Na poważnie :) na temat konkursu

11. Data: 2002-06-26 11:07:22

Temat: Re: Na poważnie :) na temat konkursu
Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał:

> Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> No przecież, że mnie! No bo inaczej jakby mogło być????
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Tak się zastanawiam: a gdyby tak tajne jury przyznało Januszowi tę nagrodę?
Może poczułby się w końcu nasycony? I w innym konkursie, których tu w końcu
bez liku, ktoś inny miałby szansę? No wiecie, nie mówię, że pretenduję;
nawet w ogóle nie pretenduję, ale w końcu mogę się upomnieć o prawa ludzkie,
nieprawdaż?

Pozdrawiam, Anula :-)

12. Data: 2002-06-26 11:26:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nagrodę?
> Może poczułby się w końcu nasycony? I w innym konkursie, których tu w

Jego usatysfakcjonowałby jedynie Atlant Zaporoski.

> No wiecie, nie mówię, że pretenduję; nawet w ogóle nie pretenduję,
> ale w końcu mogę się upomnieć o prawa ludzkie,
> nieprawdaż?

Prawda, i nie trać wiary. Jemu ten program do niczego nie jest potrzebny.
Widziałaś kiedyś winnicę?
Tam wszystko jak pod sznurek.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

13. Data: 2002-06-26 11:34:30

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Tak się zastanawiam: a gdyby tak tajne jury przyznało Januszowi tę
nagrodę?

Pomysł przedni! :-)))) Jestem za!
> Może poczułby się w końcu nasycony?
Niestety, moje nienasycenie jest niewiarygodnie wielkie.... :-(

I w innym konkursie, których tu w końcu > bez liku, ktoś inny miałby
szansę?

Ja zawsze rozumiałem, ża każdy ma szansę. Tylko STARAŃ konkurencyjnych jakoś
nie widzę. :-(

No wiecie, nie mówię, że pretenduję; > nawet w ogóle nie pretenduję, ale w
końcu mogę się upomnieć o prawa ludzkie,
> nieprawdaż?

Prawdaż! I dziękuję Ci z całego serca za upomnienie się o moje prawa :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

14. Data: 2002-06-26 12:05:06

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał:
> [...]

> końcu mogę się upomnieć o prawa ludzkie,
>
> Prawdaż! I dziękuję Ci z całego serca za upomnienie się o moje prawa

Jak by Ci to wytłumaczyć, żeby nie urazić?
Nieprecyzyjnie się wyraziłam, co doprowadziło do fałszywej interpretacji
mego postu. Mówiąc: "prawa ludzkie" miałam na myśli prawa tych, co to widzą
piękno świata nie tylko w winnicach :-P

Pozdrawiam, Anula :-)

15. Data: 2002-06-26 12:53:10

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprecyzyjnie się wyraziłam, co doprowadziło do fałszywej interpretacji
> mego postu. Mówiąc: "prawa ludzkie" miałam na myśli prawa tych, co to
widzą
> piękno świata nie tylko w winnicach :-P
Rozumiem ( ze skierowaniem na wyrozumiałość). "Prawa ludzkie" dla psów,
kotów, kretów, ślimaków, niektórych dam i Bogusława......, no bo ludzie
przecież jednak wiedzą gdzie piękno świata.... :-)))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

16. Data: 2002-06-26 12:59:13

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał:

> [...]
> kotów, kretów, ślimaków, niektórych dam i Bogusława......, no bo ludzie
> przecież jednak wiedzą gdzie piękno świata.... :-)))))

Ludzieeee, ratunkuuuuuu!!!
Nie da się Go przegadać, pasuję.
A kochaj sobie te winnice, mnie i tak całego ogrodu nie zachwaścisz. Na
jedną, może dwie, no, góra trzy winorośle dałam się skusić. Ale kierowały
mną względy utylitarne, a nie WĄTPLIWA uroda tych...... roślin....... Chyba,
że piękna świata upatrujesz w produktach post-winogronowych, ale wtedy
rozmowa wykracza poza tematykę grupy (a jaki to temat wątku, tak na
marginesie?).

Pozdrawiam, Anula :-)

17. Data: 2002-06-26 14:04:17

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzieeee, ratunkuuuuuu!!!
> Nie da się Go przegadać, pasuję.
:-)))))
> A kochaj sobie te winnice, mnie
no przeciez kocham sobie te winnice i Ciebie jeżeli sobie chcesz... :-))))

Na > jedną, może dwie, no, góra trzy winorośle dałam się skusić.
Prawidłowo :-)
Ale kierowały > mną względy utylitarne, a nie WĄTPLIWA uroda tych......
roślin.......
Hi! hi! Niby pasujesz, a nadal się przekomarzasz.... :-))))

Chyba,> że piękna świata upatrujesz w produktach post-winogronowych,
?????
ale wtedy > rozmowa wykracza poza tematykę grupy (a jaki to temat wątku,
tak na
> marginesie?).
Ojej! A któż tu "produktów post-winogronowych" nadużył, że aż musi pytać o
temat rozmowy????
Pozdrawiam :-)
Janusz

18. Data: 2002-06-27 09:41:08

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał:

> Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> :-)))))
> no przeciez kocham sobie te winnice i Ciebie jeżeli sobie chcesz... :-))))

Cmok :-x

> Hi! hi! Niby pasujesz, a nadal się przekomarzasz.... :-))))

Nie, to już koniec, więcej się nie dam sprowokować. >:-/

> Ojej! A któż tu "produktów post-winogronowych" nadużył, że aż musi pytać o
> temat rozmowy????

Jeszcze nie nadużyłam, ale butelka przywieziona z niedawnych wojaży czeka...
Zresztą, zawartości jednej butelki nie da się nadużyć.

Pozdrawiam, Anula :-)

19. Data: 2002-06-27 13:26:18

Temat: Odp: Na poważnie :) na temat konkursu
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ludzieeee, ratunkuuuuuu!!!
> Nie da się Go przegadać, pasuję.

E tam. Zacznij pisać o winie jeżynowym:-))))
Znajdą się tacy, ci pomogą w przegadywaniu;)

> A kochaj sobie te winnice, mnie i tak całego ogrodu nie zachwaścisz. Na
> jedną, może dwie, no, góra trzy winorośle dałam się skusić. Ale kierowały
> mną względy utylitarne, a nie WĄTPLIWA uroda tych...... roślin.......

Nie mówiąc już o niesłychanych trudnościach uprawy.
Dwa razy próbowałam!!!!

Pozdrawiam, Basia.

Pieris i ostrokrzew
o tym, jak ogrod przegonil dom i o tym, co sie udalo niedrogo zrobic
przypominam o konkursie i Wymarzonym Ogrodzie
róże kiedy sadzić ?
Ksiązka o szklarni