niewidze drogi wyjścia i perspektyw

1. Data: 2003-04-15 13:28:01

Temat: niewidze drogi wyjścia i perspektyw
Od: "zaq20" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak od roku siedze w domu, a raczej od 5 lat przed ekranem monitora i
klawiaturą. czasem patrze za okno
niewiem po co, zapalam papierosa, kończe i znów komputer, potem jeść...
Niemam z domu po co wyjść,
bo tylko po piwo i papierosy,. Na rowerze niemam do kąd jechać bo po co,
jeszcze kogoś spotkam i namówi na palenie haszu czy czegoś, ciągle czegoś
szukam, chodze po necie i szukam używek narkotyków i śr. odurzających.
Próbuje zatrzeć nudną i szarą rzeczywistość którą sam zatarłem. Depresja,
napęd, nuda czyli prochy antydepr, benzodiazepiny, alkohol, narkotyki itp...
Dzień za dniem taka rozrywka, monotonie musze zabić.
A boję się bo niedługo (za 3 tyg) konczy mi sie semestr i mam prawie 4
miesiace wolne (wakacje-lato) co wtedy mi do głowy strzeli, boję się że się
od czegoś uzależnie i niewypadnę, ciągle próbuję czegoś ale mi to
niewychodzi.
no więc siedze tak dalej, jak np teraz, i niewiem co zrobić, pójdę do barku
po wino i zapale. Naprawdę niewiem co robić, a kumple dawno przepadli jak
matura.

sorry ze tak chrzanie ale nie moge z tego wyjść.

Zaq

1. Data: 2003-04-15 13:48:45

Temat: Re: niewidze drogi wyjścia i perspektyw
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
4
> miesiace wolne (wakacje-lato) co wtedy mi do głowy strzeli, boję się

To się weź i uzależnij się od najstarszego i najniebezpieczniejszego
narkotyku:
Osobnika (-czki) płci przeciwnej.
(wtedy przy odrobiny włożonej w to pracy następnym razem zaczniesz się
nudzić po śmierci - twojej lub TŻ)
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-04-15 18:24:17

Od: "d.v.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zaq20" <a...@t...pl> zaprezentowałał wyłącznie własne opinie w wiadomości
BNTma.45484$U...@n...chello.at...

> sorry ze tak chrzanie ale nie moge z tego wyjść.

hola hola! spokojnie mozesz z tego wyjsc! a jesli jestes miedzy czestochowa a
katowice
ew. jura - to skontaktuj sie ze mna, dam ci troche rozrywki - jeszcze sie bedziesz
modlic o wolny czas! - dam ci zajecie na 3 miesiace i to przyjemne pozyteczne. i
antydepresyjne

1. Data: 2003-04-15 22:07:54

Temat: Odp: niewidze drogi wyjścia i perspektyw
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> matura.
>
> sorry ze tak chrzanie ale nie moge z tego wyjść.

- próbowałeś GHB?

1. Data: 2003-04-15 22:39:16

Od: "zaq20" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie, niewiem co to
ale coś GHB jako skrót słyszałem ....

1. Data: 2003-04-16 08:52:42

Od: "PsychoOne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - próbowałeś GHB?
Szukasz przyczyn czy wskazujesz droge?
PsychoOne
P.S. Dla zaineteresowanych działaniem GHB -
http://hyperreal.info/drugs/go.to/sec/147

1. Data: 2003-04-16 10:15:26

Od: "DIRT" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak Ci sie nudzi to jedz na grzyby,
albo zacznij grac w szachy - mowie serio to wciaga i zajmuje czas

1. Data: 2003-04-16 10:30:40

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DIRT w wiadomości news:01c30400$ec5af180$0200a8c0@nadzor.com...

> Jak Ci sie nudzi to jedz na grzyby,

Otej porze roku to chyba jedynie papierniaki. ;)

Bacha.

1. Data: 2003-04-16 10:33:56

Od: "DIRT" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha <b...@p...onet.pl> napisał(a) w artykule <

> Otej porze roku to chyba jedynie papierniaki. ;)

A co to za odmiana?

1. Data: 2003-04-16 10:43:23

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DIRT w wiadomości news:01c30403$82178ba0$0200a8c0@nadzor.com...