NURTUJE MNIE PYTANIE...

11. Data: 2007-12-19 11:48:55

Temat: Re: NURTUJE MNIE PYTANIE...
Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fkavgh$la$1@nemesis.news.tpi.pl...
[...........]

Czy to ty czy nie ty ?:
http://tinyurl.com/2hdvlp - nemesis.news.tpi.pl 1198063953 682 83.6.238.197
http://tinyurl.com/26n5oh - atlantis.news.tpi.pl 1198063494 231 83.6.238.197
To chyba jednak ty bo nawet wersja OE się zgadza i nie ma tam albasani.net.

Zastanawiałem się nad hipotetyczną możliwością wysyłania przez jednego UGD
postów z dwóch różnych źródeł i publicznego wypierania się tego. Coś w
rodzaju kreowania dwóch i więcej osobowości (nawet wzajemnie się
zwalczających) w internecie. Dlaczego ktoś miałby robić tak idiotyczną rzecz
? Np. z powodu umysłowej choroby, która zdaje się być dobrze naoliwionym i
wyregulowanym zegarkiem, tyle że nie z tej planety. A to już hardcore w
trollingu :) Co ty na to ?

Przy okazji umieszczanie postów o takiej jak wcześniej widać treści na
grupie jak pl.sci.psychologia rzutuje na autora dodatkowe niekorzystne
światło. Albo ma się doczynienia z prowokatorem albo z kimś umysłowo
"sprawnym inaczej" (zwłaszcza, gdy proceder trwa nieco dłużej i częściej niż
sporadycznie).

Nagash

12. Data: 2007-12-19 12:09:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
h.googlegroups.com...
On 19 Gru, 12:23, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

b.googlegroups.com...
> [...]
sd.googlegroups.com...
> [...]
rf.googlegroups.com...

> Nic nie wiem!!!
> Skad to niby wiadomo?
> Kto to jest "Prawdziwi Polacy".
> Moze moherowi bracia i siostry?
>
> J-23
>
> A ty kim jesteś, skoro nie potrafisz zdefiniować określenia znając język
> polski?

Koles jak stawiasz tezy, to powinienes je podeprzec argumentami! Co
to za roznica kim ja jestem? Problem istnieje, niezaleznie od tego,
czy ja mam taki czy inny poglad na poruszana kwestie. Chyba ze
uwazasz, ze jak nie ma tematu, to nie ma problemu. Ale to juz jest
czysta demagogia! Ktora to, nagminnie towarzyszy przekazom z tego
torunskiego chlamu.

J-23

Tezy mają argumenty, nie muszę ich wyartykułować - one istnieją w
języku, wykształceniu, kulturze, polskości, w duszy polskiej - artykułowanie
byłoby tylko jakimś mniej lub bardziej zgrabnym opisem i tak dla alienów
nie-Słowian nie do pojęcia, gdyż nawet innym Słowianom też sprawiają
trudności w zrozumieniu tego fenomenu, może tylko Serbowie, Chorwaci i
Łużyczanie są najbliżsi zrozumienia.
I nie ma tu nic do rzeczy jak to nazywasz "toruński chłam" - gdyż dla
nas, Polaków chłam z Agory jest znacznie wiekszym chłamem i na dodatek
obrażający Polaków - jedynych gospodarzy swojego polskiego domu, robiony
przez bandę obcych meneli.

13. Data: 2007-12-19 12:15:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nagash" <n...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> światło. Albo ma się doczynienia z prowokatorem albo z kimś umysłowo
> "sprawnym inaczej" (zwłaszcza, gdy proceder trwa nieco dłużej i częściej

Zbyt się zastanawiasz nad normalną rzeczą we frontowej sytuacji, gdy
moja sieć jest atakowana przez hołotę z różnych stron świata. Robię uniki,
ot co. Ale podszywaczy też jest masa. Ja piszę w swoim imieniu i jawnie,
moje nazwisko jest dostępne, a i odwiedziny też tutaj miałem. Można nie
zgadzać się ze mną, ale kneblować mnie nie pozwolę. Bez dyskusji, czasem na
bolesne tematy nie można osiągnąć żadnego porozumienia.

