NOVIT - oszustwa ciąg dalszy

11. Data: 2006-02-13 07:46:12

Temat: Re: NOVIT - oszustwa ciąg dalszy
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redtown" <r...@k...pl> napisał w wiadomości

[...]

...a bo to legalna czarna mafija;)))

Iwona

12. Data: 2006-02-13 10:20:57

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 12 Feb 2006 23:41:24 +0100, na pl.sci.medycyna, ape napisał(a):

> dlaczego?
> jeden taki bikers na naukowej grupie medycznej wciska kity z plukaniem
> tylka wedlug jakiegos ruska
> drugi taki proponuje za ogolna aprobata grupy jakas prywatna paraklinike
> (nasze zdrowie)
> czyzby byli lepsi od novitu? a moze za nimi stoi jakis koncern
> farmakologiczny?
> po takich pseudomedycznych kutafonach rece ci nie opadaja?

"Płukaniem tyłka", nawet własnym moczem krzywdy sobie nie zrobisz ani nie
jest to kosztowne. Za to taki Novit nie tylko ma dość substancji
szkodliwych, a dodatkowo trzeba za niego zabulić. Ale i tak 80%
ćwierćinteligentów nie widzi róznicy.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

13. Data: 2006-02-13 13:28:24

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Wiekowi schorowani sluchacze to idealny rynek zbytu.
> Dodać do tego błogosławieństwo ojca Dyrektora i zyski ida w milionach.

z tego, co zostalo jeszcze na stronach WWW

http://www.swistak.pl/aukcje/760785.html

Jan Nowacki jest do dzis na stronie honorowych osob pochodzacych
z Kalisza http://www.info.kalisz.pl/historia/honorowi.htm

doskonala recenzja ksiazki na wp.pl
http://ksiazki.wp.pl/katalog/ksiazki/ksiazka.html?kw
=37764

informacje ze strony novit.pl nadal istniejacej
http://novit.pl/index.php?option=com_content&task=vi
ew&id=17&Itemid=45

http://www.apteka-internetowa.1234.pl/48-apteka.html - apteka internetowa

http://mediweb.pl/forums/viewtopic.php/t=8436.html

http://www.radiopomost.com/index.php?option=news&tas
k=viewarticle&sid=2153&Itemid=2
- radio Pomost

Jak widac czesc stron zostalo juz zdjeta ale jak wiadomo google
ma system cache'ujacy i pokazuje czasami strony, ktorych juz nie ma.
Uzylem slow kluczowych "Jan Nowacki" AND "Novit"
i otrzymalem tez np. takie:

Niedziela - Tygodnik Katolicki
... W 1961 r. Jan Nowacki rozpoczął pracę w Instytucie Chemii Fizycznej
... Po ukończeniu
tych doświadczeń Profesor nadał preparatowi nazwę Novit i zaczął go ...
www.niedziela.pl/xml.php?wyd=nd&nr=30&doc=nd200416.x
ml - 25k - Wynik
uzupełniający - Kopia - Podobne strony

Pisma kierowane do wadz państwowych.
... Jan Nowacki. ... Podobnie było w przypadku prof. Nowackiego - twórcy
preparatu NOVIT,
który także wykazuje olbrzymi wpływ na leczenie chorób nowotworowych. ...
www.piokal.pl/doniesienie/index.php?id=&page=9 - 14k - Wynik uzupełniający
- Kopia - Podobne strony

ile bylo takich wiecej stron, ktore teraz gdy mit opadl
zostaly nagle zdjete?

chcialbym takze zwrocic uwage ile komercyjnych serwisow medycznych
publikuje linki do strony novit.pl (nadal) i opatruje je nazwa "cool"

Wydaje mi sie, ze problem Novitu jest szerszy niz problem TV TRWAM
i RM. Wydaje mi sie, ze przynajmniej niektorzy - po prostu nieswiadomie
zostali wprowadzeni w blad. Prawdopodobny scenariusz tej sprawy mogl
byc nastepujace. Byc moze osoba J.N, ktory mogl miec w swoim zyciorysie
faktycznie elementy patriotyczne
(http://www.kalisz.pl/download/kalisia_09_2005.pdf). Wsrod roznych
swoich badan w latach 1967 wymyslil hipoteze odnosnie powstawania
chorob nowotworowych, ktora sie nie potwierdzila. Prawdopodobnie
robil to w dobrej wierze i sam nie odniosl zadnych z tego korzysci.
Calkiem prawdopodobne, ze niektore jego patenty np. paszowe faktycznie
mialy jakas wartosc. Problem powstal wowczas jak wspolczesni ludzie
opierajac sie na jego niepotwierdzonej i nieprawdziwej teorii zaczeli
wykorzystywac to dla celow komercyjnych i stworzyli preparat podbudowujac
sie jego autorytem. Jest to dosc czeste zjawisko. Ludzie szukaja
lekow na raka bo takie jest dazenie wielu osob. Rak jest powazna choroba.
Nie wszystkie poszukiwania koncza sie powodzeniem i moze nie nalezy
tutaj winic akurat postaci J.N. Winni sa Ci, ktorzy probowali zrobic
podbudowujac sie ta teoria z 1967 roku, dawno nieaktualna i przestarzala
interes. I to jest wstretne. Jak widac na "etos" JN dalo sie zlapac
bardzo wiele osob lacznie z kaliskim periodykiem "Kalisia Nova"
link http://www.kalisz.pl/download/kalisia_09_2005.pdf, gdzie zamieszczono
stosowny i mozliwy do przeczytania przez internet w dalszym ciagu
artykul.

