Mydlo i pachnidlo - dlugie

1. Data: 2002-12-13 08:27:53

Temat: Mydlo i pachnidlo - dlugie
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie moje!

Otoz bylam wczoraj w tym przybytku:)
Pamietam ze kilka dziewczyn pytalo o ten sklep i mam dobra wiadomosc - oni
prowadza sklepik internetowy
www.pachnidlo.pl

Przypomnialam sobie ze kiedys juz bytlam w tym sklepiku ale wtedy nic nie
kupilam
A teraz kupilam sobie mydelko czekoladowe (pyyyyyychaaaaa, pachnie budyniem
czekoladowym, jest delikatniusie i tworzy kremowa piane), mydlo
pomaranczowo-cynamonowe (slicznie pachnie ale to na prezent wiec nie
uzywalam).
I kupilam Cooleczki do kapieli.
To jest taka duza kulka podzielona na pol. Wrzucona do wanny delikatnie
musuje i ladnie pachnie. Ja kupilam pomaranczowo-cynamonowa i zaluje troche.
Wogole ta kulkeczka jest bardzo przyjemna, ale sa w niej platki jakiegos
kwiatu.
Platki sa pachnace, ale duze, brazowe i sflaczale i wygladaja w wannie...
nieapetycznie
I przytkaly mi odplyw:(
Ale kapiel bardzo przyjemna.
Jeszcze jeden minus - pytalam o olejki do ciala o Pani powiedziala ze one sa
takie drogie bo sa sprzedawane w piecdziesiecioletnich buteleczkach. Dziwny
mi sie wydal ten pomysl, wole wiecej olejku w nowej buteleczce, ale
coz...:)))
Zasadzam sie teraz na krem czekoladowy, jest w dwoch wersjach - dla jasnej i
dla ciemnej cery, ale niestety na opakowaniu nie ma zadnej informacji jak on
dziala, moze znajde na tej stronie:)
Tabletek do masazu nie widzialam:(((

A wogole ten sklepiek to rewelacyjna metoda na poprawienie sobie humoru i
mila odmiana po "opatrzonych" kosmetykach.

Dzieki, Kropelko, za przypomnienie mi o nim:))))

Kaska

1. Data: 2002-12-13 10:50:09

Temat: Re: Mydlo i pachnidlo - dlugie
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m3duz4" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
> przejrzalam sobie wlasnie ta strone :-)
> ich oferta przypomina mi taka siec praskich sklepikow
> kiedy w maju bylam w Pradze i pokusilam sie u nich na zakupy
> mydelkowe
> - musze powiedziec ze ceny tam byly bajonskie - dobrze wiedziec ze w
> polsce mozna cos takiego kupic - i to o wiele taniej :-)
>
> ciekawe kiedy we wroclawiu cos otworza

Napisz do nich, moze jest we Wroclawiu ten sklep?
Strona jest fajna, ale nie ma na niej wszystkiego, a poza tym NIE
PACHNIE:(((

Kaska

1. Data: 2002-12-13 10:50:30

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Fri, 13 Dec 2002 09:27:53 +0100, "Skakanka"
<s...@w...wp.pl> wyskrobal sobie:

m3duz4

1. Data: 2002-12-13 11:06:09

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz do nich, moze jest we Wroclawiu ten sklep?

We Wroclawiu jest jeden sklep z super pachnacymi mydlami (tam sa chyba tylko
mydla, no, moze jeszcze jakies pachnace swieczki), ktore mozna kroic i
kupowac na wage. Sklep jest na ul. Ruskiej (blizej pl. 1 Maja). Moze to o
ten chodzilo? Ceny tez robia wrazenie ;)) Zwalaja z nog :))

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."
"