14. Data: 2007-12-19 12:29:49

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Gru, 13:09, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> nas, Polaków chłam z Agory jest znacznie wiekszym chłamem i na dodatek
> obrażający Polaków - jedynych gospodarzy swojego polskiego domu, robiony

Mieszasz pojecia. Teza, to jest zalozenie, ktore nalezy udowodnic!
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/68F3967BBD71
BEDE412565AF000AB35B.php

Co do tego maja slowianie, albo chinczycy, albo eskimosi. Cos sobie
piszesz ja to czytam, i nic z tego nie rozumiem. Na jakiej podstawie
Twoim zdaniem, maja rozumiec to jacys inni slowianie? Ten fenomen
bycia slowianinem? Ze taki glupi, bo go wszyscy wyr*chaja.

J-23

PS.najbardziej podobaja mi sie Brazylijki, jak to sie ma do Twoich
teorii

15. Data: 2007-12-19 12:32:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
a.googlegroups.com...
> [...]

J-23

PS.najbardziej podobaja mi sie Brazylijki, jak to sie ma do Twoich

Czekoladowy J(oe)!!! Idź na Pigalak...

16. Data: 2007-12-19 12:41:21

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Gru, 13:32, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> J-23
>
> PS.najbardziej podobaja mi sie Brazylijki, jak to sie ma do Twoich

I co?
Jak zabraknie racjonalnych argumentow, to najlatwiej obrazac rozmowce,
lub trywializowac jego argument.

J-23

PS.Rozumiem ze wolisz antropologiczny typ z Polski srodkowej. Dama,
niska, gruba, duza glowa, krotkie nogi i rece, niezdrowa blada cera.
Za to wierna po grob!

17. Data: 2007-12-19 13:21:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
g.googlegroups.com...
> [...]

PS.Rozumiem ze wolisz antropologiczny typ z Polski srodkowej. Dama,
niska, gruba, duza glowa, krotkie nogi i rece, niezdrowa blada cera.

Nie zalecaj się.

A te Brazylijki to sępinose...

18. Data: 2007-12-19 14:32:01

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Gru, 14:21, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> PS.Rozumiem ze wolisz antropologiczny typ z Polski srodkowej. Dama,
> niska, gruba, duza glowa, krotkie nogi i rece, niezdrowa blada cera.

"Nie zalecaj się."
Vall sie Slavi

J-23

19. Data: 2007-12-19 14:36:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

"Nie zalecaj się."
Vall sie Slavi

Nie gustuję w chłopach i dzieciach.

20. Data: 2007-12-19 18:13:15

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> światło. Albo ma się doczynienia z prowokatorem albo z kimś umysłowo
> "sprawnym inaczej" (zwłaszcza, gdy proceder trwa nieco dłużej i częściej

Też jestem tym zadziwiony. To się wszystko kupy nie trzyma - koleś wysyła
listy/posty z dwóch różnych kont pocztowych i się tego wypiera. Pamiętam
kiedyś taką bajkę o człowieku który miał takie rozdwojenie osobowości, że
połowa ciała była czarna, połowa biała. Zawsze uważałem to za absurd.
Możliwe, że człowiek o nicku "panslavista" chce bardzo przestać grać tę
chorą rolę, ale nie wie jak - czeka na to aż ludzie przestaną do niego
odpisywać. Może sobie czekać bo zawsze znajdzie się ktoś, kto go
dobrodusznie Zbluzga ;) i poprawi samopoczucie...
W ogóle na usnecie to było dość popularne od dawna, ale żeby w aż takiej
ostrej formie ? Hmmm...
Jedyną antytezą na to, jaką udało mi się wymyślić, to ustawić reguły
widomości, tak aby niechciane maile/posty były niezwłocznie kasowane.
Niestety sprawa wygląda tak, że często kilka osób zacznie dyskutować z
'chorym' i dyskuja rozwija się na całą grupę - a to jest właśnie 'głask' dla
'wątkodawcy' i jego utwierdzenie w aktulanej działalności.

PS. Istnieje też możliwość, że 'zły' panslavista włamał się na skrzynkę
'dobremu' panslviście. To chyba jednak mało prawdopodobne.

Pozdrawiam
Marcin

Codziennie odjeżdża poci?g do nieba.
Pierwszym i podstawowym jest stwierdzenie, że jest Bóg.
Za 3 dni rozpocznie się koniec ?wiata.
Kierowców alkomatem najczę?ciej bada się przecież po wypadku ze skutkiem ?miertelnym, a nie przed.
W Roczniku z Hildesheimu po dziś dzień widnieją takie określenia jak: