Re: Na ile 9-letnie dziecko powinno być samodzielne?

From: Bischoop <B...@b...kreml.russia>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Na ile 9-letnie dziecko powinno być samodzielne?
Date: Tue, 24 Dec 2002 07:35:20 +0000 (UTC)

Dnia wto, 24 gru 2002 o 00:58 GMT Michał Nalepa napisał(a):

> Witam,
> Mam problem następującego typu, i nie wiem czy to ja się czepiam czy moja
> żona jest nadgorliwa.
> Mianowicie nasza 9-letnia córka nic nie potrafi sobie zrobić sama. Nie
> potrafi bo żona jej na to nie pozwala!
> Tak!!! Nie pozwala!!!

Zacznijmy od tego iz NTG, temat akurat na pl.soc.dzieci ale ze dzis
Wigilia to Plonka nie daje.

Summa summarum 9 letnie dziecko powinno juz byc troche samodzielne,
poscielac sobie, zrobic kanapke, posprzatac. Pogadadaj z zona,
bo bedziecie miec problemy z dzieckiem kiedy pojedzie na kolonie badz
wycieczki szkolne, bedzie kaleka, i nie bedzie chcialo jezdzic
wiecej na kolonie czy wycieczki.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %