Re: Mysli samobojcze

Data: 2002-07-15 21:09:40
Temat: Re: Mysli samobojcze
Od: "zeol" <z...@f...tkb.pl>

> Eeeee? Ja mialem... ostatni raz chyba nawet wczoraj :)
Ja nawet zdaje sie dzisiaj. Ostatnio nawet bardzo czesto, ale jakos nie mam
zamiaru ich wprowadzic w zycie, a to chyba najwazniejsze :) Owszem zajecie
sie czyms pomaga zapomniec o wlasnych myslach. Zwlaszcza jesli czlowiek
zajmie sie tym naprawde porzadnie :)

> Przyznam sie, ze nie bardzo rozumiem. Moze dlatego, ze Ty nie
> zrozumialas... Nastepnym razem nim zaczniesz wyciagac jakies wnioski -
> pomysl pare razy ;)
Przylaczam sie i rowniez nie rozumiem

zeol