Na jakiej ..

1. Data: 2002-09-25 05:44:05

Temat: Na jakiej ..
Od: Jędrek <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wysokości powinno wieszać się obrazy na ścianach ?

---------------------
Pozdrowienia
Jędrek

1. Data: 2002-09-25 06:45:13

Temat: Re: Na jakiej ..
Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" o adresie <j...@s...pl> napisał co
następuje :

> wysokości powinno wieszać się obrazy na ścianach ?

ROTFL !!!

W wolnej demokratycznej Polsce czy np. na Kubie ? Miałem gdzies pod ręką
Dziennik Ustaw regulujący tąsprawę, ale zapodzial siegdzieś. Myślę, ze
powinieneś zasięgnać porady w www.pkn.com.pl (Polski Komitet
Normaliacyjny), ew. www.iso.com , www.en.com, www.iec.com

MSPANC

pzdr
Arjano

1. Data: 2002-09-25 06:54:44

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arjano napisał(a):

> Użytkownik "Jędrek" o adresie <j...@s...pl> napisał co
> następuje :

> ROTFL !!!
>
> W wolnej demokratycznej Polsce czy np. na Kubie ?

Ty się Arjano śmiej, bo np. w demokratycznej Wielkiej Brytanii przyjęte
jest wieszanie obrazów na ściśle określonej wysokości. A wiesz dlaczego
? Bo na tej_właśnie_wysokości jest umieszczona w ścianie pod tynkiem
deska, w którą można wbić gwoździa, nie posługując się przy tym udarowym
Boschem. Ot taki zwyczaj, niestety nie wszędzie spotykany. Na pewno nie
u nas w budownictwie ceglano-betonowym

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2002-09-25 07:27:35

Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" o adresie <p...@z...pl> napisał
co następuje :

> [...]
> ścianie pod tynkiem deska, w którą można wbić gwoździa, nie
> posługując się przy tym udarowym Boschem.

OOO, mądre, może wprowadzić do budowlanych PN. Lubię pracować z drewnem
wbijając gwóźdź. Ale ostatnio zakupiłem 6 rozmiarów hartowanych
gwoździków i po remoncie domku (uff, wreszcie go skończyłem) wbijanie
gwoździ do obrazków w beton, cegłę, siporex, zaprawę, boazerię (zależy w
co trafię) nie przysparza mi żadnych kłopotów. Może te gwoździe
eksportować do GB ?

A do Jędrusia : weź se żonkę z obrazem ustaw na ściance i "poposuwaj" ją
trochę. Wyżej, niżej , za daleko, w lewo, w prawo, dobra, tu bijemy.

A'propos : widziałem w pewnym zaprzyjaźnionym mieszkanku obrazek wiszący
w korytarzyku na wysokości ok. 60 cm. Spytałem "a czemu tak
ekstrawagancko ?" "Normalnie - odpowiedziała gospodyni - ten obrazek
podoba się Mateuszkowi (3,5 roku) i tak kazał go sobie powiesić".

Więc Jędruś - miej wzgląd na tzw. potomstwo, nie myśl tylko o sobie...
:-))))

pzdr
Arjano

1. Data: 2002-09-25 07:28:05

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jędrek" <j...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag
> wysokości powinno wieszać się obrazy na ścianach ?
> na wys. oczu(ca.,bo kazdy jest innego wzrostu),to nie zart czytalam o tym
> ---------------------
> Pozdrowienia
Ilona

1. Data: 2002-09-25 08:09:22

Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

o tym

Na wysokosci oczu jak leze w lózku, siedze na sofie czy spaceruje po
mieszkaniu ? Na wysokosci oczu moich, mojej zony, starszego synka, czy
mlodszej córeczki ?

I nie wieszaj lustra z kilku plytek na scianie bo odbija zla energie (to
nie zart, czytalem o tym). :-)

Nadal ROTFL

pzdr
Arjano

1. Data: 2002-09-25 10:07:13

Od: "K-2" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powies tesciowa na takiej wysokosci ,zeby nie dostawala nogami do podlogi.
Pozdrawiam
K - 2

1. Data: 2002-09-25 10:14:26

Od: Jędrek <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Sep 2002 12:07:13 +0200, "K-2" <d...@g...pl> wrote:

Czyli Mount Everest albo K2

---------------------
Pozdrowienia
Jędrek

1. Data: 2002-09-25 10:16:23

Od: Jędrek <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Sep 2002 12:14:26 +0200, Jędrek <j...@s...pl>
wrote:

Nie pytam się o centymetry tylko o ogólne zasady przy aranżacji
pomieszczeń.

---------------------
Pozdrowienia
Jędrek

1. Data: 2002-09-25 10:24:37

Od: "K-2" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogólna zasada jest taka aby urządzać mieszkanie w sposób który Tobie
odpowiada. Nie urządzasz muzeum.
Pozdrawiam
K - 2 (Czogori)

remont kuchni i lazienki!! PILNE !!!!!!!!!!
Sufit podwieszany
porysowany panel podlogowy
porysowany panel podlogowy
Projekty sufitów z kartongipsu ?