Re: NO PLAY IN THE PLAY!

Data: 2021-11-13 10:14:02
Temat: Re: NO PLAY IN THE PLAY!
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

W dniu 12.11.2021 o 14:27, XL pisze:
> OoKviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> JEDNA na 23 lata.
> Nie zaś na kazdym rogu każdego dnia w całym kraju.

Jak typowa prawdziwa katoliczka zamykasz oczy i udajesz, że nie widzisz.
W tym kraju przemoc wobec kobiet odbywa się każdego dnia. W całym kraju.
Bezkarnie.

> No :)

Wiem, że ich przestępstwa cię nie brzydzą, a wręcz przeciwnie.

> Ale co to za życie dla lewactwa. Co innego w czerwonej Kanadzie, nie?
> Kiedy jedziesz? LOL

A po co?
Jeszcze trochę i katotaliban sam padnie na pysk. Jak w Kanadzie.
LOL

> JUŻ TERAZ CIĘ ŻEGNAM, bo mogę potem nie zdążyć. Zapewne już siedzisz na
> walizkach ?
> To ci pa!

Ciekawy jestem gdzie ty uciekniesz, gdy katotaliban padnie.
Już teraz cię żegnam, bo mogę potem nie zdążyć. Zapewne już siedzisz na
walizkach. Tylko dokąd uciekniesz? Inne opresyjne państwo wyznaniowe z
inną religią raczej ci nie przypasuje.
Bo widzisz... w przeciwieństwie do ciebie ja mam wybór w razie czego.
Normalnych państw jest dość sporo. I jest coraz więcej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr