Re: Myśl stwarza tego co myśli.

Data: 2009-06-01 14:05:40
Temat: Re: Myśl stwarza tego co myśli.
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

Użytkownik "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:h00lap$2vq$1@inews.gazeta.pl...
> 1. pogard. <umysłowość i postawa życiowa kołtuna>
> 2. pogard. <grupa ludzi o wstecznych, nietolerancyjnych poglądach>
> i link:sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2472473
> tu trzeba by zdefiniować, czym są te wsteczne, nietolerancyjne poglądy- i
> podać kilka moich jako przykład. Potrafisz?
> Chiron
> O to zupełnie pasuje i kiedy wreszcie zrozumiesz ,że kołtunie cały czas
> piszesz nie na temat .
> 1.kołtuneria. znaczenie:
> drobnomieszczańska moralność, zakłamanie, obłuda. misiu_w_kapeluszu,
> [...]

-------
globie- zarzuciłeś mi kilka rzeczy w sposób bardzo arbitralny. Gdy
poprosiłem o wyjaśnienia, podanie przykładów (choć jednego)- nie odniosłeś
się wcale do tego- dokładając 2 inwektywy: pieniacz i kołtun. Podałem ci
definicje słownikowe z prośbą, o wyjaśnienie, dlaczego np uważasz mnie za
pieniacza- skoro IMHO wcale nie spełniam kryteriów, zapisanych w definicji.
Jeśli chodzi o drugą definicję- poprosiłem cię o zdefiniowanie ciemniactwa i
wszetecznych poglądów- bo od tego (względności, sposobu zdefiniowania)
zależy prawdziwość drugiej twojej inwektywy. Nie odniosłeś się wcale do
części pierwszej, do poprzednich także, a za to do części drugiej odniosłeś
się jak ta kobieta z dowcipu o tych trudnych, kobiecych dniach: nie, bo nie.
No bo tak.

Uznaję, że na dany moment wyczerpałem swoje umiejętności prowadzenia
jakiejkolwiek dyskusji z tobą.

Chiron