Na polepszenie samopoczucia u kobiet : )

1. Data: 2001-09-03 14:51:08

Temat: Na polepszenie samopoczucia u kobiet : )
Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia w rajskim ogrodzie, Ewa zwraca się do Boga.
- Mam problem.
- O co chodzi Ewo?
- Ja wiem, że dzięki Tobie istnieję i mam ten przepiękny ogród, wszystkie z
wierzęta, tego zabawnego węża, ale ja po prostu nie jestem szczęśliwa.
- Dlaczego Ewo?
- Jestem samotna i po prostu rzygać mi się chce jabłkami.
- Aha Ewo, w takim wypadku stworze ci mężczyznę.
- Co to jest "mężczyzna"?
- Mężczyzna będzie wadliwym stworzeniem, mającym wiele złych cech. Będzie k
łamać, oszukiwać i będzie próżny, tak czy inaczej będziesz miała z nim ciężk
ie życie. Będzie większy, szybszy i będzie lubił polować i zabijać. Będzie w
yglądał głupio, kiedy się pobudzi, ale odtąd nie będziesz narzekać. Stworzę
go w taki sposób, aby dostarczał ci fizycznej satysfakcji. Będzie nierozsądn
y i będzie zabawiał się walką lub kopaniem piłki. Nie będzie zbyt sprytny, w
ięc również będzie potrzebował twojej rady, aby postępować rozsądnie.
- Brzmi wspaniale - powiedziała Ewa z ironicznym uśmiechem - ale w czym tkw
i pułapka?
- Hm... Możesz go mieć pod pewnym warunkiem.
- Jakim?
- Będzie on dumny, arogancki, egocentryczny, więc musisz wmówić mu, że zost
ał stworzony pierwszy. Pamiętaj, to nasz malutki sekret...Wiesz, tak między
nami kobietami...

* * * * * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.

1. Data: 2001-09-03 14:56:29

Temat: Re: Na polepszenie samopoczucia u kobiet : )
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

kohol:
> ...Wiesz, tak między nami kobietami...

Jasne, jasne Kohol.... :)
a swistak siedzi i zawija w te sreberka. :)))

Czarek

1. Data: 2001-09-03 15:13:14

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kohol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości news:3b9398e2@news.vogel.pl...
> [...]
> ał stworzony pierwszy. Pamiętaj, to nasz malutki sekret...Wiesz, tak między

Bardzo mi się to podoba:))
Eva

1. Data: 2001-09-03 15:16:24

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Eva:
> Bardzo mi się to podoba:))

I tak oto Ewo klamstewko okazuje sie byc
'ciekawsza wizja rzeczywistosci' od....
rzeczywistosci. :)))

Czarek

1. Data: 2001-09-03 15:18:41

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> Eva:
>
> I tak oto Ewo klamstewko okazuje sie byc
> 'ciekawsza wizja rzeczywistosci' od....
> rzeczywistosci. :)))

Udowodnij, że to kłamstewko:)))
Eva

1. Data: 2001-09-03 15:19:45

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Eva:
> Udowodnij, że to kłamstewko:)))

A jesli nie daloby sie udowodnic, to oznacza ze
to juz nie jest klamstewko. :)))

Czarek

1. Data: 2001-09-03 15:23:35

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eva:
>
> A jesli nie daloby sie udowodnic, to oznacza ze
> to juz nie jest klamstewko. :)))

Kłamstewko czy nie, humor poprawia:)
To najważniejsze!:)
E.

1. Data: 2001-09-03 15:28:28

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Eva:
> Kłamstewko czy nie, humor poprawia:)
> To najważniejsze!:)

Najwazniejsze??? :)))
Ciekawe czy bylabys tak 'gladko' akceptujaca
gdyby ktos kto Ci sie podoba poprawil Ci humor
np milosnym wyznaniem.... :)
tak dla zartu. :)

Czarek

1. Data: 2001-09-03 15:37:10

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Najwazniejsze??? :)))
> Ciekawe czy bylabys tak 'gladko' akceptujaca
> gdyby ktos kto Ci sie podoba poprawil Ci humor

Dopóki bym w nie nie uwierzyła, to Tak:).
Ale odbiegasz od tematu;)
E.

1. Data: 2001-09-03 15:47:02

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Eva:
> Dopóki bym w nie nie uwierzyła, to Tak:).

A gdybys juz uwierzyla to juz NIE??? ;)
Ktos Ci mowi ze jestes przecudowna kobieta
o wspanialym czulym sercu. :)
'Kupujesz' czy 'zastanawiasz sie'?
Kupujesz! I to bez mrugniecia okiem! :)
Zgadza sie? ;)

> Ale odbiegasz od tematu;)

Wcale nie. :)
Temat watku: klamstewka jako poprawiajacze humoru. ;)

Czarek

Rozliczanki
Wyjeżdżam
Sex czy zdrowie >>> wybór należy do CIEBIE !!!?
Re: dziecko, a rozwod...- nie zrazcie sie wstepem
jeden wielki kicz!!