Strona główna Grupy pl.sci.psychologia NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;) Re: NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;)

Re: NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;)

From: "zwykly_facet" <z...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;)
Date: Wed, 8 Oct 2003 13:54:01 +0200
<blvbf2$3hq$2@nemesis.news.tpi.pl>
<q...@4...com>

Uzytkownik "Paul" <h...@a...com> napisal w wiadomosci
news:qcn7ovouah8cbdj1993g3ijcsts38srma0@4ax.com...

> No wiesz, jedne kobiety lubia skormne zycie, a inne lubia troche
> luksusu - komorki i rozbijanie sie po knajpach. Jeszcze inne lubia
> "conajmniej 190 cm wzrostu". I zaden facet 170 czy 180 takim
> dziewczynom nie odpowiada. Czy to czyni takie dziewczyny
> NIEPORZADNYMI?

Ale uczepiles sie tego okreslenia "PORZADNA"/"NIEPORZADNA". Ale ok, wyjasnie
dokladniej, co mialem na mysli. Piszac "porzadna" kobieta, mialem na mysli
taka, ktora nie kieruje sie z zyciu WYLACZNIE pieniedzmi i luksusem, ktora
nie jest materialistka, interesowna suka, kochajaca faceta tylko za jego
pieniadze, bo to 'moim zdaniem' nie ma NIC WSPOLNEGO z miloscia.

> Ponawiam pytanie wiec - czy to oznacza, ze taki syn/corka beda
> NIEPORZADNI, gdy beda chcieli samochod + studia i zloscic sie beda, ze
> tatus nie potrafi im tego zapewnic?

A czy uwazasz, ze syn/corka, ktorzy zloszcza sie na tatusia za to, ze nie
moze kupic im samochodu sa porzadni? A moze by tak skonczyli te studia i
sami sobie zapracowali na ten samochod, co? Kto powiedzial, ze w zyciu jest
tak, ze wszystko musimy miec podane na tacy, kto tak ma - ELITA??? I czy to
jest takie wazne i dobre, czy 'najwazniejsze'???

POMOC

> 1. Na jakiej "grupie", i o kim dokladnie piszesz "ktokolwiek".

Na tej grupie dyskusyjnej, na ktorej obecnie piszemy, czyli na
"pl.sci.psychologia". Ktokolwiek, czyli ktorakolwiek z osob bioracych udzial
w tejze dyskusji - a kilka ich bylo.

> 2. Degeneratem? Nie. Wolabym okreslenie BIEDNYM. I skad domniemanie?
> Bo predzej bogaty zostatnie bogatym, niz biedny bogatym. Prosta
> sprawa.

Jasne - kasa, kasa, kasa...
Achh... Jakie proste byloby wtedy zycie - wszak to ona NAJWAZNIEJSZA...
;)))))))))

> Wymieniles wiele cech faceta. Gosc moze byc mily, madry. Moze byc tez
> bogaty. Jego stan posiadania to tez jest jego cecha.

Nie zgadzam sie z tym ostatnim stwierdzeniem. Stan posiadania, zwlaszcza
duzy stan posiadania, a wiec takze i pozycja i majatek to nie "cecha", a
osiagniecie, sukces zyciowy i tak naprawde niezbyt wielu ludziom sie to
udaje.

> Stan posiadania jest w dzisiejszym
> kapitalistycznym swiecie wazny.

Ale nie NAJwazniejszy...

> Facet moze byc skurwysynem i wtedy to
> bedzie jego POWAZNA WADA. Facet moze byc biedny w wieku dwudziestuparu
> lat (czytaj - o ile sie cud nie zdazy to ma juz niewielka szanse na
> powodzenie w zyciu). Taki facet tez ma powazna WADE.

Zaraz, zaraz - czyli Ty bycie skurwysynem stawiasz na rowni z brakiem takiej
ilosci pieniedzy, zeby mozna bylo na przyklad kupic dziecku na zawolanie
samochod???

