NOC WOLKOLAKOW...

11. Data: 2009-02-10 11:53:25

Temat: Re: NOC WOLKOLAKOW...
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 12:47, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Wieksze od zadupia-zadupia, bo jeszcze dalej od niego ;-)

> Dokładnie.
> Ale muszą powiedzieć, ze przeniosłam ostatnio swoje zachwyty z Krakowa na
> Wrocław.
> Wypiękniał przez lata, kiedy tam nie byłam. Co za atmosfera poza tym.- Ukryj
cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

To pewnie ta, przez niektórych uważana za swojską, atmosfera -
przesycona cebulą, czosnkiem i GWnem...
Intensyfikująca się z obecnością Szechnika...

12. Data: 2009-02-10 16:01:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> To pewnie ta, przez niektórych uważana za swojską, atmosfera -
> przesycona cebulą, czosnkiem i GWnem...

No masz... stoliki pod gołym niebem... i pod synagogą.
(zaraz idę mielone z czoskiem i cebulą prokurować)

> Intensyfikująca się z obecnością Szechnika...

I anglisty z brodą, w pończochach, w spódnicy i na szpilkach.

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2009-02-10 17:35:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Feb 2009 03:53:25 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> To pewnie ta, przez niektórych uważana za swojską, atmosfera -
> przesycona cebulą, czosnkiem i GWnem...
> Intensyfikująca się z obecnością Szechnika...

Nie, po prostu bardzo dużo młodych ludzi i jakiś spokój, pomimo wielkości
miasta i niewątpliwej ruchliwości ludzi.
Kiedyś tez podobnie odbierałam to miasto, ale myślałam, że to po prostu
idealizowanie wspomnień. A nie.

14. Data: 2009-02-10 17:55:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Feb 2009 18:35:07 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie, po prostu bardzo dużo młodych ludzi i jakiś spokój

...objawiający się w braku typowego np w Warszawie widocznego napięcia lub
smutku w ludziach, nerwowości w sposobie jeżdżenia kierowców aut..

15. Data: 2009-02-10 20:02:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> smutku w ludziach, nerwowości w sposobie jeżdżenia kierowców aut..

Ale już nadciąga "nowe" i próbuje z tym walczyć np. trąbiąc na
zasypiających na światłach. Np. Saulo. ;-P

Ewa

16. Data: 2009-02-10 21:29:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Feb 2009 21:02:32 +0100, medea napisał(a):

> Ale już nadciąga "nowe" i próbuje z tym walczyć np. trąbiąc na
> zasypiających na światłach. Np. Saulo. ;-P

Mam nadzieję, że to "stare" jednak da mu do myślenia i symboliczny Saulo
też filozoficznie umilknie w pół (wpół? - a, choroba z tym) klaksonu...

17. Data: 2009-02-10 21:51:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Mam nadzieję, że to "stare" jednak da mu do myślenia i symboliczny Saulo
> też filozoficznie umilknie

Nie, bo zostałby wyzwany od kapeluszy. ;)

w pół (wpół? - a, choroba z tym)

W pół drogi objął ją wpół. :)

Ewa

18. Data: 2009-02-10 22:01:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Feb 2009 22:51:10 +0100, medea napisał(a):

> Nie, bo zostałby wyzwany od kapeluszy. ;)

No to może nie zacznie...
;-)

> w pół (wpół? - a, choroba z tym)
>
> W pół drogi objął ją wpół. :)
>
> Ewa

O, dzienks, będę sobie to zdanko powtarzać w chwilach zwątpienia :-D

19. Data: 2009-02-10 22:20:28

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> ...objawiający się w braku typowego np w Warszawie widocznego
> napięcia lub smutku w ludziach, nerwowości w sposobie jeżdżenia
> kierowców aut..

Kiedyś akurat bardzo się spieszyłem na stacji benzynowej w centrum. Po
zatankowaniu potruchtałem, żeby zapłacić i przy kasie było widać, że się
spieszę - sprzedawczyni rozbroiła mnie wtedy takim tekstem: "Powooli...
powooli...", podanym z uśmiechem i taką mammową mądrością - fajne to było.
Pomyślałem sobie, że to kwintesencja ducha miasta :).

Saulo

20. Data: 2009-02-10 22:27:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW czy zdarza ci się, że zauważasz, iż "idiota" na drodze
niespodziewanie "naprawia" swoje zachowanie po tym jak
cię ono zirytuje, choć nie wynika to z żadnych realnych
(intencjonalnych) działań (~zachęt) z twojej strony?

Czy miewasz wrażenie, że inni kierowcy wyczuwają czasem
twoją irytację na drodze?

--
CB

"Saulo" <s...@l...po> napisał(-a)
w wiadomości news:gmsuj6$83s$1@news.onet.pl:

> Kiedyś akurat bardzo się spieszyłem na stacji benzynowej w centrum. [...]

poznaj poznaj poznaj...
Hej!
poznaj swój kraj
Revolutionary Road 2008 (droga do szczęścia)
Ambona Leona