NA PSPolityka...

11. Data: 2009-02-05 03:14:00

Temat: Re: NA PSPolityka...
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 19:39, glob <r...@g...com> wrote:

> Nic sie nie pomerdalo,wez kodex karny i zobacz jakie sa kary
> wymierzane za dzialalnosc przestepcza,która tu prowadzisz.Skaczyla sie
> bezkarnosc.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Wywalimy parchów - koziperdów z Knesejmu i ustanowimy w Polsce polskie
prawo - wtedy znikną te rasistowskie paragrafy pro semickie
pozwalajace wyniszczać tubylców - Polaków przez mniejszość chazarską
stanowiącą około 1/8 ludnosci w Polsce. Zlikwidujemy podwójne i
wielokrotne obywatelstwo i wybanejemy cały import Kwaśniewskiego i
każdy następny. Zwłaszcza tych, którzy nie mają polskiego obywatelstwa
- a są najczęściej agentami izraelskiego wywiadu.

12. Data: 2009-02-05 03:20:37

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 13:24, glob <r...@g...com> wrote:

> Jeszcze troche,gdy chaos w polsce sie uspokoji,trafisz do puchy ,czyli
> tam gdzie twoje miejsce lub w kaftanik.A tam raczej bedzie ci
> dobrze,bo lekarze swira przytakuja i tak panslawista znowu z Zydami
> wyskoczy-to bedzie:tak,tak,ale pani asystentko niech elektrowstrzasy
> beda dwa razy dziennie.

W Polsce chaos czyli po ichniemu chutzpah robią mośki i wywodzącyc sie
z nich żydokomuniści i zydoateiści - jeszcze gorsi od mośków, bo
całkowicie pozbawieni moralnosci, zdeklarowani wrogowie Polski, a ja
jako Polak i obywatel mam wręcz obowiazek, bez oglądania się na
spenetrowane przez nich i spetryfikowane instytucje polskie (polskie
często w cudzymsłowiu - agendy wrogie Polsce i Polakom) do obrony
Ojczyzny, swoich rodaków, swojej rodziny i samego siebie.

13. Data: 2009-02-05 07:09:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslawista-Polacy zaostrza jeszcze bardziej to prawo,bo sie z
bezkarnosci w dupsku poprzewracalo i w tenczas w polsce bedzie lepiej.

Kontrowersja...
Czy istnieje Lepper dla wyksztalcenców?
"Neuromarketing"
POezyja