> (...)
> Dziewczyna to
> wie. Wie, ze gosc ktory jest biedny jako mlody, ma niewielkie
> perspektywy i najprawdopodobniej, tak jak ABSOLUTNA WIEKSZOSC mlodych
> ludzi do niego podobnych bedzie raczej prowadzil nieciekawe, szare
> zycie i wiele nie osiagnie.

Acha, czyli z tego wynika, ze "porzadna", albo jak wolisz "normalna" i do
tego myslaca/inteligentna dziewczyna powinna szukac partnera wsrod tej
'nielicznej mniejszosci', zeby nie zmarnowac sobie zycia, tak???

> TAKI JEST SWIAT! Moze Ci sie on nie podobac. Rozumiem.

Tak, taki jest swiat, bo niestety sa tez tacy ludzie, dla ktorych
pieniadz=ich BOG, a tak byc NIE POWINNO i masz racje - nie podoba mi sie to,
nawet BARDZO!

> A wiesz dlaczego? Bo nie mam czasu i milosci tyle, by angazowac sie
> emocjonalnie w doglebne poznawanie kobiet lekkich obyczajow tylko
> dlatego, ze tam MOZE BYC JAKAS DZIEWCZYNA KTORA MOZE SIE ZMIENIC.

Nie chodzilo mi o to, zeby angazowac sie emocjonalnie z znajomosc z
dziewczyna, ktora wlasnie zaoferowala nam platny seks, ale zeby nie skreslac
jej wylacznie dlatego, ze WYDAJE nam sie byc taka wlasnie kobieta, bo na
przyklad przyjechala ze wschodu, a do tego jeszcze jest atrakcyjna.

> Jak taka kobieta lekkich obyczajow sama sie zmieni i poznam ja
> dopiero wtedy, to mozemy inaczej rozmawiac.

Acha, no jak tak, to ok - moze poprzednio niezbyt precyzyjnie sie wyraziles,
albo ja niewlasciwie Cie zrozumialem.

> Tak samo - gdy ten biedny
> jakos cudem stanie sie bogaty, to i ta materialistyczna dziewczyna
> inaczej na niego spojrzy.

Acha - MATERIALISTYCZNA dziewczyna! Czyli jednak nie piszesz o wszystkich
'powaznie myslacych' o swoim zyciu i przyszlosci kobietach, a jedynie o tych
obdarzonych ta materialistyczna 'cecha charakteru', tak? ;)
Uff, to dobrze - bo juz myslalem, ze live is VERY brutal... ;))
Ale ja na przyklad nie chcialbym miec osobiscie NIC WSPOLNEGO z takimi
'materialistycznymi' dziewczynami...

> To dlaczego Ty jestes Zwykly Facet, a one NIE SA wg Ciebe Zwykle
> Dziewczyny?

Heehhh... No tak - cos, co ja uwazam za wade, one uwazaja na calkiem
normalna rzecz... Niech Ci bedzie, ze one tez sa ZWYKLE ;)

> Tak jest, za cos. Za urode, za kase, za sile, za bezpieczenstwo.
> Zawsze jest "za cos".

Czyli jednak nie SZCZERZE i BEZINTERESOWNIE...???
I Ty to nazywasz MILOSCIA??? No ja pierdole, toz to chyba tylko termin
literacki, a zycie i tak swoje... ;p

> Pisales, ze kobieta ma poznawac faceta i zrozumiec, ze ten facet moze
> jej OBIECAC ze zarobi ta kase i zapewni rodzinie finansowe
> bezpieczenstwo. Jezeli to takie latwe, ze tak lekko mozna jej to
> obiecac, to ten facet powinien po prostu zarobic i potem dopiero
> zglaszac chec wiazania sie z dziewczyna.

Wiesz co, byl tu kiedys taki watek, pt. "Facet bez kasy nic nie
znaczy...???", a w kontekscie Twoich wypowiedzi zaczynam sie zastanawiac,
czy aby nie jest tak naprawde...

Pozdrawiam
zf