Warto na ten temat rozpoczac merytoryczna dyskusje, poniewaz
nie jest to pierwsza podobna sytuacja w Polsce - mielismy juz
jeden podobny "cudowny" preparat, ktorego losy sa podobne.

Czy jako narod lubimy ulegac pozanaukowym zludzeniom?

Czy chetnie przedrukowujemy niesprawdzone teorie medyczne
czy podpieramy je czesto prawdziwymi badz nieprawdziwymi
teorieami?

Co zrobilby J.N. gdyby zyl dzis i znal obecny stan
badan nad chorobami nowotworowymi (nie znal tego stanu
rzeczy w latach siedemdziesiatych). Moze sam wycofalby
sie ze swojego odkrycia?

a moze polscy pacjenci potrzebuja nadziei w postaci
takich nie dzialajacych albo moze szkodliwych od
strony medycznej preparatow ale dajacych nadzieje
wyzdrowienia?

dlaczego niektorzy zeruja na krzywdzie ludzkiej
i czy wlasnie tych osob nie nalezy jak najsurowiej
karac?

Co powiemy na temat "Zywienia optymalnego" tak
do nie dawna modnego i czesto akceptowanego
tematu na tej liscie? Czy nie widac tutaj
pewnego podobienstwa z Novitem?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

14. Data: 2006-02-13 18:22:13

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego niektorzy zeruja na krzywdzie ludzkiej
> i czy wlasnie tych osob nie nalezy jak najsurowiej
> karac?

A nalezy jak najbardziej. Niedawno dostalem na ulicy kartke z reklama
badania "Oberonem". Co z czyms takim robic? Dzwonic na starcie na Policje?

--
Pozdrawiam Norbert :-)

15. Data: 2006-02-13 18:58:16

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Feb 2006, Norbert wrote:

> A nalezy jak najbardziej. Niedawno dostalem na ulicy kartke z reklama
> badania "Oberonem". Co z czyms takim robic? Dzwonic na starcie na Policje?

hm, przyznam nie wiem - nie wiem co oni oferuja itp.
Na pewno powinny tym takze zajac sie jakies media ...

P.>

16. Data: 2006-02-14 10:55:20

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hm, przyznam nie wiem - nie wiem co oni oferuja itp.
> Na pewno powinny tym takze zajac sie jakies media ...

Zeby za duzo nie pisac znalazlem http://www.ndw.v.pl/art.php?nr=551 :)))))
Pamietam przypadek na naszej grupie jak to sie okazalo ze dziadek pytajacego
mial macice na wydruku bo sie pomylili ;)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

17. Data: 2006-02-14 23:33:18

Od: Mariusz <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Feb 2006 23:41:24 +0100, "ape" <a...@n...poczta.fm>
wrote:

>jeden taki bikers na naukowej grupie medycznej wciska kity z plukaniem
>tylka wedlug jakiegos ruska

Nie powiedziałbym, że to są jakieś "kity". Poza tym Rusek czy nie
Rusek, poziomu wiedzy nie mierzymy narodowością. Sądzisz, że Rosjanin
jest głupszy od Polaka?

Oglądałem program, gdzie lekarze wojskowi w Stanach stosują mocz do
przemywania ran pooperacyjnych, gdyż posiada on właściwości
bakteriobójcze, grzybobójcze itp.
Leki mają działania uboczne i też są toksyczne a ludzie je przyjmują.
Sądzisz, że farmacja jest taka doskonała?
Poczytaj sobie przykładowo o antybiotykach jakie spustoszenie potrafią
zrobić czy też innych lekach, które jedno leczą a działają ubocznie na
drugie.

>drugi taki proponuje za ogolna aprobata grupy jakas prywatna paraklinike
>(nasze zdrowie)

Wielu "konowałów" medycyny akademickiej też reklamuje swoje prywatne
kliniki i gabinety.

>czyzby byli lepsi od novitu? a moze za nimi stoi jakis koncern
>farmakologiczny?
>po takich pseudomedycznych kutafonach rece ci nie opadaja?

