Re: Myjka cisnieniowa - jaka? Szukam pomocy w doborze.

From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Myjka cisnieniowa - jaka? Szukam pomocy w doborze.
Date: Thu, 17 May 2012 14:51:55 +0200

Uzytkownik "T.V." <s...@z...pl> napisal w wiadomosci
news:1gpiiks8wsqwf$.dlg@computadora.pl...

> Zastanawialem sie nad firma Karcher, ale czy nie jest to troszke
> przereklamowane? Filtr 50zl, lanca 100zl - za co takie sumy ?

Znajomy przyniósl mi karchera do naprawy. Jakis model za 400zl. Okazalo sie
ze cala sprezarka zrobniona jest z plastiku i pekla pod cisniem wywalajac
wode bokiem. Myslelismy ze da sie wymienic ta peknieta czesc korpusu ale
okazalo sie ze wszystko jest zgrzewane a po drugie za ta czesc w serwisie
zawolali ponad 300zl.

Wiec jak szukasz to popatrz jesli to mozliwe do srodka chocby przez
szczeliny w obudowie z czego jest zrobiona ta myjka.
Ja kiedys kupilem wloska myjke która jest w obudowie aluminiowej a sama
glowica w stalowej. Jak mi zakamienila sie i zmniejszyla sie sila sprezania
to wszystko kiedys rozebralem do najmniejszej srubeczki, namoczylem w occie,
wyczyscilem i poskrecilem spowrotem bo wszystko na sruby imbusowe skrecane
jest. Nie wyobrazam sobie rozspawywania plastikowych nitów w oryginalnej
myjce karcher w takiej sytuacji jak ja mialem.

Marek