A MOZEBY TAK amnestia

1. Data: 2003-04-15 18:38:28

Temat: A MOZEBY TAK amnestia
Od: "d.v.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A MOZEBY TAK amnestia plonkowa na te swieta - tkink about it...
A MOZEBY TAK skonczyc te wypominki i zale - przeciez to święta budzącej sięnadziei.!
NAjlepsze - bo serowe!

1. Data: 2003-04-15 21:00:18

Temat: Re: A MOZEBY TAK amnestia
Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d.v.(er)" napisał w wiadomości

> A MOZEBY TAK amnestia plonkowa na te swieta - tkink about it...
> A MOZEBY TAK skonczyc te wypominki i zale - przeciez to święta ...

Bardzo mi się ta akcja podoba, dlatego jako pierwsza proszę wszystkich,
którym kiedykolwiek dokuczyłam, świadomie lub niechcący, o to aby mi to
wybaczyli i zapomnieli. Ja osobiście nikomu nie mam nic do wybaczenia, bo
wszelkie urazy bardzo szybko zapominam. Taką już mam naturę. Nie potrafię
być pamiętliwa.
Wesołego jajka! :)

Bacha.

1. Data: 2003-04-15 22:01:42

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v.(er) wrote:
> A MOZEBY TAK amnestia plonkowa na te swieta - tkink about it...
> A MOZEBY TAK skonczyc te wypominki i zale - przeciez to święta budzącej
> sięnadziei.! NAjlepsze - bo serowe!

:))))
"świąteczna amnestia plonkowa" - jeszcze kilka lat i wejdzie w życie jak
opłatek czy pisanka :))

Czaruś biedaczek się naklika :)) (a najgorsze, że Czaruś nie przeczyta tego
co napisałem, no chyba, że na ten post odpowie mi osoba 'niezaczarUSIowana'
:))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-04-15 22:16:27

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b7hrra$40v$1@foka.acn.pl>
Bacha napisał(a):

> Bardzo mi się ta akcja podoba, dlatego jako pierwsza proszę
> wszystkich, którym kiedykolwiek dokuczyłam, świadomie lub
> niechcący, o to aby mi to wybaczyli i zapomnieli.

Lol...
Nie sadze, aby przeczytaly to osoby, ktore cie splonkowaly.

1. Data: 2003-04-16 07:11:42

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK napisał w wiadomości news:Xns935F2CA6615KOMINEK@127.0.0.1...

> Lol...
> Nie sadze, aby przeczytaly to osoby, ktore cie splonkowaly.

Ja jakoś nie za bardzo wierzę w te plonki. To jest tak, że głośno i
oficjalnie serwuje się plonka a cichcem podgląda, co też ten
splonkowany jeszcze tam kłapie.
Spotkałam się już nawet z tym, że niektórzy plonkujący w ferworze
i przez zapomnienie dyskutowali ze splonkowanym. ;))

Bacha.

1. Data: 2003-04-16 07:21:13

Od: "d.v.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl> zaprezentowałał wyłącznie własne opinie
wiadomości b7ivl3$l8t$...@f...acn.pl...

> [...]
> Spotkałam się już nawet z tym, że niektórzy plonkujący w ferworze
> i przez zapomnienie dyskutowali ze splonkowanym. ;))

racja! - ja tam się w plonki nie bawie - nie przepadam za ułudą, zresztą, jeśli ktoś
jest nadwrażliwy i nie może czytać niektórych rzeczy, powinien sobie przynajmniej na
jakiś czas odpuścić tego typu lusty. - Prawdziwego zycia nuie da sie splonkowac,
trzeba je solidnie trawić. osoby tzw. plonkujące, wydaje mi się, że jakoś sobie nie
potrafią ze sobą poradzić (moze nie do konca, ale pewnie cios w tym jest)
.wesolutkich
świąt.

1. Data: 2003-04-16 09:20:38

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" w news:b7ivl3$l8t$1@foka.acn.pl...
/.../

> Spotkałam się już nawet z tym, że niektórzy plonkujący w ferworze
> i przez zapomnienie dyskutowali ze splonkowanym. ;))

W uzupełnieniu porządkowania zjawiska ;)) dodam, że spotkałem się
już z takimi _splonkowanymi_, którzy natychmiast po usłyszeniu od kogoś
głośne "plonk" zmieniali swój adres, aby nadal być widocznymi dla plonkisty
(chyba im jednak na tym bardzo zależało ;)).

Spotkałem się też z takimi _splonkowanymi_, którzy po otrzymaniu
tegoż głośnego plonka od dumnego plonkisty, chodzili za nim krok w krok,
nerwowo, aby się tylko przekonać czy plonk prawdziwy czy nieprawdziwy ;)).

Piękno jest w różnorodności...

> Bacha.

All

1. Data: 2003-04-16 09:22:39

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" tycztom " wrote:

> [...]
>
> Czaruś biedaczek się naklika :)) (a najgorsze, że Czaruś nie
> przeczyta tego co napisałem, no chyba, że na ten post odpowie mi

Specjalnie dla Ciebie i Czarka :))))
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-16 09:37:31

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@u...poczta.onet.pl>

> Specjalnie dla Ciebie i Czarka :))))

Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że za cytowanie splonkowanych też możesz
trafić do Czarusiowego KF Pamiętnika?

P.

1. Data: 2003-04-16 09:39:01

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia:
> Specjalnie dla Ciebie i Czarka :))))

Dziekuje Liaczku. :)))

OK, tycztomie, dla Ciebie i dla dv niech bedzie amnestia.
Tylko masz sie zachowywac jak ~normalny czlowiek. :)
Co do dv, to jakos nie wierze ze nie splonkuje go kiedys
ponownie, ale niech bedzie... jako 'eksperyment'. ;)

Pozdrawiam,
Czarek

niewidze drogi wyjścia i perspektyw
malutcy