Na górze róże

41. Data: 2007-04-13 18:32:22

Temat: Re: Na górze róże
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena B

> Nie wiem, czy w Polsce jest. U nas nazywa sie to Worm Tea,

U nas też to sprzedają, pod nazwą bodaj HUMUS
lub BIO HUMUS- dokładnie nie pamiętam.
> http://www.juwi.tomnet.com.pl/lp/humus.html

Pozdrawiam, Barbara

42. Data: 2007-04-13 18:36:00

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

2-gie zdanie pod tabelką ze składem chemicznym !

Brrr......
Barbara

43. Data: 2007-04-13 18:45:21

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> 2-gie zdanie pod tabelką ze składem chemicznym !
>
> Brrr......
> Barbara

Ale co to znaczy? czy miela te dzdzownice i formuja w szminki? :)

Ja nie uzywam szminki, wiec nie wiem, co tam w niej sie wije :)

MB

44. Data: 2007-04-13 18:53:13

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:131vhmijbune3b8@corp.supernews.com Magdalena
Bassett <i...@b...com> napisał(a):

> Ten system nazywa sie po angielsku vermiculture. Poszukalam pod
> vermikultura, ale tylko czeskie i rosyjskie strony wyskakuja, wiec
> nie wiem, jak to po polsku sie nazywa.

Hejka. Szukaj wermikompostu. :-)
Pozdrawiam humusowo Ja...cki

45. Data: 2007-04-13 19:15:02

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> W wiadomości news:131vhmijbune3b8@corp.supernews.com Magdalena

> Hejka. Szukaj wermikompostu. :-)
> Pozdrawiam humusowo Ja...cki

Oczywiscie. Znalazlam, ladne zdjecia dzdzownic sa na niektorych
stronach. Tluste, zwiniete, jak jedzenie Klingonow. Mozna sobie kupic
parke za niewielka sume :)
MB

46. Data: 2007-04-13 21:32:55

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Ale co to znaczy? czy miela te dzdzownice i formuja w szminki? :)
>
> Ja nie uzywam szminki, wiec nie wiem, co tam w niej sie wije :)

Na te szminki łowi się ryby, przecież wyjaśnili.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

47. Data: 2007-04-13 23:07:42

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Na te szminki łowi się ryby, przecież wyjaśnili.
>
> Pozdrowienia,
> Michał

To jak, wklada sie usta do wody, i sie mowi: cip cip cip i ryby zaraz
przylegaja do tych uszminkowanych ust? lol! ide do ogrodu, bo wlasnie
wyszlo slonce. Co za szok.
MB

48. Data: 2007-04-16 07:59:34

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Ok 10 dni, ale postaw w kącie bo śmierdzi - najlepiej gdzieś w półcieniu. I
> mieszaj co jakis czas.

W stajni postawię, kran tam jest wie wygodnie.

> Potem to trzeba wymieszać z wodą 1:10 i podlewać.
> Najlepsze są młode liscie, takie amjowe - uważaj, musza być bez kwiatów i
> nasion.

Bez nasion to rozumiem, ale dlaczego bez kwiatów? Malwy tez coś zaczęło
już podjadać. Im tez pokrzywy pomogą?

> Gnojówka powinna pomóc, jeśli nie chcesz używac chemii.
> Z mszycami to jest dziwna sprawa, ja niczym nie opryskuję, pojawiają się
> gdzieś w maju a potem znikają... Podejrzewam biedronki i inne takie;)

U mnie też tak jest, ale wtedy pojawiaja się gasienice :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

49. Data: 2007-04-16 08:01:22

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Kiedyś gdzieś czytałam, ze taki kompot z niedopałków skutecznie potrafi
> swym zapachem zniechęcić nornice. Wlewałam do dziur i guzik:( Zabobon.
> Natomiast wiele lat temu udało mi się na domowych roślinach pozbyć za
> pomocą wywaru z tytoniu jakiegoś robactwa.

Nornic właściwie nie mam - dokarmiane wiejskie koty je wytępiły. One
czasem nawet kreta skasują, chociaż jest niejadalny.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

50. Data: 2007-04-16 08:14:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> wrote in message

Mój nawet nornic nie chce jeść. Ale dla sportu łowi, ale też ryjówki, co
mnie denerwuje, podobnie jak mnóstwo jaszczurek bez ogonów. Najciekawiej
jest, gdy widzi otwór w ziemi - zawsze wsadzi łapę z pazurami aż po pachę...

Wyprawy ogrodników
muszę się pożalic;-(
Kiedy mi wykiełkują?
cyprysik lawsona - 5metrowy ale chory