety: kontrast, ostrośc i kolory, cała gama wyjść/wejść, dźwięk, nie daje
smug przy szybkich ruchach (np. mecze ), ergonomiczny pilot, no i stylistyka
.
Wady: mozna trafic na egzemplarz z rozjechaną geometrią (można ją usunąć,
ale nie zawsze do końca) ale i Panasonic tez ma takie problemy (wada dużych
TV z płaskim kineskopem) ,
Sony ma bardzej ostry obraz a Panas. pastelowy (dla mnie rozmyty) ale to już
kwestia gustu -jak kto lubi.

Wojtek R.
"Na nic skrzydła, kiedy ptasi móżdżek"
o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`
o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°` No to w drogę ...

1. Data: 2003-06-11 11:32:57

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi się, że NAPRAWDĘ płaski ekran ma tylko Sony. Panasonic ma
natomiast płaską szybę przed kineskopem - widac to na rogach.

Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-06-11 12:21:44

Od: "#Piotr#" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wkrótce mnie to czeka, ale nie mam pojęcia, co wybrać - celuję tak w 28-29
> cali, 100Hz, do 3000zł. Możecie coś doradzić, odradzić? Z góry dzięki.
Idź do dużego sklepu, w którym masz włączone różne egzemplarze obok siebie -
w ten sposób porównasz jakość obrazu (wiem, że to bardzo subiektywe, ale w
końcu Ty będziesz go oglądać). Ja kupowałem TV chyba 2,5 roku temu i
wybrałem Thomsona SCENIUM 29" 100Hz płaski kineskop itp. Bardzo jesteśmy z
niego zagowoleni.
Pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2003-06-11 21:57:53

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninja" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wydaje mi się, że NAPRAWDĘ płaski ekran ma tylko Sony. Panasonic ma
> natomiast płaską szybę przed kineskopem - widac to na rogach.

To ja proponuje pooglądać nowe monede Panasa, a nie te produkowane 20 lat
temu :-)

1. Data: 2003-07-28 19:57:05

Od: Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Boombastic napisał:
> To ja proponuje pooglądać nowe monede Panasa, a nie te produkowane 20 lat
> temu :-)

20 lat temu nie było płaskich kineskopów.
Piotr

1. Data: 2003-07-28 19:58:50

Od: Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Nowicki napisał:
> Wkrótce mnie to czeka, ale nie mam pojęcia, co wybrać - celuję tak w 28-29
> cali, 100Hz, do 3000zł. Możecie coś doradzić, odradzić? Z góry dzięki.
> T.

Grunt to dobry egzemplarz. Nawet drogi TV często mają problemy ze
zbieżnością kolorów. Najłatwiej zauważyć to na kontrastowych krawędziach
obiektów.
Piotr

Zuzyte karty telefoniczne KUPIE
Drzwi wejsciowe wewnetrzne.