Bez urazy ale medycznych "kutafonów" też jest pod dostatkiem a nawet
więcej.
Farmacja wciska swoje wynalazki w postaci Gripex'ów, Apap'ów,
Ibuprom'ów na dzień czy na noc albo na zatoki.
Zmienią wygląd pudełka i wałkują w koło reklamy w tv jaki to cudowny
lek (leczący objawy a nie przyczynę choroby) aby tylko sprzedać i
zarobić kasę. Pod koniec reklamy proponują zapoznać się z ulotką i
skonsultować z lekarzem lub farmaceutą (swego rodzaju zabezpieczenie w
razie procesu sądowego, bo pacjent czytał ulotkę i zapoznał się co
może się stać po zażyciu medykamentu).
Dobrych rzeczy/dobrego towaru nie trzeba reklamować.
Sądzę, że nie ma co wyśmiewać innych metod leczenia, bo czy to będzie
urynoterapia, akupunktura, bańki, pijawki czy też leczenie według
medycyny akademickiej najważniejsze jest to, aby człowiekowi pomogło
dojść do zdrowia.

Pozdrawiam

Mariusz

18. Data: 2006-02-14 23:47:59

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <s...@c...pl> napisał w
wiadomości news:u9p4v15iourha3c5cgg42t36000oerrn4j@4ax.com...

> Nie powiedziałbym, że to są jakieś "kity". Poza tym Rusek czy nie
> Rusek, poziomu wiedzy nie mierzymy narodowością. Sądzisz, że Rosjanin
> jest głupszy od Polaka?

nigdzie nie wyczytalem zeby mial jakiekolwiek wyksztalcenie medyczne, a
tu nie jest grupa paranaukowa.
zatem ntg!

> Oglądałem program, gdzie lekarze wojskowi w Stanach stosują mocz do
> przemywania ran pooperacyjnych, gdyż posiada on właściwości
> bakteriobójcze, grzybobójcze itp.

ogladalem program, w ktorym uzdrowiciele filipinscy wykonywali operacje
fantomowe.
dowodzi to czegokolwiek?

> [...]
> drugie.

> Wielu "konowałów" medycyny akademickiej też reklamuje swoje prywatne

dlatego nalezy albo ich stad wszystkich gonic albo przyjmowac wszystko
jak leci.
czy to proste?

> Bez urazy ale medycznych "kutafonów" też jest pod dostatkiem a nawet
> więcej.

i czego to dowodzi?

> [...]
> może się stać po zażyciu medykamentu).
> Dobrych rzeczy/dobrego towaru nie trzeba reklamować.

zauwazyles moze, ze reklamuje sie preparaty eliminujace skutki, a nie
przyczyny?

> [...]
> urynoterapia, akupunktura, bańki, pijawki czy też leczenie według
> medycyny akademickiej najważniejsze jest to, aby człowiekowi pomogło

swego czasu na tej grupie probowalem miec podobne zdanie.
zerknij zatem do archiwum zanim powtorzysz to co napisales powyzej.
albo probujemy otwierac sie na pewne niezbadane rzeczy albo potepiamy w
czambul wszystko czego sie nie wyklada na polskich akademiach
medycznych.
albo jeszce lepiej: za co nie placi nfz!

--
pozdro
ape

19. Data: 2006-02-15 00:11:54

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Feb 2006 00:47:59 +0100, ape napisał(a):

> ogladalem program, w ktorym uzdrowiciele filipinscy wykonywali operacje
> fantomowe.
> dowodzi to czegokolwiek?

Czytałem, że kiedyś po takim "seansie" zabrano uzdrowicielowi to co
wyciągnął z pacjenta i przebadano. Okazało się to drobiowym mięsem.

--
best regards,
scream (at)w.pl

20. Data: 2006-02-15 00:53:34

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytałem, że kiedyś po takim "seansie" zabrano uzdrowicielowi to co
> wyciągnął z pacjenta i przebadano. Okazało się to drobiowym mięsem.

Dokładnie, dawno już udowodniono, iż "filipińczycy" posługuja się sztuka
iluzji... zręcznościa palców, dłoni... jak jest łatwo uzyskac krew -
wystarczy że w biały wacik zawiniemy krwiste mięsko - po obmyciu woda i
przetarciu ciała pacjenta.. leje się czerwona substancja.. z tego co
czytałem, kiedyś okazało się to wołowiną. Co do placebo :) Efekty ma
świetne. Jeśli czytam że w ktoryms z badań nad środkiem antydepresyjnym
(dotyczyło to imipraminy), znacznej poprawy bądź wyleczenia uzyskało
50% chorych otrzymujących PLACEBO - no to zastanówcie wy sie ludzie - jak
wielki jest odsetek samoulczeń...:):):) przypisywanych nie wiadomo czemu.
Pewnie Rydzykowi, albo Novitowi albo innemu badziewiu.

cyt oryginalny: po 6 tygodniach znaczną lub bardzo znaczną poprawę objawów
podało 50% pacjentów w grupie placebo, 74% otrzymujących wyciąg z dziurawca
i 71% otrzymujących imipraminę

Sądzę że prac naukowych nt. placebo jez znacznie więcej, i wszystkie
(wiekszość?) prowadzi do jednego wniosku..

Tradzik - wazne :/
Wyłuszczeni więzozrostu barkowo-obojczykowgo
zatoki
20 lutego strajk lekarzy w woj. podkarpackim
POZNAŃ - psychiatra - adresy?