Re: [NTG] Czapka-kaptur - pro?ba

Data: 2005-12-20 19:16:07
Temat: Re: [NTG] Czapka-kaptur - pro?ba
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl>

Jolanta Pers wrote:

> Ja nigdy nie do końca wiem, jak to włożyć. Prosto? Na bakier?

to jeszcze pol biedy, najgorzej mam z tymi uszami. mialam
kiedys beret z takim obszytym skorka brzegiem, strasznie
mnie to w uszy uwieralo, moze stad ta trauma. ale za
to byl slicny. teraz juz sie tak nie poswiecam dla urody...

> Z grubsza, bo w części "kapturowej" to nie jest prosty złożony szalik, tam
> jest tak... szerzej i jakby krzywo.;-)

pewnie jest z tylu "podciete" pod potylica? nie wiem,
czy sie jasno wyrazam ;)

> Też odzieży w takich miejscach nie nabywam, ale czasem dostaję prezenty
> ewidentnie bazarowej prowiniencji, cóż robić. (Ale ten akurat udany.)

no to zyczmy sobie samych udanych :)

-- kasica