Muzyka filmowa

31. Data: 2010-09-14 10:02:56

Temat: Re: Muzyka filmowa
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4c8f4801$0$22809$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Widać nie dotrwałaś do końca filmu.
>
> Qra
No zmęczył mnie (co do dziś pamiętam), MK

32. Data: 2010-09-14 10:03:00

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Super jest ten Kenji Kawai. Dzieku Qro.

Innych Japońców od pompatycznej muzy też Ci podrzucić?

Qra

33. Data: 2010-09-14 10:08:14

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Innych Japońców od pompatycznej muzy też Ci podrzucić?
>
> Qra

Muzykę do Gejszy mi podrzuć (nazwiska znaczy) (jeśli nie będziesz musiała za
nimi dłubać oczywiście)
Miałam (a może mam) ja w jakimś bezstratnym formacie ape.... i coś mi weny
brakuje, żeby sobie wyszukać wtyczki.

Japońców lubię.
Mój ex grał m.in. na shakuhatchi....
I te posępne świsty fletu szczelinowego.... no lubię :-)))

A jak wryły Ci sie w pamięć jakieś nazwiska, to poproszę. Naprawdę. Zapiszę
i będę....eksplorować. Wdzięczna bym była bardzo.

MK

34. Data: 2010-09-14 10:20:22

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Muzykę do Gejszy mi podrzuć (nazwiska znaczy) (jeśli nie będziesz
> musiała za nimi dłubać oczywiście)

Chodzi o Wyznania gejszy?
A ją to robił Hamerykaniec z dziada pradziada, John Williams (ten od Star
Warsów).

> Miałam (a może mam) ja w jakimś bezstratnym formacie ape.... i coś mi
> weny brakuje, żeby sobie wyszukać wtyczki.
>
> Japońców lubię.

Dopóki nie zaczęłam grzebać za soundtrackami w ogóle, nie podejrzewałam, że
taką bardzo bitewno-monarchistyczną muzykę uprawiają... hihi

> [...]
>
> A jak wryły Ci sie w pamięć jakieś nazwiska, to poproszę. Naprawdę.
> Zapiszę i będę....eksplorować. Wdzięczna bym była bardzo.

Wieczorem pogrzebię, co mam w zbiorach, to podrzucę ulubione soundtracki z
różnych skośnych produkcji.

Qra

35. Data: 2010-09-14 10:23:14

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-14 12:02, Vilar pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> No zmęczył mnie (co do dziś pamiętam), MK

A końcówka najlepsza IMO.

Chociaż ja też specjalnie nie przepadam za filmami w takiej scenerii i
wszystkich odcieniach szarości (gdyby nie krwisto czerwone usta Milli
Jovovic).

Ewa

36. Data: 2010-09-14 11:13:40

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że taką bardzo bitewno-monarchistyczną muzykę uprawiają... hihi

> Wieczorem pogrzebię, co mam w zbiorach, to podrzucę ulubione soundtracki z

Fakt, Williams!
Poleciałam skrótem i wylądowałam w malinach,
MK

37. Data: 2010-09-14 11:14:41

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chociaż ja też specjalnie nie przepadam za filmami w takiej scenerii i
> wszystkich odcieniach szarości (gdyby nie krwisto czerwone usta Milli

A jak ostatnie kawałki Housea się Pani widziały?
Całkiem pokaźny kawałek psychologii......
MK

38. Data: 2010-09-14 11:28:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-14 13:14, Vilar pisze:

> A jak ostatnie kawałki Housea się Pani widziały?
> Całkiem pokaźny kawałek psychologii......

Przyznam, że nie śledzę regularnie. Na którym programie to teraz dają?
Może będą powtórki.

Ewa

39. Data: 2010-09-14 11:51:02

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyznam, że nie śledzę regularnie. Na którym programie to teraz dają?
> Może będą powtórki.
>
> Ewa

Osz, holender...
TVN? TP2? Powtórki pewnie będą potem, na jakimś Foxie, albo czymś innym.

A te odcinki, moim zdaniem, naprawdę dobre.

MK

40. Data: 2010-09-14 12:00:31

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> A jak ostatnie kawałki Housea się Pani widziały?
> Całkiem pokaźny kawałek psychologii......

Ostatni odcinek szóstej serii daje pole do popisu dla scenarzystów.
BTW i w temacie: warstwa muzyczna z House'a też jest smakowita.

Qra

Piękny człowiek. (by Vilar)
UKRADLI MI DZIECKO !
Dla leniuczków Facebookowych, Awdiejew: O intuicji
Czy także to zauważacie (sprawa Roberta Dziekańskiego - TVN)
Czy także to zauważacie