NTG umarł Grzegorz Ciechowski

1. Data: 2001-12-22 13:45:54

Temat: NTG umarł Grzegorz Ciechowski
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem kiedyś, jeszcze w Peerelu, wielkim fanem Republiki, nawet zrobiłem sobie
kiedyś krawacik-makrame w kolorach republikańskich i tak paradowałem na szkolne
zabawy i na koncerty.

To trochę tak jakby umarł ktoś odrobinę mi bliski.

Za 10 lat będę miał tyle samo lat co on, gdy umarł (jeśli dożyję).

Saulo

1. Data: 2001-12-22 15:45:24

Temat: Re: NTG umarł Grzegorz Ciechowski
Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poplynely mi lzy po policzkach...

schari

1. Data: 2001-12-22 17:10:54

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Nie mogłam uwierzyć...

joa

1. Data: 2001-12-22 18:10:44

Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego..........

--
GG 1986273

1. Data: 2001-12-22 19:13:27

Temat: Odp: NTG umarł Grzegorz Ciechowski
Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo:

> To trochę tak jakby umarł ktoś odrobinę mi bliski.
>
> Za 10 lat będę miał tyle samo lat co on, gdy umarł (jeśli dożyję).

"Tak, tak, ten w lustrze to niestety ja.."

niedawno zmarł jeden z Beatlesów..
ktoś zapytał mnie tutaj o co tyle szumu..

...zostaną po nich buty
i telefon głuchy..
tak, tak
E.

1. Data: 2001-12-22 21:06:59

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To trochę tak jakby umarł ktoś odrobinę mi bliski.
>
> Za 10 lat będę miał tyle samo lat co on, gdy umarł (jeśli dożyję).

tak, ja tez robilam te krawaty, te czarno-biale paski, szaliki na drutach,
te czarne plyty, koncerty, te grzywki, popersi.
Mialam/mam to szczescie, ze mnie ,,stworzyl'' uksztaltowal moj starszy
brat, rocznik '68, zatem nie potrafie pozostac glucha na Twoj mail.
Mam takie same odczucia, siedze i nie moge uwierzyc, w te informacje.
pozdrawiam Agnieszka

1. Data: 2001-12-22 23:00:41

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

p.

1. Data: 2001-12-23 03:42:57

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem jeszcze młoda, jeśli chodzi o 'te' lata, ale brak mi słów... :-(((((

LeeJay

1. Data: 2001-12-23 14:37:44

Od: "Oliwia" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... nie moge uwierzyc .... dlaczego musial odejsc ktos tak zdolny i "wazny" .... mam
wrazenie ze nie
tylko dla mnie ......... to niesprawiedliwe ... czuje strate ......

Oliwia :-(

1. Data: 2001-12-23 19:07:51

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A dziś zmarł prof. Jan Kott. :((