/NOT/ Zabezpieczenie domu

31. Data: 2007-12-10 23:43:12

Temat: Re: /NOT/ Zabezpieczenie domu
Od: "SJS" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...i wilcze doly na terenie posesji ;)
> Na powaznie, moze jakis zywoplot z berberysu lub strzyzony z glediczji :)

6 km od mojej działki przyszli w nocy, weszli przez dach, sądzili, że w domu
bedą pieniądze
zamordowali dwoje dzieci na oczach rodziców - sądzili, że tak wymuszą
pieniądze
większość z nich połapano tylko herszt jest od 20 lat nieuchwytny
SJS

32. Data: 2007-12-10 23:59:26

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Oj Bartek! Ryzykujesz wydrapanie oczu przez Kasię!
> Ona bojowa jest :-)))))))))))))))))

Faktycznie walczy ze szkodnikami :)
Moze wykupie sie jakas roslinka :)

Pozdrawiam,
Bpjea

33. Data: 2007-12-11 08:13:22

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Najpierw spytaj żony, czy bedzie bardzo szczęsliwa, po odwaleniu zimą
> śniegu z kilkusetmerowego dojazdu,bo inaczej pan mąż nie będzie mógł
> wrócić z pracy na obiad.I takie tam drobiazgi może przemyśleć.
> Jak to fajnie żonę uszczęśliwić majątkiem.

:)))) Watpię, zeby Robal miał żonę, jest dziewczyną.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

34. Data: 2007-12-11 08:16:23

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Tylko, że wtedy warto zabezpieczać sąsiadów przed własnymi psami.
> Pamiętam jak psy-stróże mojego byłego szefa, puszczane na noc, owczarki
> kaukaskie, terroryzowały sąsiadów, szczególnie starszą kobiecinę, która
> chodziła rano doić krowy, co rusz robiły podkop i ją oszczekiwały.
> Pewnie takich przykładów można mnożyć i mnożyć :(

W dodatku to nie jest żadne zabezpieczenie. Wystarczy psiknąć
usypiaczem. Mój wet opowiadał, że tak komuś ukrodziono samochód
i psy przy okazji, bo rasowe były.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

35. Data: 2007-12-11 08:24:56

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

SJS wrote:

> [...]
> pieniądze
> większość z nich połapano tylko herszt jest od 20 lat nieuchwytny

To jacyś psychole chyba. Najwiekszy nawet dureń wie, żew rodzice
rzeczywiście oddadzą wszystko, ale za żywe dzieci :O A wogóle, to kto
dzisiaj w domu trzyma pieniadze i po co?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

36. Data: 2007-12-11 08:36:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> wrote in message
SJS wrote:

> [...]

rzeczywiście oddadzą wszystko, ale za żywe dzieci :O A wogóle, to kto
dzisiaj w domu trzyma pieniadze i po co?

Dzieci rodzicom też kradną ...

37. Data: 2007-12-11 08:38:27

Temat: Re: /NOT/ Zabezpieczenie domu - ulex
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po moim niestety też. Ale sadzonka chudzieńka była. :-(((
> A tak mi sie podobał ;-)
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Jeśli przypomnisz wiosną, to zrobię coś, abyś miał.
Pozdrawiam.Mirzan

38. Data: 2007-12-11 09:40:32

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> większość z nich połapano tylko herszt jest od 20 lat nieuchwytny
> SJS

Mógł się zaszyć w pasiece.

39. Data: 2007-12-11 11:46:59

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:

> W dodatku to nie jest żadne zabezpieczenie. Wystarczy psiknąć
> usypiaczem. Mój wet opowiadał, że tak komuś ukrodziono samochód
> i psy przy okazji, bo rasowe były.

Jednym słowem psy służą do terroryzowania i straszenia ludzi porządnych.
Element ma na nie sposoby.

Pozdrawiam
Kaśka

40. Data: 2007-12-11 12:58:03

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Jednym słowem psy służą do terroryzowania i straszenia ludzi porządnych.
> Element ma na nie sposoby.

Jak żle wychowane to dokładnie tak. Rottwelery i tosa inu moich
znajomych służą do głaskania :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Drzewka teraz
bukszpan cięcie