Re: NAJPIĘKNIEJSZA POLKA-ranking

Data: 2004-02-07 23:12:49
Temat: Re: NAJPIĘKNIEJSZA POLKA-ranking
Od: Beth Winter <b...@e...net>

Magdzik wrote:

> Która z Polek jest waszym zdaniem , drogie panie najpiekniejsza?oto moje
> propozycje:
>
> 1. Joanna Brodzik
> 2. Grażyna Torbicka
> 3. Joanna Horodyńska(prezenterka MTV)
> 4. Małgorzata Kożuchowska
> 5. panna X - czyli tutaj należy wpisaś swoje imię:)
>
> A może macie swoje typy na tą najpiękniejszą? jestem ciekawa waszych głosów.

Joanna Brodzik mnie osobiscie odrzuca na kilometr, cos takiego
sztucznego ma w twarzy. Zupelnie nie wiem, nad czym sie tu zachwycac, ja
bym przy spotkaniu raczej sprawdzila, czy na pewno mam noz w torebce.
Torbicka bardzo zadbana, ale ma gorsza szczeke od mojej, a ja juz mojej
szczerze nienawidze. Horodynska niezla, ale niektore jej wywiady...
patrz Brodzik ;) Kozuchowska jest ladna, jak ja fotografuja z trzech
czwartych, ale juz od frontu sporo gorzej.

Z widzianych przeze mnie na zywo wygrywa w przedbiegach Grazyna
Wolszczak - sliczna, oryginalna i ponadczasowa twarz, a poza tym duzo
wdzieku :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman